Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
patjepeddel
gepost door: patjepeddel op 17/04/12 20:30
Hallo

Ik kan een Rainbow Circus kopen maar op internet vind ik helemaal niks over deze boot,ik ben benieuwd tot welk gewicht deze boot gaat.Ik ben zelf 1,95 en 95 kg graag wat info als kan.

Peddelpower

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
michielv
kanojogger @ www.start2paddle.nl
gepost door: michielv op 17/04/12 21:53
Was dat niet de Rainbow/Italiaanse kopie van een Prijon Hurricane? De enige die ik ken die er ooit in gevaren heeft was een vrij lichte vrouw. Dus geen grote kerel

Hier een review van een andere Rainbow boot maar ze vertellen ook ervaringen over de rainbow circus:http://playak.com/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=138&id=13813&Itemid=261
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
patjepeddel
gepost door: patjepeddel op 17/04/12 22:21
Hallo Michel

Bedankt voor de info,dan kijk ik maar even verder.
Ted
gepost door: Ted op 22/04/12 20:15
Goh dat zou zo maar de Circus kunnen zijn die m'n (inderdaad vrij lichte) vrouw ooit had.
De Circus was destijds de budget tegenhanger van de Hurricane. Ze heeft er een paar jaar met veel plezier mee gevaren. Zelf heb ik er ook wel mee gevaren (ben zo'n beetje van jouw formaat) en vond 'm toch wel wat minder strak varen als de Hurricane. Met mijn gewicht stond het achterdek ook vrijwel steeds onder water, ik was er duidelijk te zwaar voor. Ik zou dus even verder kijken als ik jou was
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2013 Kanoforum.