|
|
gepost door: robv op 14/09/05 16:29 |
|
 |
ik meen me te herinneren dat het ging om een zaterdag in oktober, het begon aan het eind van de ochtend, zodat ook de mensen uit het hoge noorden en lage zuiden de tijd hadden om hun weg naar het strand te vinden, tussen de middag waren er broodjes en koffie, daarvoor kon je je van te voren aanmelden en dan wat geld op een rekening vooraf overmaken, als je dat niet deed moest je je eigen koek en zopie regelen, het was niet al te hoog ingezet want het moest wel op korte termijn gerealiseerd worden, volgens mij stonden er wat van iglo achtige windschermpjes die iedereen had meegenomen, ik meen me ook iets te herinneren van gluhwein of irish koffie, oja, en het leuke was dat een kanoforum adminstrator op idee was gekomen om voor belangstellende kanoforum bekers te laten maken en die kon je dan op de kanoforumbrandingdag mooi gebruiken voor je bakkie koffie, hoe die BBQ was geregeld kan ik me niet meer herinneren.
oja en die kanoforum vlaggen waren van die lange dunne vlaggen, een stuk of 3, zo'n spriet waar een vlag van onder tot boven langs loopt (weet je nog?), en sindsdien prikken de aanvoerders van het kanoforum die vlaggen in het strand als ze ergens gaan varen, heeft veel aandacht getrokken van de voorbij wandelende geinteresseerde, en sindsdien is de bekendheid van het forum nog meer toegenomen . |
 |
| rob ~ begint eer ge bezint! |
|