Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
Michael
gepost door: Michael op 02/03/05 10:56
mensen. Ik zeg pak je boot en gaan met die banaan. Hier in oldenzaal kan het al bijna. Ik zou zeggen sneeuw jakken rules in deze periode

Reacties (3 van 3 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
spikey
gepost door: spikey op 05/03/05 15:39
Morgen nieuwe kansen las ik:) Zal me best doen vanaaf me in te houden, al geef ik geen garantie, ben errug slecht in nee zeggen;)
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 05/03/05 16:06
Hahaha nou het ziet er niet overdreven hoopvol uit, moet ik zeggen, maar we merken het wel. Ik zit trouwens in Dordt, dus verwacht niet om 10.00u op de berg te staan
www.kayak-keerwater.nl www.carsofcoolhaven.nl
Rocky
K-1 Rules
gepost door: Rocky op 05/03/05 16:31
Hier vannacht sneeuw gehad maar sinds de middag is t opeens nog groener als gisteren...

En ik die had gehoopt dat er in dit heuvellandschap meer sneeuw zou moeten vallen dan in het -NAPse nederland
http://rocky-kayaka.mybrute.com
spikey
gepost door: spikey op 05/03/05 16:44
In de regel wel ja, sneeuw in maart is dan ook een uitzondering;) Wel jammer!

@Rolph: thnx voor de fotos en films, zitten een paar erg leuke tussen! Die roughlanding van jou kwam goed ver! HAd trouwens echt gedacht dat ik die sidegrab aan de andere kant van de boot deed! Ach, die is voor later

spikey heeft dit bericht gewijzigd
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 05/03/05 16:56
Yeah, later als in veel later, waarschijnlijk, met die dooi... Maar mocht het stiekem mooi bijtrekken vannacht, bellen we morgen ff...

Then again, dooi in de Ardennen zorgt vast ook voor mooie waterstanden
Gjalt
gepost door: Gjalt op 05/03/05 22:52
Ziet er leuk uit op de plaatjes en filmpjes.
Met kajak achter de auto is trouwens ook lachen om te doen.
spikey
gepost door: spikey op 06/03/05 14:42
Nientos vandaag
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 06/03/05 14:49
Gjalt schreef op 05/03/2005 22:52:
Ziet er leuk uit op de plaatjes en filmpjes.
Met kajak achter de auto is trouwens ook lachen om te doen.

Yeah, maar vreemd genoeg hebben ze achter die Landrover geen helm op... Als er toch een moment in je kayakcarričre is, dat je een helm op wilt hebben, dan is dat volgens mij toch echt als je met 40 km per uur over een asfaltweg wordt gesleept... Maar goed het ziet er leuk uit. Niet zo goed voor je boot, maar da's een klein offer
linda
gepost door: linda op 06/03/05 20:09
Ik heb met nog wat anderen vandaag ook gesnowyakt.(of zoiets) Op de big spotters hill in de floriade. een behoorlijk stijle hoge heuvel van +- 40 meter hoog. Het mooie is dat er een pad langs omhoog cirkelt waardoor je vanzelf om de +- 8 meter een plat stuk hebt dat heel erg goed als schans dient!
Heb nog wat foto's ook (helaas niet zo spectaculair als het eigenlijk was maar toch) Ik heb alleen geen idee hoe je ze hier in zet.
help! Linda
if it\\\'s stupid and it works, then it ain\\\'t stupid
Gjalt
gepost door: Gjalt op 06/03/05 20:15
Shtinky_puddin schreef op 06/03/2005 14:49:
[...]

Yeah, maar vreemd genoeg hebben ze achter die Landrover geen helm op... Als er toch een moment in je kayakcarričre is, dat je een helm op wilt hebben, dan is dat volgens mij toch echt als je met 40 km per uur over een asfaltweg wordt gesleept... Maar goed het ziet er leuk uit. Niet zo goed voor je boot, maar da's een klein offer

Ik bedoelde over een weg die helemaal besneeuwd is, dan komen er geen extra krasjes bij op hoor.
Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 06/03/05 20:22
linda schreef op 06/03/2005 20:09:
Ik heb met nog wat anderen vandaag ook gesnowyakt.(of zoiets) Op de big spotters hill in de floriade. een behoorlijk stijle hoge heuvel van +- 40 meter hoog. Het mooie is dat er een pad langs omhoog cirkelt waardoor je vanzelf om de +- 8 meter een plat stuk hebt dat heel erg goed als schans dient!
Heb nog wat foto's ook (helaas niet zo spectaculair als het eigenlijk was maar toch) Ik heb alleen geen idee hoe je ze hier in zet.
help! Linda

Hai Linda,

Ik weet niet of je je foto's ergens op internet kan zetten, anders moet je ze effe mailen naar info@kanoforum.nl dan kan ik je wel even helpen.

Een plaatje online zetten doe je door de locatie op te geven tussen 2 codes.
voorbeeld:
[ img ]http://www.jouwserver.nl/locatie/bestandsnaam.jpg[ /img ]

Stephen
Kanoforummer
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
gepost door: WaizFisZ op 06/03/05 20:22
Linda kijk hier :

http://www.kanoforum.nl/forum/index.php/topic/438/last

Lex
--- www.waizfisz.nl ---
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 06/03/05 22:23
Gjalt schreef op 06/03/2005 20:15:
[...]

Ik bedoelde over een weg die helemaal besneeuwd is, dan komen er geen extra krasjes bij op hoor.

Aha oke... Ik dacht dat je het over die Snowplay film van mijn site had, vandaar. Maruh hoe blijft de auto dan op de weg?
Gjalt
gepost door: Gjalt op 06/03/05 22:31
uuhmm..tsjah...wij hebben 4 wiel aandrijving, dus bij ons gaat dat wel goed, maar had er niet echt over nagedacht hoe het zou gaan met andere auto's...
Maar ik heb het dus zelf gedaan op besneeuwde weg, en het is best wel lachen.
Jur-re
gepost door: Jur-re op 13/03/05 18:31
Hej
Me vader net filmpjes laten zien, van Tim en Rolph.
Hij zij "Als er sneeuw op de haere ligt gaan wij ook"
Dus wie kan er ff een bult sneeuw in de buurt van Diepenveen regelen?

Jur
Updated!! http://www.diteweg.org
Thomas
gepost door: Thomas op 13/03/05 19:27
vanaf zwolle richting groningen liggen nog genoeg grote hopen sneeuw.. langs de A28..
www.thomasmaij.nl ---- www.kajak.nl ---- www.kanoforum.nl
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 14/03/05 12:07
Zo te zien zijn Tim en Rolf niet de enigen:
http://playak.com/article.php?sid=1136

If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 14/03/05 12:28
Yeah die had ik ook al gespot. Grappig, volgens mij willen ze het uitbouwen tot Europese kampioenschappen haha. Kijken of we niet wat subsidie van de NOC/NSF weten los te peuteren voor een trainingskamp van de Nederlandse delegatie
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 14/03/05 12:45
Ha *LOL* Krijg je een paar liter diesel om naar Zwolle te rijden, naar de sneeuwhopen langs de A28

Maar het zou wel grappig zijn als het groter werd
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 15/03/05 16:31
Hmmm ja het is wel grappig, maar niet echt goed voor je geloof ik. Mijn masseur was in ieder geval niet te spreken over alle knopen op mijn rug... Oh well werken voor zijn geld hoor
Arjan
Ik wil een skippybal!
gepost door: Arjan op 15/03/05 20:45
Lol, je hebt geen baan, maar wel een masseur?
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 15/03/05 21:17
Tuurlijk! Je bent yup of je bent yup!
Sleepless
gepost door: Sleepless op 20/03/05 22:58
Ik weet het het is laat dat ik hiermee afkom maar op 5 maart zijn we met enkelen van onze club ook gaan sneeuwjakken (eigenlijk meer modderjakken), maar het filpje is pas van afgelopen zaterdag gemonteerd, ik heb het tothiertoe verspreid met msn messenger, het is 27 mb groot. Als iemand zoveel serverruimte wil vergooien aan wat bloopers en ander dwaas gedoe, laat het maar weten.

Bart
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.