Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
Flubber
gepost door: Flubber op 16/01/12 21:47
Gekocht: april 2011
Gevaren: 7 dagen, dus zo goed als nieuw
Reden: kan niet wennen aan de baas
Toebehoren: spatzeil maatje bigdeck, schachtmaat M

Prijs: 700 Euro

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
Harm
gepost door: Harm op 17/01/12 20:28
Hoi Menno,

Bedankt voor je tips op Playak.
Ik moet zeggen dat ik niet eens aan een Prion had gedacht, maar dit is inderdaad wel een bijzonder modern model. Ik moet zeggen dat ik spontaan wel oren heb naar dit aanbod. Is er een kans dat ik deze bij jou in de buurt eens op een stukje water zou kunnen uitproberen, ergens in een weekend ofzo?
Joriske
gepost door: Joriske op 18/01/12 12:07
http://4-paddlers.com/230/29ccfc1d-76be-4b0b-8b51-33b1c2d69a08/Boot_Prijon_Pure_XL.html

Verkoopt wat makkelijker misschien
Flubber
gepost door: Flubber op 19/01/12 18:50
ja hoor, geen probleem. voor deze zondag kan denk ik wel maar weet niet heel zeker want er staat weer lekker water in eifel en ardennen. Zaterdag zit ik vol, zou dan zondag evt. naar Rur of iets anders kunnen gaan. Je kunt dan natuurlijk ook mee om hem echt uit te proberen mar anders kunnen we wel wat op de Waal doen, dat is 500 meter rijden Laat je email maar even achter via de contact pagina van www.de-btavier.nl die komt bij mij uit.

groet, Menno
Harm
gepost door: Harm op 19/01/12 19:26
Ja inderdaad, er staat gewoon alweer water. Dit soort winters mogen ze vaker houden.

Dat zou wel heel vet zijn natuurlijk, hem uitproberen op echt water. Ik moet je dan wel waarschuwen dat ik niet de nationale kampioen stenen ontwijken ben, dus er kunnen wat krasjes bijkomen op je boot.

Maar goed, we zullen de rest van de slowchat via de mail afhandelen.

[/forummisbruik]
Harm
gepost door: Harm op 24/01/12 08:52
Is mijn e-mailadres aangekomen?
Flubber
gepost door: Flubber op 28/01/12 17:03
Verkocht.
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.