Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
TKT_maarten
gepost door: TKT_maarten op 06/04/12 23:39
Hoi,

Ik verkoop dus mijn Superstar 2010.
Hij is zo goed als nieuw, mee gevaren in het zwembad en slechts een keer op de rivier.
De rede waarom ik hem wegdoe is omdat ik ontdekt heb dat ik net iets meer voetruimte heb in de Rockstar L en er mij dus zo een ga aanschaffen.
Ikzelf ben 1m94 en schoenmaat 45.

Foto's vind je op volgende link:http://edegemsekajakclub.be/super_star/

Mijn prijs is €650.
Ik rij een van weken richting Amsterdam naar bloem dus dan kan er eventueel wel wat geregeld worden voor transport.
Ikzelf woon België en woon in Gent, maar zit ook regelmatig in Antwerpen voor men werk.

Je kan mijn contacteren op hofmans_maarten@hotmail.com of op het nr +32 473 26 14 83

TKT_maarten heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 06/04/2012 23:42

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
BenWaah
gepost door: BenWaah op 07/04/12 01:05
Ik ben zelf 1.93 m en heb schoenmaat 44/45 en heb me het afgelopen jaar in een Allstar gewrongen, maar na een paar dagen Plattling hangen mijn tenen nog met moeite aaneen en dacht ik eens uit te kijken naar een Superstar.
Hoeveel ruimte heb jij over in je Superstar?
TKT_maarten
gepost door: TKT_maarten op 07/04/12 10:42
Io

Als ik er inzat had ik nog een beetje plaats over, dus als ik een zwembad sessie deed van een half uurtje of zo dan had ik geen pijn of slapende voeten.
Maar ik ben met ook een superstar vorig jaar naar oeganda geweest (geleend van iemand toen) en als ik er dan een hele dag inzat dan had ik toch wat pijne voeten op het einde.
Maar als je zegt dat je jezelf in een allstar hebt kunnen proppen (respect :-p)... dan is die superstar mss wel iets voor jouw ja. Ikzelf heb het meermaals geprobeerd, die allstar, model 2007 en 2010 en in geen van beide graakte ik in :-p
Mss heb jij net iets kortere benen of zo, ik heb nogal lange benen.

Van waar ben je ? Voor praktisch af te spreken om de superstar is te bezien.
Ik vertrek sebiet wel naar zwitserland tot eind volgende week zondag dus ben een weekje niet of minder bereikbaar...

Maar ik reageer na de week wel

Groeten
BenWaah
gepost door: BenWaah op 07/04/12 11:25
Iets kortere benen, iets kleinere voeten misschien, het maakt al vlug een paar centimeter verschil in die boten. :p
Allstar 2010 model heeft in ieder geval veel meer beenruimte door die rondere punt, ooit (enkele centimeters groeien geleden) nog mezelf in de allstar 2007 van een vriend gepropt, ik heb het 30 seconden vol gehouden denk ik.

Ik ben van Roeselare en studeer in Leuven, Gent passeer ik dus twee keer per week met de trein. Of zelf eens een op en afje met de auto is niet echt ver.

Veel plezier in Zwitserland!
TKT_maarten
gepost door: TKT_maarten op 17/04/12 12:10
Hey,

Nog interesse ? Ik ben terug int land.
We kunne in de buurt van gent ergens afspreken anders.
Ge kunt mij dan best contacteren op men gsm nr of via email
0473261483 of hofmans_maarten@hotmail.com

joewp
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2013 Kanoforum.