Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
joskelove
muhahahaha
gepost door: joskelove op 06/11/11 13:29
jullie weten het misschien al, maar wegens persoonlijke redenen stop ik met varen.
ook al raden mijn vrienden mij aan om mijn gerief te houden, ik denk dat de kans klein is dat ik het nog zal gebruiken, en ik kan het geld misschien voor iets anders gebruiken.

voor wie geïnteresseerd is

Jackson Rockstar S, kleur jafa (zwart/groen/wit), crosslink editie. slechts 1 x mee op zee en 1 x mee op wildwater mee gevaren. crosslink editie

carbon wing peddel, lengte 205 cm, rechtshandig, 60°, enkele krassen op de bladen door transport

G-power polo peddel, 200 cm, rechtshandig, 60°

Zwarte Kober Active, 190 cm, rechtshandig, 60°, veel gebruikt maar zeker nog in prima staat

Felix polo boot. gemaakt uit plastiek-carbon, kleur rood zwart. bumpers vastgemaakt met ducktape uit voorzorg. spatzeil krijg je er bij

predator polo helm, blauw, raster is vastgemaakt. de mousse voor de grootte aan te passen zit er nog bij. witte nummer 4 staat op de helm

Predator lee. (wildwater helm) , rood. veel gebruikt, enkele krassen op, neusknijper krijg je er bij

rasdex spatzeil met kevlar versterkte rand en loopbar, maat M

PeukUK droogvest, k/m, blauw.

neopreen botjes, merk preu booty, maat 40-41.

Long John

tribord neopreen handschoenen, maat M

Spanbanden (altijd handig)

mes, merk beaver voyager

polobal,, opgeblazen, voor vrouwen van het merk waterfly

voor foto's en prijzen kun je terecht op 2dehands.be
over de prijs valt nog te discusiëren, ook niet alles staat er op, dus als je ergens in geïnteresseerd bent, laat het gerust weten.

joske1995 at hotmail punt com

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
Martijn
gepost door: Martijn op 25/11/11 11:52
Als die polopeddel voor een mooi prijsje weg mag heb ik wel interesse..
Alleen is het wel een eind uit de richting.. mocht je een makkelijke (goedkope) manier weten om die peddel richting midden Nederland te krijgen, dan is het wellicht interessant.
if (!$succeed) {$try++}
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 25/11/11 20:33
@Martijn: als die peddel naar Gent kan komen kan een clubgenoot van me die daar werkt hem misschien voor je meenemen. Dan zou die peddel in ieder geval alvast in Rotterdam zijn. Ik kan het overmorgen even vragen als we trainen.

Maar prijs ed. moet je zelf met Joske uitvechten
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.