heeft er iemand ervaring met de kano sport in Canada? ben van plan er heen te gaan en aangezien ik ook een kano liefhebber ben, kan iemand mee misschien wat vertellen over de opties daar.
Voor als touren met de openkano/canadees je sport zijn myccr.com en songofthepaddle.com goede bronnen om je op weg te helpen.
De toerkayak is daar minder in zwang. Ik ben er nooit geweest, maar het lijkt erg mooi en alles is mogelijk. Leden hier zijn in Canada ook geweest voor veel verschillende dingen van trektochten met de canadees tot de wild water grand prix. Wat wil je daar gaan doen?
waar? wat is je ervaring hier? Dan krijg je betere antwoorden als deze
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
Ok ja bedankt voor de tips Ik ben hier nieuw en de aanleiding was eigelijk mijn studie in Vancouver. Ik ga daar 2 jaar studeren en was benieuwd over de kano opties in Cananda. De natuur is in ieder geval geweldig en er is ook geen tekort aan water
Ik heb ruim een jaar in Vancouver gewoond. Mooie stad en voor elke buitensport is er wat. Zeekajakken is er geweldig en kan al in de stad zelf. Evenals wildwater varen trouwens: er zijn 3 rivieren in North-Vancouver die varieren van WWII tot en met V. Als je wildwater varen leuk lijkt kun je lid worden van de vancouver kayak club of een andere kayak club in Squamish oid. Wat je ook leuk vindt, je hoeft er in Vancouver niet bang voor te zijn da er geen vereniging oid is die je hierin zal voorzien!
Als je meer specifieks wilt weten dan hoor ik het wel!
Groetjes,
Marten
Don Marty heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 18/01/2012 16:23
Vanuit Vancouver is het nogal uit de richting (understatement), maar mocht je eens in het oosten komen: ga eens een paar dagen touren op de wateren van Algonquin Provincial Park. Indrukwekkende natuur, kristalhelder water en kampeermogelijkheden op kampeerterreinen of in de backcountry.
Ok ja bedankt voor de tips ik had al een idee, maar het is goed te weten dat je in ieder geval bij veel verenigingen terecht kan.
Ik ga ook zeker naar het Oosten want ik wil ook proberen zo veel mogelijk te reizen in Canada zelf. Hou alle adviezen in mijn achterhoofd