Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
antonio
gepost door: antonio op 04/03/05 20:36
Eindelijk!
Mijn nieuwe poloboot is onderweg en komt hier maandag of dinsdag aan. Mijn felix dagen zijn eindelijk voorbij

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 04/03/05 20:38
Netjes! Wel zorgen dat er iemand thuis is om de boot in ontvangst te nemen. Anders kun je je boot per direct weer terug sturen

Oh ja: VOOR je tekent: eerst uitpakken en inspecteren. Als het niet goed is, niet accepteren.

Dat heb ik wel geleerd intussen
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
antonio
gepost door: antonio op 04/03/05 21:04
Dat word dan twee dagen vrij nemen van school (ook al komt het niet zo goed uit). Maar het is in ieder geval al goed nieuws dat die onderweg is, net gehoord dat het morgen onveilig word op de wegen dus eerste wedstrijd of mischien zelf het hele groningen toernooi gaat voor ons niet door
michielv
gepost door: michielv op 04/03/05 21:35
Op het kanopolo forum vroeg Menno (Keistad) zich al af of het wel verstandig was de weg op te gaan.

En dan te bedenken dat ik me alleen maar afvroeg of er morgen wel markt zou zijn..
Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 04/03/05 21:42
hmm ja vanochtend viel het ook wel mee toch?

effe afwachten gewoon
Kanoforummer
antonio
gepost door: antonio op 04/03/05 21:54
Volgens het nieuws werd het zeer gevaarlijk op de weg, en aangezien ik nog niet zo vaak heb gereden met zeer gladde wegen lijkt het me onverstandig om 's ochtends de weg op ga mischien dat het in de vroege middag wat beter is (hoop ik)
Thomas
gepost door: Thomas op 04/03/05 22:21
anton als je gewoon rustig rijdt is het goed te doen hoor.. op de snelweg is het gewoon zoiezo niet glad over het algemeen als je maar gewoon rustig rijdt..
www.thomasmaij.nl ---- www.kajak.nl ---- www.kanoforum.nl
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 04/03/05 23:40
Het gladde is het probleem niet, ik heb alle wegen door de Ardennen en de Eiffel al wel zo'n beetje afgeglibberd. Het wordt pas link als het druk is. Ik ben twee dagen geleden door de avondspits heel Rotterdam doorgereden op weg naar de snelweg, en met dat bumper aan bumper werd ik zes keer nerveuzer dan ik ooit was in de Ardennen. je bent veel meer afhankelijk van andere wegebruikers/idioten, eh?

www.kayak-keerwater.nl www.carsofcoolhaven.nl
antonio
gepost door: antonio op 05/03/05 08:31
wij hebben ook besloten om niet te gaan, als je eentje rijd ga je vaak ook sneller de weg op dan wanneer je 5 man mee moet nemen
Wilko
http://kayaker.nl
gepost door: Wilko op 05/03/05 11:34
Shtinky_puddin schreef op 04/03/2005 23:40:
Het gladde is het probleem niet, ik heb alle wegen door de Ardennen en de Eiffel al wel zo'n beetje afgeglibberd. Het wordt pas link als het druk is. Ik ben twee dagen geleden door de avondspits heel Rotterdam doorgereden op weg naar de snelweg, en met dat bumper aan bumper werd ik zes keer nerveuzer dan ik ooit was in de Ardennen. je bent veel meer afhankelijk van andere wegebruikers/idioten, eh?

Je slaat de spijker op zijn kop. Ik maak me echt niet meer druk over sneeuw of gladheid, daar heb je een aangepaste rijstijl en dingen als winterbanden, ESP en 4X4 voor... Die mafketels die onverwachte dingen gaan doen of die de situatie verkeerd inschatten zijn inderdaad het probleem, zeker als er daar veel van op de weg zijn.

Wilko (die zondag een rijvaardigheidstraining in Lelystad gaat volgen, in erg realistische omstandigheden... :-) Ik ben benieuwd of we het certificaat al krijgen als we daar heel aan weten te komen ;-) )
Kijk ook naar de mogelijkheden, en niet alleen naar de beperkingen.
antonio
gepost door: antonio op 08/03/05 18:28
Jaja heb hem vanmiddag binnen gekregen en ga hem dalijk inwijden met een lekker polotraining
michielv
gepost door: michielv op 08/03/05 21:47
Alvast gefeliciteerd! Daar ga je veel plezier mee beleven
Thomas
gepost door: Thomas op 08/03/05 22:14
gefeliciteerd he!
www.thomasmaij.nl ---- www.kajak.nl ---- www.kanoforum.nl
antonio
gepost door: antonio op 08/03/05 22:18
En hij vaart heerlijk moet alleen nog even zorgen dat ik iets hoger kom te zitten en het zitje iets aanpassen zodat die nie meer in mijn rug prikt. Maar ben wel blij dat ik eindelijk een fatsoenlijke poloboot heb
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.