Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 14/12/11 23:08
hoi , een goede reden om eens lekker te gaan trainen deze winter.
http://www.rwregatta.nl/
100 of 185 km.
het traject is helaas nog neit bekend, maar zeker in etappevorm moet het voor bijna iederen te doen zijn.

deelnemrs:

lennart

als mensen samen willen trainen kan dat denk wel geregeld worden
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 15/12/11 06:26
*LOL* Ja, ik zag het al in je mail. Op zich vallen de afstanden wel mee en als Ben mee doet vaart hij gewoon beide afstanden, dat haalt hij wel in 24 uur denk ik

Je krijgt nog mail over trainen enzo, even kijken of het onze trainingsagenda gaat passen enzo.

Misschien is dit een mooie monstertocht zoals Ben die voor ogen had? Maar eens op zoek naar een snelle toer/zeeboot dan. Of eigenlijk twee, vaarmaatje Ivo lijkt het ook wat.

If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Ben
www.benkajakvaren.nl
gepost door: Ben op 15/12/11 08:34
michielv schreef op 15/12/11 06:26:
Op zich vallen de afstanden wel mee en als Ben mee doet vaart hij gewoon beide afstanden, dat haalt hij wel in 24 uur denk ik

Bedoel je 100 & 185 km in 24uur? 285km / 24 u = 11,88 km/u (zonder enige pauze om te plassen of iets warms te eten). Ik ben "Superman" niet! Dan zou je overigens het wereldrecord breken. Volgens mij staat dat op naam van Carter Johnson (242 km in 24u, met een surfski). Of er moest in tussentijd al iemand het record verbeterd hebben.
185km in 24u, dat moeten lukken. Ik ga alleen dit jaar mijn schuur afbreken en een nieuwe zetten. 'K zal dus goed moeten plannen zodat ik ook dit evenement erbij kan doen. Daarnaast staat de 11-steden (op 7 & 8 september) terug op mijn agenda. Deze keer een langzaamaan tocht, samen met een vriend uit Niel (B). Als je interesse hebt, mag je altijd aansluiten.

Misschien is dit een mooie monstertocht zoals Ben die voor ogen had?

Ja, het concept en de regio van de regatta vertonen wel erg veel raakvlakken met mijn idee. Zouden zij soms stiekem Kanoforum.nl hebben zitten lezen?

Maar eens op zoek naar een snelle toer/zeeboot dan.

'k Heb nog ergens een gele Vyneck rondzwerven. Je hebt mijn mailadres.
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 15/12/11 11:41
@ michielv
das toch heerlijk eenvoudig , met zn 2en in de civetkat van rcc. klaar.

en een stabiele k1 moet zeer waarschijnlijk ook lukken als er niet te veel Markermeer in zit.

@ ben
in estafette vorm word het een uitdaging:)
Waar is die startlijst van de 11steden k2wedstrijd....

tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 15/12/11 22:44
Dat wordt nog lastig kiezen dan. Ik zal eens kijken of er mensen van RCC te porren zijn voor de estafette maar eigenlijk wil ik het hele stuk wel varen

@Ben: ik ga binnenkort maar eens een zeker gele Vyneck proberen denk ik.
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.