Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
gepost door: WaizFisZ op 08/08/05 15:46
Het valt me op dat er bij nieuws nog steeds wel heel oud nieuws staat. Is er geen nieuwer nieuws? Bijvoorbeeld nieuwe modelletjes van kayakjes (of is dat reclame) of uitslagen van wesdstrijden e.d.? Tis maar een idee
Lex
--- www.waizfisz.nl ---

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 08/08/05 15:57
Waar zie je dan Nieuws?!
www.kayak-keerwater.nl www.carsofcoolhaven.nl
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
gepost door: WaizFisZ op 08/08/05 16:10
Onder het kopje nieuws
--- www.waizfisz.nl ---
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 08/08/05 20:40
Je speelt met je voortanden, eh, Lex?!

WAAR DAN, GRIJZE MUTS!

Oeoeoeoeoeoeoeoeoe

www.kayak-keerwater.nl www.carsofcoolhaven.nl
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 09/08/05 20:57
Maaruh, ik heb nog wel nieuws.
Manos esto var a lastimar
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
gepost door: WaizFisZ op 09/08/05 22:25
we willen het weten!
--- www.waizfisz.nl ---
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 10/08/05 21:55
3 & 4 september slalomwedstrijd in Eindhoven.

"Ingeschreven kan worden voor alle slalomcategorieën (k1, c1, c2h/d, c2mix, ploegen), en alle leeftijdsklassen. Eén wedstrijdblok is gereserveerd voor de afvaartwedstrijden. Daarnaast zijn er fun- en polo-wedstrijden, waarvoor geen licentie vereist is.

Fun wedstrijden:
Bij de Gennepermolen zijn de Fun-wedstrijden bedoeld voor degenen met WW-ervaring die graag het varen op een slalomparcours willen uitproberen. Gevaren wordt in k1-wildwaterboten die niet voldoen aan het slalom-wedstrijdreglement. Dus niet in wedstrijdboten. Afhankelijk van de inschrijvingen wordt een indeling gemaakt naar leeftijdsklasse en/of geslacht.

Afvaart-Sprintwedstrijd:
De sprintwedstrijd wordt gevaren volgens het afvaartreglement. Dus in afvaartboten en over een afstand tussen 500 en 1000 meter.

Wedstrijd voor poloboten:
Deze wedstrijd wordt gevaren volgens het slalomreglement in poloboten of daarop gelijkende zoals rodeo-boten."

http://www.gennepermolen.nl/gm/wedstrijd/wedstrijd_2005.html

Tot nu toe is mijn snelste tijd in een Tekno gevaren. Hopelijk komt daar dit jaar verandering in, alhoewel het weer een beetje laat is om nog te beginnen met trainen.....
Manos esto var a lastimar
michielv
kanojogger @ www.start2paddle.nl
gepost door: michielv op 11/08/05 08:40
Had me wel leuk geleken om mee te doen in de poloklasse maar ik kom dat weekend net terug van vakantie dus helaas...

Maar veel plezier
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
gepost door: WaizFisZ op 13/09/05 21:27
Schop!
Nog steeds oud nieuws onder nieuws
--- www.waizfisz.nl ---
spikey
gepost door: spikey op 13/09/05 21:38
Is dit een officiele klacht?
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
gepost door: WaizFisZ op 13/09/05 21:44
Ja, moet ik m in drievoud indienen?
--- www.waizfisz.nl ---
robv
gepost door: robv op 14/09/05 11:04
Leuk nieuw nieuws zou zijn dat de 1e kanoforumbrandingdag in het najaar van 2005 was georganiseerd op het strand van ter heijde, een dag vol spanning en avontuur afgesloten met BBQ en bier, een leuke manier om alle gezichten achter het forum te ontmoeten en voor de tourvaarders gelegenheid om een keertje de branding in te stappen. Het weer zou niet optimaal zijn maar dat mocht de pret niet drukken. Het zou ook best druk op zee zijn maar zonder grote ongelukken zou je kunnen zeggen dat de dag een succes was en zeker voor herhaling vatbaar. In het fotoalbum zou dan een mooie groepsfoto staan met een grote vlag van kanoforum op de achtergrond...
rob ~ begint eer ge bezint!
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
gepost door: WaizFisZ op 14/09/05 11:08
Zo dan! Dat zou zeker goed nieuws zijn! Ik zou er geweest zijn, zondermeer.
--- www.waizfisz.nl ---
Thomas
gepost door: Thomas op 14/09/05 11:08
wowww en dat georganiseerd door Robv.. wie had dat verwacht!
www.thomasmaij.nl ---- www.kajak.nl ---- www.kanoforum.nl
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
gepost door: WaizFisZ op 14/09/05 15:10
Rob : Stond er in dat nieuwsbericht ook een datum?
--- www.waizfisz.nl ---
robv
gepost door: robv op 14/09/05 16:29
ik meen me te herinneren dat het ging om een zaterdag in oktober, het begon aan het eind van de ochtend, zodat ook de mensen uit het hoge noorden en lage zuiden de tijd hadden om hun weg naar het strand te vinden, tussen de middag waren er broodjes en koffie, daarvoor kon je je van te voren aanmelden en dan wat geld op een rekening vooraf overmaken, als je dat niet deed moest je je eigen koek en zopie regelen, het was niet al te hoog ingezet want het moest wel op korte termijn gerealiseerd worden, volgens mij stonden er wat van iglo achtige windschermpjes die iedereen had meegenomen, ik meen me ook iets te herinneren van gluhwein of irish koffie, oja, en het leuke was dat een kanoforum adminstrator op idee was gekomen om voor belangstellende kanoforum bekers te laten maken en die kon je dan op de kanoforumbrandingdag mooi gebruiken voor je bakkie koffie, hoe die BBQ was geregeld kan ik me niet meer herinneren.
oja en die kanoforum vlaggen waren van die lange dunne vlaggen, een stuk of 3, zo'n spriet waar een vlag van onder tot boven langs loopt (weet je nog?), en sindsdien prikken de aanvoerders van het kanoforum die vlaggen in het strand als ze ergens gaan varen, heeft veel aandacht getrokken van de voorbij wandelende geinteresseerde, en sindsdien is de bekendheid van het forum nog meer toegenomen .
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
gepost door: WaizFisZ op 14/09/05 16:33
hmmm, als t maar niet op zaterdag de 8e of 15e was. Dan kon ik helaas niet
--- www.waizfisz.nl ---
robv
gepost door: robv op 14/09/05 16:42
ja, is al weer even geleden maar het was of op de verjaardag van mijn zus, de 23e, en toen kon ik niet meer bij de bbq (of hebben we toen de middag afgesloten met gluhwein en de groepsfoto om een uurtje of 16:00 omdat iedereen toch bekaf was) of anders was het op de 30e.

robv heeft dit bericht gewijzigd
Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 15/09/05 08:30
Het was vast heeeel leuk geweest.
Wieweet voor herhaling vatbaar

[wieweet was het een zondag..?]

Stephen heeft dit bericht gewijzigd
Kanoforummer
Advertentie:
Advertentie: