Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
Kajak Festival 2012
gepost door: Kajak Festival 2012 op 08/12/11 02:11
Het festival zal plaats vinden van 12 t/m 15 april 2012 op DWD.
Dit jaar met onder andere:
-Open NK slalom
-Open NK Freestyle
-Open NK afvaart
-Open NK boaterX
-Scholieren kampioenschap kanopolo
-Diverse demo's, lezingen en clinics. (waaronder de nieuwe trend SUP'en)
-kanobeurs
-en natuurlijk een hoop gezelligheid!

Binnenkort wordt de website www.kajakfestival.nl aangepast en kan je daar meer informatie vinden over deelname, inschrijven en het programma.

Wij hopen jullie alle 12 t/m 15 april te zien!

(Woensdag, donderdag en vrijdag vooraf zijn er diverse trainingsmogelijkheden kijk op de site voor het programma)
just be there

Reacties (2 van 2 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 17/03/12 08:52
michielv schreef op 16/03/12 21:57:
Leuk plan maar door de week werk ik, zaterdag 14 april is de waterland marathon en zondag de 15e ga ik denk ik lekker op de bank hangen ...

Of je mag natuurlijk ook een slalom bootje van mij lenen
Manos esto var a lastimar
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 17/03/12 12:52
De kans is groter dat ik lekker aan de Explorer ga werken, een week later is er een SOTP weekend

Als er dan nog meer mensen dan willen varen en geen open kano hebben of er over kunnen beschikken, laat het zsm weten, wie weet kunnen we nog wat regelen.
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 23/03/12 19:42
michielv schreef op 17/03/12 12:52:
Als er dan nog meer mensen dan willen varen en geen open kano hebben of er over kunnen beschikken, laat het zsm weten, wie weet kunnen we nog wat regelen.

Met een open kano kun je natuurlijk prima op DWD gaan varen . Waar is dat weekend ergens? Op zich wil ik nog wel eens een stukje met een open kano gaan varen, maar dan gaat eigenlijk de voorkeur uit naar (licht) wildwater.

michielv
gepost door: michielv op 23/03/12 21:13
roosmcd schreef op 23/03/12 19:42:
michielv schreef op 17/03/12 12:52:

Met een open kano kun je natuurlijk prima op DWD gaan varen . Waar is dat weekend ergens? Op zich wil ik nog wel eens een stukje met een open kano gaan varen, maar dan gaat eigenlijk de voorkeur uit naar (licht) wildwater.

Het hele draadje vind je op het SOTP forum. Het is in/om Leiden, zo te zien komen er mensen van buiten NL naar toe (leuk!). Anders, als je zin hebt het eens te proberen, kom je een enkele dag? Bevalt het blijf je een nachtje slapen ergens en vaar je de volgende dag ook mee

Met deze Explorer kun je niet op DWD varen, zeker nu niet. Er zitten geen boorden, thwarts (wat is daar het goede Nederlandse woord voor?) of wat dan ook meer in

Nog even en we krijgen een open kano festival
kanoniem
gepost door: kanoniem op 25/03/12 09:04
michielv schreef op 23/03/12 21:13:
thwarts (wat is daar het goede Nederlandse woord voor?)

de beste vertaling voor thwarts is volgens mij: "dwarsstangen"
zie ook Wikipedia
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 25/03/12 11:57
http://www.youtube.com/watch?v=dX6ZaMSYYik

Zoiets dus? Zo te zien gaat dat best op wildwater.
Jenita
gepost door: Jenita op 26/03/12 23:45
roosmcd schreef op 17/03/12 08:52:
michielv schreef op 16/03/12 21:57:
Leuk plan maar door de week werk ik, zaterdag 14 april is de waterland marathon en zondag de 15e ga ik denk ik lekker op de bank hangen ...

Of je mag natuurlijk ook een slalom bootje van mij lenen

En anders maak ik wel graag gebruik van dit aanbod

Ik heb ondertussen besloten dat ik ga komen, maar hoe ik dit ga doen.... geen idee.
Woensdag even met school overleggen en bekijken wat de mogelijkheden zijn, ik zit namelijk vrijdagmiddag nog in de Ardennen (kajakken of klimmen) en geen idee hoelaat ik daarvan terug ben in Nederland.
Dus ik denk dat ik alles maar meeneem naar de Ardennen en dan vanuit Tilburg maar doorreis naar Zoetermeer.

Dus hierbij dan ook maar de oproep: Is er iemand die toevallig ook op vrijdag avond naar Zoetermeer reist na het eten en langst Tilburg/ Breda/ dordrecht/ rotterdam komt of misschien zin/tijd heeft om mij daar met me speelboot van het station op te halen?

Is er trouwens bekend of er weer testbootjes zijn om eventueel gebruik van te maken tijdens de boaterX?

Ik heb me eigenlijk stomweg overal op ingeschreven, maar nergens aangedacht. Dus ik kom daar aan met 1 boot die niet echt geschikt is voor alle disiplines. Al is niets onmogelijk....
Arjan
Ik wil een skippybal!
gepost door: Arjan op 27/03/12 13:13
@Jenita

Met vervoer vanuit het zuiden kan ik je niet helpen.
Voor de BoaterX en afvaart zijn iig leenboten beschikbaar.
Voor slalom zijn er een paar boten, maar dit is ZEER beperkt.
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 27/03/12 22:40
Donderdagmiddag vanaf Etten-Leur/Breda kan ik aanbieden, ik heb vrijdag ook maar vrij genomen....

Ik heb nog twee perception fox boten liggen, ik zal er dan in ieder geval eentje meenemen. Het zijn wel plastic slalom boten, maar je kunt er dan ook redelijk lomp mee varen . Paar pilonnetjes meepakken is geen probleem.

Wil er trouwens nog iemand halfgare poloboten hebben? Ik heb eigenlijk niets meer gehoord van degene die ze zou komen ophalen.... Leuk voor boaterX ofzo, zelf afvoeren na einde wedstrijd
Jenita
gepost door: Jenita op 09/04/12 16:31
@ Roosmcd: Donderdag wordt hem helaas niet, dan zit ik nog ergens in de Ardennen. Als het mogelijk is zou ik nog wel graag gebruik willen maken van 1 van je slalom bootjes. Wat betreft dat ze van plastic zijn, ben ik alleen maar blij om, ik ben namelijk redelijk on ervaren in deze tak van sport dus ik verwacht zeker poortjes te missen of een paaltje te raken en ik wil niets kapot maken.

Waarschijnlijk heb ik nu iets gevonden om in ieder geval in Zoetermeer te kunnen komen met me spullen. In het ergste geval heb ik nu geen vervoer vanaf zoetermeer centraal of dat andere trein station. Daar ben ik dus nog naar opzoek. Dat geldt ook voor de zondag terug.... Daar ben ik nog voor op zoek naar vervoer terug naar een station/ huis.
Dus als iemand mij kan helpen daarmee, dan hoor ik het graag

Ik ben vandaag nog bereikbaar via het kanoforum/ mail (jenita.gobel(at)live(dot)nl

En anders dagelijks na 4 uur per telefoon (+31 625303089)

lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 09/04/12 21:17
station zoetermeer oost is kwarttiertje lopen. ben je met of zonder boot?
geen idee of ik tijd heb om je even te halen of bringen . mn planning staat nog lang niet vast
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
Jenita
gepost door: Jenita op 10/04/12 00:45
Ik ben met me boot, anders was lopen geen probleem geweest.
michielv
gepost door: michielv op 10/04/12 20:48
@Jenita, als je mazzel hebt gaan er vast wel mensen van KC Tilburg (aka team wavef*ckers, http://www.everyoneweb.com/frens/) naar het festival, anders misschien van MKV in Oss.
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.