Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
antonio
gepost door: antonio op 09/03/05 21:49
Nou voor diegene die een grote tuin hebben is dit mischien wel een leuk speeltje
http://www.flowrider.com/index.html

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
Gjalt
gepost door: Gjalt op 09/03/05 21:54
ik heb al tijdje zitten zeuren om zwembad of zoiets enzo in de tuin, maar tot nu toe willen m'n ouders me niet echt serieus nemen.
Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 09/03/05 22:06
hehe lol @ Gjalt..

Ik wil nog is benadrukken hoe vet het zou zijn als er meer van dit soort systemen in NL komen.. Voor golfsurfers en bodyboarders errug vet.. Ik wil mijn skills op dat gebied wel trainen met zon apparaat
Kanoforummer
spikey
gepost door: spikey op 09/03/05 22:15
welke skills?
Thomas
gepost door: Thomas op 09/03/05 22:27
die moeten nog getraind worden
www.thomasmaij.nl ---- www.kajak.nl ---- www.kanoforum.nl
KEESVK
gepost door: KEESVK op 09/03/05 22:37
Jongens,

Hou zoetermeer in de gaten. Komen er een aantal daarheen!!!! Gaat echt de goede kant op met de komst van het complex he!!

chao,
KEESVK
WWW.RIVERPROOF.NL
Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 09/03/05 22:55
Zoetermeer is wel dicht in de buurt van de zee, amersfoort niet.. ik stem voor dat ze hem in amersfoort gaan bouwen Voor mijn part in mijn achtertuin (uitbreiding op onze vijver)
Kanoforummer
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 10/03/05 01:18
Ehh, er staat al zo'n ding in Nederland. Loopt dat een beetje? Ik heb eigenlijk geen idee hoe druk het daar is, is er iemand wel eens geweest?
Manos esto var a lastimar
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 10/03/05 08:15
Volgens mij hebben we het hier al eens over gehad in een topic over kunstmatige wildwaterbanen?

Als ik het goed had was het nadeel van die dingen dat het water niet echt diep (paar centimeter) is dus peddelen of op je kop liggen wordt moeilijk dan wel pijnlijk.
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
spikey
gepost door: spikey op 10/03/05 10:48
klopt, uitgebreid over gediscussieerd in een oudere post.

Verder heeft centerparcs de Eemhof zon ding staan. Wel geinig, staan/liggen/spinnen en beetje carven is mogelijk op een soort bodyboard. Maar vond de prijs die ik moest betalen en de drukte die er altijd was niet opgaan voor wat je er voor terugkreeg...
KEESVK
gepost door: KEESVK op 10/03/05 11:28
Yoooo,

Eemhof heeft een kinderdingetje die ze zelfs in tweeën hebben opgesplitst. Die in Zoetermeer worden absoluut veel bruter. Wat dacht je van een echte tubegolf bijvoorbeeld!!

Voor kano's is het volgens mij niet te doen nee. Maar op een plank proberen lijkt me ook wel ok!

chao,
KEESVK
WWW.RIVERPROOF.NL
Jur-re
gepost door: Jur-re op 10/03/05 12:55
MM leuk ding,
kwa ruimte moet het bij ons wel kunnen, maja... Ouders..
Updated!! http://www.diteweg.org
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 10/03/05 14:41
Als het goed is win ik aan het einde van de maand de Staatsloterij. Zal dan ff informeren hoe lang het duurt voor ze de boel geinstalleerd hebben, maar ga er maar van uit dat iedereen ergens in augustus de agenda leeg moeten houden om bij mij te komen surfen

www.kayak-keerwater.nl www.carsofcoolhaven.nl
Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 11/03/05 11:51
als iedereen nou geld geeft aan kanoforum, kopen wij wat staatloten ervoor en dan bouwen we rond augustus wel effe zon ding in MIJN tuin
Kanoforummer
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 11/03/05 13:15
Stephen schreef op 11/03/2005 11:51:
als iedereen nou geld geeft aan kanoforum, kopen wij wat staatloten ervoor en dan bouwen we rond augustus wel effe zon ding in MIJN tuin

Als iedereen geld geeft aan Kanoforum om loten te kopen?! Dat is toch zonde, man! Je weet immers al dat de hoofdprijs er uit is?! Wacht er anders een maandje mee...

www.kayak-keerwater.nl www.carsofcoolhaven.nl
remko101
gepost door: remko101 op 11/03/05 15:59
Waaaat???
jullie willen tog niet serieus zeggen dat jullie nog nix gehoord hadden over het project in zoetermeer?
zeer voor meer info: www.dutchwaterdreams.com, en de site van de gemeente zoetermeer www.zoetermeer.nl.
Enne...op www.playboat.tk kunnen jullie al een kleine preview zien van de promo folder van DWD
www.kajak.nl - www.europagaai.nl
antonio
gepost door: antonio op 11/03/05 16:16
Oud nieuws
Moet je even heel wa weken terug zoeken op t forum
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 11/03/05 16:27
Hmm, nu kun je ook wat concretere plannen bekijken in de ruimtelijke onderbouwing die de gemeente Zoetermeer online heeft.

Een paar quotes:
"In Europa is slechts een klein aantal kunstmatige wildwaterbanen
aanwezig, waarvan de wildwaterbaan bij Parijs het meest dichtbij is
gelegen."

"De wildwaterbaan is ongeveer 300 meter lang en kent een verval van
ongeveer 5 meter. De baan is gelegen op een natuurlijk talud. De baan wordt
aangedreven door pompen die 7.000m3 water de baan in stuwen."

"De capaciteit van de accommodatie tijdens de normale exploitatie (niet
evenementen) bedraagt maximaal 125 bezoekers per uur. 5
· De gemiddelde verblijfsduur van de gasten bedraagt 3 uur. Het
maximum momentbezoek van de accommodatie tijdens de normale
exploitatie komt daarmee op 375 bezoekers (3x125);"
Manos esto var a lastimar
remko101
gepost door: remko101 op 11/03/05 20:30
oooh ok:-)
Khep laatst in de trein de hele ruimtelijke onderbouwing gelezen. Ziet er uit als een heel goed onderbouwd plan waar eigenluk niemand bezwaar tegen kan maken:-) maar de procedures voor ontheffing van het bestemmings plan nemen wel wat weken in beslag, khep daar toevallig vandeweek college over gehad.
In het plan staat verder dat er een "natuurlijke tribune" komt voor 2000 mensen, met uitbreidingsmogelijkheid tot 5000! das best wel veel :-P
www.kajak.nl - www.europagaai.nl
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.