|
|
gepost door: Rocky op 14/03/05 08:50 |
|
 |
Wie o wie wil er een dagje vrij nemen om de laatste ardennendag op de bovenlesse door te brengen bij een aangenaam temperatuurtje van zo'n 10°C?
Om de ochtendspits te vermijden kan er maandagnacht bij mij overnacht worden. Krijg je er een lekker belgisch biertje bij.
HELP ben nog niet op de Lesse geweest dit seizoen HELP |
 |
| http://rocky-kayaka.mybrute.com |
|
Arjan
Ik wil een skippybal!
|
gepost door: Arjan op 14/03/05 09:08 |
|
 |
|
Rocky, is het nog gelukt met de grind, of staat ie nog in Belgie? |
 |
| |
|
|
|
gepost door: Rocky op 14/03/05 09:12 |
|
 |
Krusty heeft m meegenomen naar Roosendaal, dus je kunt m daar deze week een keertje gaan ophalen.
Met een beetje mazzel kun je er dan as weekend mee de branding in. Weet niet wat de wind doet maar wel dat t een aangenaam temperatuurtje gaat worden.
Krusty at xackers punt net
Ik zou even Rockys Grind als subject gebruiken; alles zonder subject verdwijnt zonder te lezen |
 |
|
|
|
gepost door: Shtinky_puddin op 14/03/05 10:38 |
|
 |
|
Ik zou wel willen, maar die kloterige solli-training... En ik moet toch zo onderhand eens een keer gaan, anders weet ik niet wanneer de laatste bijeenkomst is hahaha |
 |
| www.kayak-keerwater.nl www.carsofcoolhaven.nl |
|
Arjan
Ik wil een skippybal!
|
gepost door: Arjan op 14/03/05 11:33 |
|
 |
Goed bezig shtinky
Maar Rocky, ik heb Krusty gemaild om te vragen wanneer hij tijd had.
Dit weekend gaat denk ik lastig worden om te proefvaren. Mijn ouders zijn 30 jaar getrouwd en we gaan een weekendje naar Putten. Maar misschien kan ik volgende week wel met wat mensen gaan varen. |
 |
| |
|
|
|
gepost door: Shtinky_puddin op 14/03/05 11:38 |
|
 |
Rocky schreef op 14/03/2005 08:50:
HELP ben nog niet op de Lesse geweest dit seizoen HELP
Verrek ik ook niet... Ik heb dit seizoen alleen de Salm één keertje gevaren?!
Bouhouhouhouhou wat is het toch slecht gesteld met mijn vaardagen |
 |
|
|
|
gepost door: Shtinky_puddin op 14/03/05 11:57 |
|
 |
|
Waterstanden Lesse gaan overigens wel ERRUG de goed kant op... |
 |
|
|
|
gepost door: Rocky op 14/03/05 14:02 |
|
 |
Ja he...
En lekker warm!!!
gaan we lekker video-boaten! |
 |
|
|
|
gepost door: Rocky op 14/03/05 20:58 |
|
 |
Yo Shtinky?
ben je al lekker? |
 |
|
|
lennart
www.kanoshop.nl
|
gepost door: lennart op 14/03/05 22:07 |
|
 |
|
have fun als je gaat. ik heb morgen cursus anders had ik er nog over kunnen denken , nu hopelijk nog op tijd in kattuk om nog voor ehtn dondker met de boogieman in de surf te hangen. zondag rur als er nog water is dan? |
 |
| tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl |
|
|
|
gepost door: Shtinky_puddin op 14/03/05 22:39 |
|
 |
Lekker ben ik wel, da'st probleem niet. Maar ik met echt naar die cursus Als ik goed tel is het de vijfde bijeenkomst, en volgens mij was dat de laatste, maar in het nieuwe verschoven program waren er ineens zes. Geen idee dus wat er gaande is, en met al twee gemiste bijeenkomsten begint het sowieso krap te worden. En die bastards verplichten het ook, dus anders moet ik straks nog een serie meelopen en ik heb er !@#$%^&* genoeg van om mijn dinsdagen en donderdagen op te offeren...
Maar wel goed conjo want ik heb ontzettend zin om te varen... |
 |
|
|
|
gepost door: Shtinky_puddin op 14/03/05 22:40 |
|
 |
lennart schreef op 14/03/2005 22:07:
zondag rur als er nog water is dan?
Ben ik helemaal voor! |
 |
|
|
spikey
|
gepost door: spikey op 14/03/05 22:57 |
|
 |
Lijkt me ook wel kick:)
As vrijdagmiddag benik nog van plan naar Strandblokken te gaan, het wordt weer lekker weer!!!!
Who else?
spikey heeft dit bericht gewijzigd |
 |
| |
|
|
|
gepost door: Shtinky_puddin op 14/03/05 23:09 |
|
 |
Fukc it ik ben gewoon Lesse bij 50 cumecs aan het laten lopen om naar een training te gaan waar ik niet heen wil, en waar ik niks ga leren. Als ik één ding geleerd heb van werkeloos zijn, dan is het dat alle bureaucratie en regeltjes en verplichtingen opgelegd door anderen je hélèmaal gek kunnen maken... Iedereen kijkt altijd wat meewarig als je zegt dat je aan het solliciteren bent (op zoek naar een uitdaging? Wankers...) maar ik weet mijn dagen behoorlijk te vullen zonder afdelingsoverleggen en kopieerapparten. Het enige wat me echt stoort zijn alle formuliertjes, regeltjes en bureaucratisch geneuzel wat me nota bene van solliciteren afhoudt... Denigrerende bullshit ook allemaal...
en van kayaken, dus
*** End rant *** (namaak HTML-codering wordt gewist, klaarblijkelijk...)
Maruh vrijdag strandblokken is voor mij ook nog mogelijk, dus misschien ga ik het een beetje goedmaken het komend weekend... Branding en Rur in één weekend, dat zou niet slecht zijn.
Shtinky_puddin heeft dit bericht gewijzigd |
 |
|
|
|
gepost door: Shtinky_puddin op 15/03/05 13:21 |
|
 |
spikey schreef op 14/03/2005 23:53:
Someone is irritated
Behoorlijk! Ik heb een ochtend mijn tijd zitten verdoen in een morsig zaaltje met een stelletje malloten die niet eens fatsoenlijk zonder spelfouten een brief kunnen opstellen, terwijl ik met prachtige waterstanden onder ideale weersomstandigheden op de Lesse had kunnen zitten. En die grapjassen willen dan ook nog eens dat ik nog een serie bijeenkomsten ga bijwonen, omdat ik doordat ik op gesprek moest twee bijeenkomsten heb gemist... Rot nou toch een end op stelletje bureaucratische @#$%^&*
Grrr
|
 |
|
|
|