Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
robv
gepost door: robv op 21/07/05 15:35
een vraagje aan de kajakkers die lid zijn van de club in ter heijde:

kan ik daar ook een kajak huren? Ik ben nu bijna zover dat alleen een kajak+spatzeil nog ontbreekt (peddel sleep ik met mijn verjaardag nog wel binnen)en zou (na mijn vakantie) wel een keer mee willen varen in ter heijde.

Staat mij bij dat iemand op dit forum meldde dat er vaste vaardagen zijn.

Heb gezocht naar website van de vier winden maar kon 'm niet vinden.
rob ~ begint eer ge bezint!

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
Boogieman
Riot - Boogie
gepost door: Boogieman op 21/07/05 16:52

Ik geloof dat daar een "Mega surfkayak" test boot aanwezig is. Misschien mag je die wel eens proberen. (Is wel even wennen qua stabiliteid)

MICHIEL!?

Let's Boogie baby!
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 21/07/05 20:41
De X-Ray zou ik niet proberen, dat is geen pretje voor een beginner. Mag wel natuurlijk, dan filmen we dat gelijk even, altijd leuk

Wel ligt er op de club nog een Rainbow DNA (oudere wildwaterboot, ontwerp van ongeveer 5 jaar geleden). Dit is offcieel nog een prive boot maar die is door de eigenaar (Bert Pohl, bestuurslid van Vier Winden) ter beschikking gesteld voor beginners.

Oftewel, je kunt gratis een bootje gebruiken, alleen moet je even zorgen dat een lid (WaisFisz/Lex en ik zijn beiden lid) je introduceert en de boot voor je uit het rek pakt.

De vaste vaardagen zijn: dinsdagavond (7-9) en zondagmiddag (2-4).
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
gepost door: WaizFisZ op 21/07/05 21:18
Je mag de mijne ook wel een keer lenen hoor, dan ga ik gewoon in zo'n Mega zitten of in m'n stoomboot. Ik ga nu twee weken op vakantie (en neem m'n kayak mee)
Ik ben 8 aug weer terug! Gaan we samen een keer joh, leuk

WaizFisZ heeft dit bericht gewijzigd
--- www.waizfisz.nl ---
Rocky
K-1 Rules
gepost door: Rocky op 21/07/05 21:29
Ik vaar morgen en zaterdag met Lennart in Katwijk, denk dat er dan wel een bootje voor je te regelen is.

Peddel/spatzeil durf ik niet te zeggen daar ik die zelf niet dubbel heb.
http://rocky-kayaka.mybrute.com
robv
gepost door: robv op 21/07/05 22:37
Boogieman schreef :
Ik geloof dat daar een "Mega surfkayak" test boot aanwezig is. Misschien mag je die wel eens proberen. (Is wel even wennen qua stabiliteid)

wel even wennen? ik ben nog niets gewend... .

Rocky schreef:
Ik vaar morgen en zaterdag met Lennart in Katwijk, denk dat er dan wel een bootje voor je te regelen is.

Morgen en zaterdag gaat mij niet lukken (inpakken en op vakantie) maar bedankt voor het aanbod! .

michielv en WaizfisZ schreven zoiets als:
Kom naar ter heijde, we kunnen wel een boot voor je regelen.

Ben afhankelijk van hoe dramatisch het weer in noord frankrijk is over 1 of twee weken weer terug van vakantie en ga dan zo snel mogelijk proberen jullie (en wie er nog meer komt) te treffen in Ter Heijde.

(krijg een beetje het 'Carry Tefsen Op goet gulluk! gevoel':
hoe zouden die mannen achter de plaatjes eruit zien? zou die springende kerel in het echt ook zo rose zijn? Komen poek en pluis dan ook mee? )

michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 22/07/05 08:38
robv schreef op 21/07/2005 22:37:
(krijg een beetje het 'Carry Tefsen Op goet gulluk! gevoel':
hoe zouden die mannen achter de plaatjes eruit zien? zou die springende kerel in het echt ook zo rose zijn? Komen poek en pluis dan ook mee? )

Ik moest echt even nadenken wat dit allemaal betekende maar nu snap ik wie die springende kerel is . Wees gerust, Poek en Pluis zijn de grootste schijterds ter wereld dus die komen het huis niet uit (hooguit in de tuin). *LOL*

In ieder geval alvast een prettige vakantie en tot over een paar weekjes dan maar he
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 22/07/05 08:50
Die springende kerel is in het echt ook zo roze.... Maar goed, hij gaat nu op vakantie begreep ik, dus hij zal wel wat bijkleuren in Frankrijk
www.kayak-keerwater.nl www.carsofcoolhaven.nl
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
gepost door: WaizFisZ op 22/07/05 09:17
Hey! Geen flamewar beginnen tegen die roze kerel he!
IK ben r trots op roze te zijn hoor en bovendien zie je r toch niks van als ik in m'n bootje zit
Hahaha (Tongue in cheek)

WaizFisZ heeft dit bericht gewijzigd
--- www.waizfisz.nl ---
robv
gepost door: robv op 22/07/05 11:20
ach ja, wacht maar tot je mijn sprinkhanen gestalte ziet met het bruiningspatroon van een wielrenner...
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.