Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 04/04/05 16:19
Prum en Elzbach

De Ahr
Manos esto var a lastimar

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
spikey
gepost door: spikey op 04/04/05 16:48
Ziet er geinig uit! Zelf nog nooit wezen varen daar, allemaal Duitsland??
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 04/04/05 17:05
Ja, dit is allemaal in Duitsland. De Ahr was ongeveer 2 uur rijden met aanhanger vanuit Eindhoven (Ahrbruck instappen), de Prum is ongeveer 3 uur rijden.
Nico B
www.hobomaasafvaart.be
gepost door: Nico B op 04/04/05 20:17
Wanneer jullie weer met canadezen gaan varen dan zou ik wel meewillen. We hebben een ww-candees waar we te weinig mee varen. Doorgaans dobberen we ongeveer twee keer per jaar op de Ourthe en/of de Semois met bagage.

Nico
kimo_sabe at hotmail.com
Kanoritus; je zult er maar last van hebben!
Thomas
gepost door: Thomas op 04/04/05 21:24
hoi nico

Bij kanovereniging keistad in een actieve groep (best groot) die redelijk vaak wildwaterriviertjes opzoekt in duitsland en belgie.

denk zeg het even.. niks commercieels aan ofzo

Groeten

Thomas
www.thomasmaij.nl ---- www.kajak.nl ---- www.kanoforum.nl
Bart Pijpers
www.de-batavier.nl
gepost door: Bart Pijpers op 04/04/05 21:37
Hoi Nico,

Dat weekeinde canadezen op wild water was zo'n goed idee dat het me niet zal verbazen als er volgend jaar weer zoiets op stapel staat bij de Batavier. Zorg wel dat je niet met je vriendin / vrouw in de boot zit want een paar dagen afstand nemen na twee dagen intensief samen in een boot zitten wil dan wel eens fijn zijn. Ondanks dat ik een perfect weekeinde heb gehad was het na twee dagen toch prettig om even afstand te nemen en weer zelf in mijn eigen bootje te kruipen.
Bart Pijpers
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 05/04/05 13:26
Met vriendin ging best, alleen eskimoteren niet zo. Maar wildwater varen met zo'n boot is best wel leuk, ik denk dat het volgend jaar nog wel een keer gaat gebeuren. Hopelijk zijn er dan minder stukken om om te dragen; dat is niet zo'n succes met canadees. Voor mij was dit de 3e keer in een canadees, eerder 1x achter een speedboot en 1x meegedaan aan een slalomwedstrijd.
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.