Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
spikey
gepost door: spikey op 21/02/05 16:04
2 vrijdagen terug hadden steef en ik een heerlijke zonnige dag op strandblokken. Golven waren wel clean niet hoog. Hier een kort videotje ter impressie:
http://www.kanoforum.nl/video/strandblokken.wmv
Let alleen niet op die surfs (als je dat al kan noemen), dat gaat echt nergens over

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 21/02/05 16:11
ziet er erg rustig uit was verder wel fijn die dag.

golven in schevingen waren echt een stuk beter. raar maar waar. mijn vader heeft wat fot's gemaakt op een rollteje misschien krijg ik dat nog wel een keer online. als ik ze heb.
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
spikey
gepost door: spikey op 21/02/05 16:19
Ben benieuwd naar de fotos
De golven die je op deze video ziet waren niet echt representatief voor die dag. De surfbeelden zijn van eb (toen waren we net bezig) en die daarna was met hoog water waarin het een tijdje mminder is. Hiertussenin met opkomend tij was het stukken beter, maar toen zaten we natuurlijk beiden op het water

spikey heeft dit bericht gewijzigd
Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 21/02/05 16:20
De golven werden ook steeds beter, en zelf denk ik dat Tim verkeerd zat en meer naar links hij betere surfs had gehad toen ik zat te filmen. Ach, het zal wellicht beter zijn geweest dit keer in scheveningen maar ik kan je verzekeren dat ik het een heel apart punt vond om te kanoen, en ik er zeker vaker ga surfen
Kanoforummer
spikey
gepost door: spikey op 21/02/05 16:22
Mee eens steef, zeker op de 2e surf maak ik duidelijk een verkeerde keuze door naar rechts uit te breken!
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 21/02/05 16:32
ik ook. ik hopo dat mijn vader een beeetje snel is en daarna krijg ik hetprobleem hoe krijg ik het digitaal.
ik zat ook wel weer wat later in de boot dat kan schelen. wart vooral scheelde was dat het op en krib die daar lig aan het breken was. denk ik

tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.