Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
martini
gepost door: martini op 11/04/12 10:15
Hallo allemaal,

Onlangs heb ik aan jullie gevraagd een enquête in te vullen. Er werd gevraagd om de resultaten met jullie te delen. Mijn onderzoek en de stage is afgerond dus de resultaten zijn beken. Het was een klein onderzoek en ging met name over de interesse en perceptie van het suppen onder Nederlandse kanovaarders. Ik heb aardig wat respons van jullie gehad, bedankt hier voor!

De resultaten staan met name in grafieken, sterdiagrammen als plaatsjes. Mocht je dus interesse hebben in het resultaat dan moet je even een mailtje sturen want ik kan deze niet delen via het forum.

Voor degene die het suppen willen proberen, tijdens het Kajak Festival aanstaand weekend kan dit!

Tot daar,

Groetjes,

Martina
www.europagaai.nl / www.kajak.nl

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
Bart Pijpers
www.de-batavier.nl
gepost door: Bart Pijpers op 16/04/12 20:45
Gefeliciteerd Martina,

Je bent in twee, correctie, drie jaar de eerste die hier om invullen van een enquête heeft gevraagd en vervolgens ook nog terugkoppelt.

Ik hoop dat goed voorbeeld doet volgen.
Bart Pijpers
michielv
kanojogger @ www.start2paddle.nl
gepost door: michielv op 17/04/12 10:36
@Bart: Martina is denk ik ook de eerste die al in de kajak zat voor ze een enquete hier postte

Maar inderdaad leuk dat je laat weten hoe het gelopen is. Jammer dat ik dit weekend niet het SUP-pen uit kon proberen (was bij de Waterland marathon), is er nog eens een mogelijkheid voor diegenen die dit weekend niet konden?

Ik ben toch wel benieuwd
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
martini
gepost door: martini op 19/04/12 13:42
Hey,

Tijdens het NK kano op de bosbaan (uit mijn hoofd 1, 2 september) vindt er ook een SUP wedstrijd plaats. Tevens worden er op deze dag weer clinics gegeven en kunnen mensen het even proberen.

Via de volgende linkhttp://naishsup.nl/sup-tour-2012/data-en-lokaties.htmlzijn er datums voor SUP clinics vermeld. Met 22 april de eerst volgende clinic. Er zullen vast nog meer SUP bedrijven zijn die clinics geven.

Groetjes.
www.europagaai.nl / www.kajak.nl
michielv
kanojogger @ www.start2paddle.nl
gepost door: michielv op 20/04/12 20:32
martini schreef op 19/04/12 13:42:
Hey,

Tijdens het NK kano op de bosbaan (uit mijn hoofd 1, 2 september) vindt er ook een SUP wedstrijd plaats. Tevens worden er op deze dag weer clinics gegeven en kunnen mensen het even proberen.

Via de volgende linkhttp://naishsup.nl/sup-tour-2012/data-en-lokaties.htmlzijn er datums voor SUP clinics vermeld. Met 22 april de eerst volgende clinic. Er zullen vast nog meer SUP bedrijven zijn die clinics geven.

Groetjes.

Wie weet ga ik even kijken, misschien zelfs wel meedoen (als ik dan de C1 goed genoeg onder de knie heb om er een stukje mee te racen

If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2013 Kanoforum.