Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 02/12/11 21:45
Inderdaad, volgens de pegel staat er momenteel 7cm water op de Rur. Voor diegenen die ook handelen in aandelen, dit betekent dat de waterstand alleen nog maar omhoog kan gaan!!

Nu was er twee jaar geleden nog eens wat geprobeerd te regelen, maar dat kwam er op neer dat toen de waterstand goed was het te kort dag was om nog afspraken te gaan maken. Vandaar dat ik deze keer maar wat vroeger inzet . In ieder geval is er water op 2 en 3 April, dan wordt er water losgelaten voor een slalom- en afvaartwedstrijd en dan zou je volgens mij van Monschau tot Hammer kunnen varen.

En nog een filmpje van de actie die je dan kunt verwachten.
Manos esto var a lastimar

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 07/12/11 20:06
En het water staat inderdaad nu alweer wat gunstiger met 30^h^h 35cm. Op maandagochtend is er een piek geweest van 55cm, dus dat was vaarbaar geweest

roosmcd heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 07/12/2011 21:44
Wilko
http://kayaker.nl
gepost door: Wilko op 13/12/11 00:47

En nog een filmpje van de actie die je dan kunt verwachten.

Briljante actie met die C2's.

Ook leuk om te zien hoe weinig dat de Rur in dat deel van Monschau sinds 1966 eigenlijk is veranderd.
Kijk ook naar de mogelijkheden, en niet alleen naar de beperkingen.
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 13/12/11 23:36
De laatste keer dat ik er was (1 jaar geleden denk ik?) waren er nog wel wat kleine dingen veranderd. Ik geloof dat er een stuw weg was voor het dorp? De C2 heb ik ook, maar die moet nog wildwatergeschikt worden gemaakt....
Wilko
http://kayaker.nl
gepost door: Wilko op 13/12/11 23:39
roosmcd schreef op 13/12/11 23:36:
De laatste keer dat ik er was (1 jaar geleden denk ik?) waren er nog wel wat kleine dingen veranderd. Ik geloof dat er een stuw weg was voor het dorp? De C2 heb ik ook, maar die moet nog wildwatergeschikt worden gemaakt....

Klopt, die stuw is er al enkele jaren niet meer.

Maar het stukje dat ze laten zien in dat filmpje laat heel mooi de laatste hoge stuw onder de brug zien, de gevolgen van prutsen met de lijn onder aan de "favoritentoeter" en ook de glijbaan en de vissentrap bij de "berenkuil" is klaarblijkelijk al van op zijn minst 1966 op de Rur te vinden.
Kijk ook naar de mogelijkheden, en niet alleen naar de beperkingen.
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.