|
|
gepost door: roosmcd op 15/08/05 16:26 |
|
 |
Even wat meer informatie, hier is het schema:
Zaterdag:
15:00 - 18.00 uur
K1 veteranen, K1 fun en/of polo
18:00 - 19:00 uur
Afvaartsprint
20:00 - 21:30 uur
Ploegen
Nacht
21:30- 09:00
Feest in de tent of stappen in Eindhoven
Zondag:
09:00 - 12:00 uur
K1 scholieren, junioren, senioren PN3, C2
13:00 - 16:00 uur K1 wedstrijden prestatieniveau 1 en 2
Mochten er mensen mee willen doen, schrijf je bij voorkeur in voor 21 Augustus. De wedstrijd is voor alle nivo's, je kunt ook met een rodeoboot of poloboot inschrijven.
|
 |
| Manos esto var a lastimar |
|
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
|
gepost door: michielv op 16/08/05 09:57 |
|
 |
Echt balen! Ik had graag met de polo/slalom wedstrijd mee gedaan maar rond die tijd zit ik nog in de auto op weg naar huis..
|
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|
|
|
gepost door: elf op 16/08/05 10:44 |
|
 |
Dan ga je toch slalommen om die leuke witte strepen heen? |
 |
| elfish greetings |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 16/08/05 10:58 |
|
 |
Elf, is dat lange haar niet lastig met kayakken ? |
 |
| --- www.waizfisz.nl --- |
|
|
|
gepost door: elf op 16/08/05 11:08 |
|
 |
Nee hoor, is zelfs uiterst praktisch. Altijd een cowtail bij de hand.
BTW how do you know?
elf heeft dit bericht gewijzigd |
 |
| elfish greetings |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 16/08/05 11:10 |
|
 |
Je profiel, webpagina naar die foto's
Wel mooi hoor.
Lex |
 |
|
|
|
gepost door: elf op 16/08/05 11:16 |
|
 |
Ooooooooooooooooooh, ach ja, ik ben blond.
Dank, nog nooit een compliment gekregen van een bushdragon |
 |
| elfish greetings |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 16/08/05 11:19 |
|
 |
|
Haha..... |
 |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 16/08/05 11:59 |
|
 |
Tsja, dan zit er toch niets anders op dan iets sneller door te rijden . En je hoeft ook niet eerst naar huis, je kan ook kamperen in Eindhoven. |
 |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 16/08/05 13:12 |
|
 |
Maar tegen de tijd dat ik weer in Nederland ben is de wedstrijd al afgelopen
Bovendien krijg ik dan een beetje ruzie met de baas & degene die naast me zit
|
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 16/08/05 13:30 |
|
 |
|
Anders zijn er op 18 september in Helmond en op 29 oktober in Roermond ook nog wedstrijden. De tweede is wel een NK, maar daar schijn je je ook gewoon op in te kunnen schrijven (met tactisch varen was er op de vorige NK in de C2 klasse ook nog wel resultaat te halen als ik het mij goed herinner). |
 |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 16/08/05 13:38 |
|
 |
Ik denk niet dat ik iets te zoeken heb op een echte slalom wedstrijd, en al helemaal niet als ik tactisch moet gaan varen. In mijn poloboot zit ik goed en vermaak ik me wel maar voor het eggie zou ik toch eerst moeten trainen
|
 |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 16/08/05 13:49 |
|
 |
Volgens mij heeft in die serie maar 1 boot de finish gehaald. Bij de scholieren was er ook zo'n probleem, niet helemaal duidelijk hoe je in een wals moet varen...
edit: Ik kan trouwens ook niet slalomvaren . Dat trainen komt er telkens niet van op de een of andere manier.
roosmcd heeft dit bericht gewijzigd |
 |
|
|
|
gepost door: Gjalt op 21/08/05 22:33 |
|
 |
zo te horen moeten we allemaal ergens c2's vandaan zien te slepen dus
Maar voor een echte slalomwedstrijd moet je trouwens volgens mij ook een wedstrijdlicentie hebben toch? Of lid zijn van een nationale kanobond buiten nederland, dan mag het zonder licentie als je naar de nkb regels kijkt.... |
 |
| |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 21/08/05 23:11 |
|
 |
Je kan buiten mededinging meevaren; nou ja, niet helemaal erbuiten maar het telt alleen niet mee voor het NKB-klassement dan. Je kunt wel nog een prijs winnen als ik het goed heb .
Ik heb zelf ook geen wedstrijdlicentie. En ook nog geen medevaarder gevonden..... |
 |
|
|
|
gepost door: Gjalt op 21/08/05 23:25 |
|
 |
Wel een boot dan?
Maar zo'n c2 lijkt me een nachtmerrie, maar zou me wel eens leuk lijken om te proberen. |
 |
| |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 21/08/05 23:42 |
|
 |
Vorig jaar hebben we in een Sun Kosi gevaren:
http://www.de-batavier.nl/sun_kosi_varen.htm
dat was best te doen; ook op wildwater zonder specifieke C2-ervaring. Zo'n boot regelen zal denk ik wel moeten lukken; ik ben iig. aanwezig op de wedstrijd, dus dan zie ik wel of het nog wat wordt. |
 |
|
|
|
gepost door: Gjalt op 22/08/05 22:55 |
|
 |
Op zondag ben ik helaas niet bij GM om te zien hoeveel c2's de finish halen, dan moet ik als toezichthouder in m'n kajak op het water liggen bij een triatlon.
Zaterdag ben ik er wel om een paar slalomkajaks uit te proberen om te kijken welk model ik ga aanschaffen. Op die dag hadden ze de c2 moeten plannen. |
 |
| |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 22/08/05 23:26 |
|
 |
Het hangt er vanaf hoe druk het is, maar misschien valt er wel iets te regelen dan. We kunnen altijd in de training een keer proberen het parcour af te komen zonder al te veel paaltjes en andere vaarders te raken . |
 |
|
|
|
gepost door: Gjalt op 22/08/05 23:34 |
|
 |
Als dat mogelijk zou zijn ben ik zeker een voorstander. Hoewel die paaltjes niet raken toch verdomde moeilijk is. |
 |
| |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 23/08/05 21:30 |
|
 |
Als je deze boot ziet, dan heb je mij gevonden . Maar ik kreeg net een mailtje dat ik al voor de C2 sta ingeschreven op zaterdagmiddag, dan hoeven we dus alleen nog een boot of spanbanden te regelen.
 |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 23/08/05 22:41 |
|
 |
in dit bericht is niets te zien, scrollt U rustig verder.
 |
|
|
|
gepost door: Gjalt op 23/08/05 23:21 |
|
 |
Voor de c2 ingeschreven staan op zaterdagmiddag? Betekent dat dan dat die wedstrijd verplaatst is en ze van het schema op hun site afwijken of?
Maar ik zal uitkijken naar die boot en hopen dat dat de enige is die er zo uit ziet. |
 |
| |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 23/08/05 23:28 |
|
 |
Het schema is niet veranderd, maar waarschijnlijk vaar je dan gewoon met de topo-duo klasse mee. En ik ben er vrij zeker van dat er weinig mensen in een goudkleurig overgespoten stipyaks kano varen . |
 |
|
|
|
gepost door: Gjalt op 24/08/05 00:03 |
|
 |
ok, dan vind ik je wel.
Ga ik me morgen ook maar eens inschrijven.
edit: Of kan je je ter plekke ook nog inschrijven?
Gjalt heeft dit bericht gewijzigd |
 |
| |
|
|
|