|
|
gepost door: Michael op 02/03/05 10:56 |
|
 |
mensen. Ik zeg pak je boot en gaan met die banaan. Hier in oldenzaal kan het al bijna. Ik zou zeggen sneeuw jakken rules in deze periode
|
 |
| |
|
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
|
gepost door: michielv op 02/03/05 11:24 |
|
 |
Bwehk, de griep heeft me gevonden gistermiddag dus dat wordt helemaal niets. Ze strooien hier ook al dus tenzij ik van de auto afglij (vindt mijn baas vast niet goed?) is er weinig sneeuw meer hiero
|
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|
Arjan
Ik wil een skippybal!
|
gepost door: Arjan op 02/03/05 11:28 |
|
 |
FOTO's, FOTO's WIL IK ZIEN!!!
Graag van mensen die als een idioot van een berg afglijen. |
 |
| |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 02/03/05 14:06 |
|
 |
Heb je dan bergen in Oldenzaal?
|
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|
|
|
gepost door: Shtinky_puddin op 02/03/05 14:33 |
|
 |
Ik ben volkomen bereid van bergen af te glijden, maar het is hier behoorlijk plat, ben ik bang!
Hee waggeffe?! De dijk in het Park! Hmmmm straks eens langsfietsen, kijken of dat wat is |
 |
| www.kayak-keerwater.nl www.carsofcoolhaven.nl |
|
|
Sleepless
|
gepost door: Sleepless op 02/03/05 16:21 |
|
 |
Hebben we enkele jaren geleden ook wel eens gedaan, we hadden toen alleen enkele eskimo's bij en ik moet zeggen de kendo's van m'n mede sneeuwjakkers gingen een stuk sneller de berg af dan mijn quadro. Ligt dit nu aan het verschil ronde bodem / platte bodem, of zijn er andere modellen met een platte bodem die wel hard gaan op sneeuw.
Bart |
 |
| |
|
|
|
gepost door: Shtinky_puddin op 02/03/05 16:43 |
|
 |
Foto's heb ik nog niet, maar ik wist nog wel dat ik een videotje in de collectie had... Niet nieuw, dus, maar op mijn site heb ik maar ff Snowplay gezet, plezier er mee als je hem nog niet kent.
Oh, en als er iemand zin heeft om morgenmiddag een heuveltje af te glijen in de Randstad, I'm in! Wil het wel eens meemaken. |
 |
|
|
|
gepost door: Nienke op 02/03/05 20:57 |
|
 |
ik heb geen boot...
anders had ik het graag gedaan morgen in de randstad
|
 |
| |
|
|
|
gepost door: iggy op 02/03/05 21:21 |
|
 |
Ik heb een bootje, ik woon in de randstad, er ligt sneeuw en hier in Zoetermeer in het park bij Snowworld hebben we leuke heuvels!!!
Maarrrrr ik mag morgen helaas wederom de dagelijkse tegenprestatie voor mijn plaatsje op de loonlijst vervullen, dus snowkayakking gaat niet lukken...
iggy heeft dit bericht gewijzigd |
 |
| iggy |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 03/03/05 09:59 |
|
 |
Wow, wat een mooie omschrijving voor "werk" *LOL*
Overigens geldt voor mij min of meer hetzelfde, heb bootje, woon in de Randstad, er ligt hier sneeuw, rondom Barendrecht genoeg leuke dijkjes om vanaf te glijden (het ergste wat je kan overkomen is dat je doorschiet maar goed, je zit toch in een bootje niet waar? ). Alleen dus die dagelijkse tegenprestatie he
|
 |
|
|
|
gepost door: Jur-re op 03/03/05 10:25 |
|
 |
mm bij ons ook geen heuvel.
Ik ga straks misschien als er nog meer sneeuw valt een iglo bouwen.
En als er 50cm op de Brink in Deventer ligt, komt er daar 1
Jur |
 |
| Updated!! http://www.diteweg.org |
|
Arjan
Ik wil een skippybal!
|
gepost door: Arjan op 03/03/05 11:31 |
|
 |
Had ik maar een boot (en geen tegenprestatie). Was ik mooi in Rijwijk even bij het Elsenburgerbos(?) gaan kijken.
Arjan heeft dit bericht gewijzigd |
 |
| |
|
|
spikey
|
gepost door: spikey op 03/03/05 11:34 |
|
 |
morgenmiddag snowkayakken???
Wie wil???? |
 |
| |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 03/03/05 11:47 |
|
 |
Arjan schreef op 03/03/2005 11:31:
Had ik maar een boot (en geen tegenprestatie). Was ik mooi in Rijwijk even bij het Elsenburgerbos(?) gaan kijken.
*grinnik* dan had je vast geen auto om daar met die boot te komen
Net trouwens een leuk filmpje van Spencer Cooke (Lunch Video Magazine, Necky) bekeken.
http://ecuadorkayaksurf2005.blogspot.com/
|
 |
|
|
|
gepost door: Shtinky_puddin op 03/03/05 12:56 |
|
 |
spikey schreef op 03/03/2005 11:34:
morgenmiddag snowkayakken???
Wie wil????
Ik wil! |
 |
|
Arjan
Ik wil een skippybal!
|
gepost door: Arjan op 03/03/05 13:21 |
|
 |
Ligt eraan, moet op zijn minst tot 15.30 werken. Maar als het hier in de buurt is (zit in delft op het moment) dan wil ik wel even langs komen rijden om jullie bezig te zien
 |
| |
|
|
|
gepost door: Shtinky_puddin op 03/03/05 13:29 |
|
 |
Zat aan de heuveltjes bij Bergschenhoek te denken. Als er een borstelskibaan kan liggen, moeten we er ook kunnen snowyakken...
En gelijk ff langs bij OV, natuurlijk |
 |
|
Arjan
Ik wil een skippybal!
|
gepost door: Arjan op 03/03/05 13:43 |
|
 |
|
Roep even hoe laat je bij OV bent en hoe laat. Dan kan ik kijken wat ik an doen. |
 |
| |
|
|
|
gepost door: Shtinky_puddin op 03/03/05 14:34 |
|
 |
Pffff een schop?! Hoe moet ik daar nou weer aan komen. Ik heb de vorige keer voor het varen al een bijl gekocht Plank lukt misschien, maar voor een sneeuwverplaatseenheid moet ik ff passen benk bang... |
 |
|
Arjan
Ik wil een skippybal!
|
gepost door: Arjan op 03/03/05 14:40 |
|
 |
Allemaal leuk en aardig, maar HOE LAAT?
En waar precies? |
 |
| |
|
|
|
gepost door: Shtinky_puddin op 03/03/05 15:26 |
|
 |
Ha!
Domme Rolph dacht even te gaan scouten... Geen zin om weer alle kanten op te glibberen door het bos, laat ik mijn nieuwe fiets eens gaan uitlaten. Hahahuhmmm...
Er zit een mild verschil met in hoogzomer bij 25 graden op je racefiets een parcours rijden waar o.a. het Bergse Bos in zit, en in diepwinter bij -2 graden tegen een bijtende NO instampen op je normale fiets Needless to say, ik ben dus nooit aangekomen.
Maar goed, ik ken de buurt daar wel, al heb ik natuurlijk nog nooit de zaak goed in ogenschouw genomen met als doel van heuvels af glijden in kayaks, dus wellicht vallen de bergjes tegen, geen idee. Als ik nou zorg voor boot en peddel en helm, is het dan doenlijk om op een openbaar vervoer knooppunt af te spreken? Scheelt me weer een stukkie benzine, en met de OV-studentenpas...
Shtinky_puddin heeft dit bericht gewijzigd |
 |
|
Arjan
Ik wil een skippybal!
|
gepost door: Arjan op 03/03/05 15:34 |
|
 |
Nou, ik kan je ook ophalen als je niet te ver weg woont. Maar zoals al gezegd, ik kan niet voor 15.30 weg uit delft. (misschien 15.00, maar echt niet eerder)
En het elsenburgerbosch in Rijswijk is ook leuk.
 |
| |
|
|
|
gepost door: Shtinky_puddin op 03/03/05 15:42 |
|
 |
Misschien ff voor de zekerheid: ik bedoel dus niet met een boot op het OV te stappen... Meer om medelotgenoten op te halen. De auto staat al klaar, de dakdragers zijn ijsvrij gemaakt, de oude peddel uit het vet getrokken...
Shtinky_puddin heeft dit bericht gewijzigd |
 |
|
|
spikey
|
gepost door: spikey op 03/03/05 16:09 |
|
 |
|
openbaar vervoer geen probleem voor mij, wat is makkelijkst? schiedam? rotterdam cs? ergens anders?? |
 |
| |
|
|
|