Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
Jenita
gepost door: Jenita op 04/10/11 22:32
hee allemaal,

A.s. zondag zijn er weer van die wildwater uurtjes bij dwd van wildwateracademie. Normaal gesproken ga ik daar samen met verenigingsgenoten heen. Alleen lijkt het erop dat die daar deze keer anders over denken en lekker thuis blijven.

Dit brengt mij eigenlijk met een vervoerskwesti. Ik heb geen auto die ik deze zondag kan lenen en wil graag varen dus dat dwingt me weer lekker met de trein naar Zoetermeer te gaan.

Trein/metro/tram allemaal geen probleem, ik neem me speelboot mee dus echt een last vormt het niet.
Alleen het laatste stukje in Zoetermeer vormt meestal een probleem, bussen die je niet mee willen nemen en als ze je dan mee nemen moet je toch nog best wel een stukje wandelen vaak.

Nu mijn vraag ( na een heel verhaal) Wie gaat er zondag ook die kant op, en zou mij misschien vanaf een station op mijn route of eventueel een klein beetje maar uit de route willen meenemen naar DWD. En natuurlijk het liefste daar achteraf weer willen afzetten (indien dat niet mogelijk is, kan ik vast wel wat regelen op locatie).

Ik reis vanaf Roosendaal en kan dan via de volgende plaatsen komen.
- Roosendaal
- Dordrecht
- Rotterdam
- Berkel en roderijs
- Zoetermeer

Eventueel:
- Den haag
- Gouda
- Verder omliggende steden?

En dan is het nu hopen dat iemand mij blij kan maken, met een stukje vervoer

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 05/10/11 00:08
Ik kan je in ieder geval vanaf zoetermeer ophalen. Vermoedelijk ga ik ook nog wel s' ochtends/s'middags naar zee, dus misschien is Rotterdam ook mogelijk. Of natuurlijk ook nog even op zee gaan varen
Manos esto var a lastimar
Tjappie
Captain Iglo
gepost door: Tjappie op 05/10/11 09:04
moet vant weekend gewoon werke.
Jenita
gepost door: Jenita op 06/10/11 16:41
Zoetermeer zou prima zijn voor mij.

Ik gok dat ik daar normaal gesproken om 4 uur zou zijn. Maar ik kan natuurlijk altijd een trein eerder/later pakken.

Dus laat maar weten wat jou uitkomt. Ik denk niet dat overdag branding varen er echt in zal zitten, dus de optie Rotterdam sla ik even over

michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 07/10/11 10:02
@Jenita: het NS station van Hoek van Holland zit op een 2 km afstand van Vloed Kanosport dus als je de goede trein pakt ...
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Jenita
gepost door: Jenita op 07/10/11 21:54
tja volgens mij is het wel echt ideaal weer om daar mooie golven van te laten creeeren.

Maar ik houd het bij alleen DWD. Ik ben vanaf dinsdag al een beetje ziek, voel me nu al wel weer redelijk fit hoor daar niet van. Maar ik denk dat die 1,5 uur op het water wel een serieuse belasting zal zijn op me keel en dergelijke.

Bovendien heb ik de avond ervoor ook een verjaardag die ik om meerdere reden niet mag afslaan en branding varen is nog steeds niet mijn favoriete tak van het kajakken.
(moet zich nog ontwikkelen denk ik)

Maar jullie hebben gelijk, eigenlijk moet je deze golven niet laten schieten en mogelijkheden genoeg om er te komen. Maar ik pass en houd het even bij de kunstmatige baan waar ik vreemd genoeg weer erg naar uitkijk!
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.