Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
krusty
gepost door: krusty op 24/03/05 11:02
Voor de mensen die in de buurt zijn en die het nog niet wisten ... dit weekend ben ik met al mijn demo-bootjes in Lyon.

Vrijdag ga ik naar Sault-Brenaz. Zaterdag Hawaii-sur-Rhone. Zondag en maandag weet ik nog niet (SB of HsR, hangt af van hoe het was op Hawaii-sur-Rhone).

SYOTR and happy paddling this weekend

Greetingz,
Krusty
krusty@xackers.net
http://xackers.net

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 24/03/05 11:48
jammer dat ik het niet eerder wist . ik wil graag mee , maar kom nu morgen niet weg van mijn werk volgende keer beter. veel plezier daar
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 24/03/05 11:53
Misschien is het inderdaad handiger om bij dit soort afstanden dingen iets eerder door te geven? Er zijn genoeg mensen die willen maar op zo'n korte termijn geen vrij/vervoer etc. kunnen regelen..

Desnoods een kalendertje op xackers.net? Wel een ontzettend tof gebeuren, die demo tours ...

If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
krusty
gepost door: krusty op 24/03/05 12:23
Ik moet toegeven dat ik wat laat ben met heel het publiceer-gebeuren de laatste tijd ... maar ja, soms kan 't niet anders (de laatste weken ben ik soms 15u per dag weg van thuis om te werken ... als je dan om 23u 's avonds thuis komt, ontbreekt de fut om nog iets te doen ...).

Maar goed, er komen nog zat demo-weekends aan. Binnenkort eens naar de kust ook bijv ...

Greetingz,
Krusty
krusty@xackers.net
(all the news, no crap!)
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 29/03/05 11:56
hoe was het en wat zijn de volgende plannen waterstand was prima las ik ergens
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
krusty
gepost door: krusty op 29/03/05 16:21
Nou, was leuk, maar ook NIET leuk (voor mij althans).

Wij dus vrijdag naar Sault-Brenaz. Dol enthousiast om te varen, natuurlijk zo snel mogelijk in de boot. Wellicht niet voldoende opgewarmd en na 15 minuten maak ik iets dat op een back-loop zou kunnen gelijken, zonder dat ie lukt uiteraard.

Ik strek me uit (onder water) om te rollen, en ik voel ik knappen aan mijn linker rib Heb nog kunnen rollen, maar had dan wel hulp nodig om uit te stappen, want kon niet meer van de pijn.

Met als resultaat: voor de rest van 't weekend niet meer gevaren

Bijgevolg ben ik ook niet naar Hawaii-sur-Rhone geweest, want door de pijn kon ik amper nog bewegen, en had niet bepaald zin om op die manier 9 boten te dragen. (zeker omdat je niet naast de golf in Hawaii-sur-Rhone kunt parkeren, je moet dus een honderd meter je boten dragen).

Positieve aan de zaak was, dat mijn demo-fleet weer wat uitgebreid is Heb nu nog 3 Riotjes er bij ... Een Orbit, een Nitro en een Magnum (creekboat).

Volgend weekend ben ik bij de Outdoor Valley seizoens-start. Lijkt me wel leuk. Wie gaat er nog allemaal?

Wanneer ga ik nu naar Hawaii-sur-Rhone? I dunno (yet). Komt er wel van een dezer weken. Moet alleen een weekend met een extra dag weten te vinden.

Greetingz,
Krusty
krusty@xackers.net
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 29/03/05 16:40
hou me maar op de hoogte ik rij graag mee scheelt weer in de kosten.
El stevOrino
gepost door: El stevOrino op 29/03/05 22:27
Yow Krusty man !!!

Jajaa, die ribben toch hé !!! Toch was het een relaxt weekend !!! Op het water & op de oever !!!

Misschien binnen een 2/3 weken naar Hawaii ? Niet naar het baantje, varen op de golf en slapen in een formule 1 hotel in de buurt.

Wie gaat er mee ??
greetzzz

lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 30/03/05 22:29
graag maar helaas is de agenda al tot pinksteren volgelopen , maar pinksteren kan.
krusty
gepost door: krusty op 31/03/05 00:41
Wanneer is Pinksteren?

Greetingz,
Krusty
krusty@xackers.net
(all the news, no crap!)
wendy
gepost door: wendy op 31/03/05 08:00
Pinksteren is het weekend van zaterdag 14 mei t/m maandag 16 mei
Just2kayak.nl - Vloedkanosport.nl - Kanoshop.nl
Koen v
gepost door: Koen v op 31/03/05 18:06
Als je naar hawai sur rhone wilt hoef je niet perse honderd meter te lopen, als je een doppenset meeneemt waarin in ieder geval dop 13 mm inzit kun je het hek openen en gewoon bij de golf parkeren. Alle locals staan ook altijd onder de brug
DiDaDuikelaar
gepost door: DiDaDuikelaar op 07/04/05 13:57
Kijk eens aan, net nieuw hier en ik zie dat er genoeg mensen zijn die regelmatig richting de branding gaan. Dat is mooi...:)...

spikey
gepost door: spikey op 07/04/05 13:59
Welkom!
Kijk ff bij week 14:
As zaterdag je eerste kennismaking?
DiDaDuikelaar
gepost door: DiDaDuikelaar op 07/04/05 15:24
Ja zat er wel aan te denken. Misschien van plan om met wat surfers naar Scheveningen te gaan. Maar nog niks definitiefs.

Wordt wel weer de eerste brandingervaring sinds twee jaar.. Kan ik mijn naam als duikelaartje weer eer aandoen.

Nee ik moet er vaak gaan varen om mijn niveau wat op te gaan krikken...

Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.