|
|
gepost door: Kajak Festival 2012 op 19/01/12 13:24 |
|
 |
Op de website van het kajak festival zijn de inschrijvingen geopend! www.kajakfestival.nl
Schrijf je snel in want onder de eerste 50 inschrijvingen wordt er een gratis inschrijving verloot.
Je kan meteen zien tegen wie je het opneemt. Klik na je inschrijving op "bekijk inschrijvingen" en zie wie zich al hebben ingeschreven.
Wij hopen jullie allemaal te zien van 13 t/m 15 april op het kajak festival. |
 |
| just be there |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 19/01/12 20:54 |
|
 |
|
Aiai, geen C2 slalom en ik had Rein nog wel beloofd dat ik mijn boot DWD-geschikt zou maken... |
 |
| Manos esto var a lastimar |
|
|
|
gepost door: Kajak Festival 2012 op 21/01/12 17:21 |
|
 |
Nee helaas geen C2.
Geef je op voor de Sprint down (ook wel slalom sprint genoemd) je mag namelijk meedoen in elk type boot, dus ook in een C2. Ben benieuwd! |
 |
| just be there |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 22/01/12 22:29 |
|
 |
|
Aha, ik dacht eerst dat je afvaart sprint bedoelde maar er is dus nog een discipline bijgekomen. Volgens mij zou je afvaart sprint ook gewoon met een slalom C2 mogen varen volgens de reglementen (al heb ik die eigenlijk nooit gezien). Dat sprint down moet wel lukken... |
 |
|
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
|
gepost door: michielv op 23/01/12 09:45 |
|
 |
Ik weet dat ik redelijk kan muggeziften maar het staat een stuk beter als je de inhoud van de sprintdown bekenD maakt in plaats van zoals nu de "exacte inhoud wordt op de dag zelf pas bekent gemaakt," (in de omschrijving van de sprint down).
Overigens lijkt me de sprint down een leuke toevoeging om ook de mensen met minder ww ervaring een kans te geven mee te doen! Goed bedacht!
|
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 25/01/12 23:18 |
|
 |
michielv schreef op 23/01/12 09:45:
Overigens lijkt me de sprint down een leuke toevoeging om ook de mensen met minder ww ervaring een kans te geven mee te doen! Goed bedacht!
Zie ik nu jouw naam op de inschrijflijst? |
 |
|
|
|
gepost door: Kajak Festival 2012 op 26/01/12 11:54 |
|
 |
@ michielv
Het is al bekend wat de sprint down precies inhoud. Namelijk 2 keer een poortje varen,2x een keerwater halen en op het einde een bel luiden om je tijd te stoppen. Echter de locatie van de poortjes, de keerwaters en de bel wordt op de dag zelf pas bekend gemaakt.
Ik zie je inschrijving graag tegemoet! |
 |
| just be there |
|
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
|
gepost door: michielv op 27/01/12 06:39 |
|
 |
Kajak Festival 2012 schreef op 26/01/12 11:54:
@ michielv
Het is al bekend wat de sprint down precies inhoud. Namelijk 2 keer een poortje varen,2x een keerwater halen en op het einde een bel luiden om je tijd te stoppen. Echter de locatie van de poortjes, de keerwaters en de bel wordt op de dag zelf pas bekend gemaakt.
Ik zie je inschrijving graag tegemoet! 
Wat de sprintdown precies is heb ik ook wel op de site gezien. Alleen het woord bekenD schrijf je met een D, niet met een T (zoals op de site). Vandaar ook dat ik de hoofdletters gebruik, om te accentueren wat ik bedoel.
Inschrijven zal ik zeer waarschijnlijk niet doen, in mijn weekenden ben ik lange afstanden aan het varen als ik in de boot zit. Lukt dat niet ga ik lekker klimmen.
Maar veel plezier voor degenen die wel gaan
|
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|
|
|
gepost door: Kajak Festival 2012 op 27/01/12 10:31 |
|
 |
michielv schreef op 27/01/12 06:39:
Wat de sprintdown precies is heb ik ook wel op de site gezien. Alleen het woord bekenD schrijf je met een D, niet met een T (zoals op de site). Vandaar ook dat ik de hoofdletters gebruik, om te accentueren wat ik bedoel.
Inschrijven zal ik zeer waarschijnlijk niet doen, in mijn weekenden ben ik lange afstanden aan het varen als ik in de boot zit. Lukt dat niet ga ik lekker klimmen.
Maar veel plezier voor degenen die wel gaan
Altijd handig dat er mensen zijn die de Nederlandse spelling beter beheren. Is maar goed dat ik nooit de PABO heb gedaan 
Ik ga alle "bekent" veranderen in "bekend". Top voor je opmerking. |
 |
| just be there |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 29/01/12 23:47 |
|
 |
|
Afvaartboten zijn altijd wel terplekke via de Viking te regelen, slalomboten kan ik eventueel wel 1 of 2 extra meenemen mocht dat nodig zijn. |
 |
|
|
|