PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
nieuwe wave sport gespot !
Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding
gepost door: wendy op 12/07/04 17:03
Zie www.wavesport.com (doubleyouess / news)
Weer een nieuwe kajak van Wave Sport op komst !!, EZG 42 (combi tussen Ez en ZG)

O ja, "oude" modellen van Wave Sport (zowel demo als nieuw) zijn nu voor zeer lage prijzen te koop, zie www.outdoorvalley.nl en www.vloedkanosport.nl
Zeker als je net begint zijn bijvoorbeeld de Forplay, Score,Ez en Big Ez leuke instapmodellen voor WW en branding!
~Gr.~

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: michielv op 13/07/04 08:25
Ik blijf het toch verbazingwekkend vinden dat boten die tot voor kort tot de rodeotop behoorden nu als "instap modellen" aangeprezen worden

gepost door: wendy op 13/07/04 14:14
Ok...hmmmm...voor beginnende freestylekajakkers dus, dit dan maar ter extra info. De Forplay en Score zijn toch eigenlijk al lang geen echte toprodeobootjes meer, en eigenlijk ook niet echt geweest. Tenzij je het wil vergelijken met, ik noem maar een voorbeeld, vroeger de hurricane van Prijon, dat was toen ook een zeer gedurfd model en nu...

In Amerika en Canada wordt inmiddels zeer veel les gegeven in de Ez, zowel aan beginnersgroepen. Dat wil niet zeggen dat ik dat zelf nu een goede ontwikkeling vind, maar ja...

Trouwens, ik moet zelfs geregeld beginnende kajakkers waarschuwen om niet gelijk een extreem speelbootje te kopen, maar ook dat hangt dan weer af van wat diegene ermee gaat doen en wat diegene perzee wil kopen, want soms kunnen we kunnen gewoon niet meer doen dan advies geven...of dat advies opgevolgt of aandacht aan gegeven wordt is weer een ander verhaal natuurlijk.

Groetjes, Wendy
gepost door: michielv op 14/07/04 15:56
Hebben jullie misschien ook een demo boot van de WaveSport Flyer? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk..

gepost door: wendy op 14/07/04 21:09
Ik moet eerlijk zeggen dat wij (Vloed Kanosport) daar ook erg benieuwd naar zijn en hebben dit ook doorgegeven aan Outdoor Valley, maar Outdoor Valley (nieuwe naam van Tiekano) heeft 'm nog niet besteld. Ook omdat ie best prijzig is. Maar wanneer de vraag ernaar voldoende is, zal Outdoor Valley er vast wel 1 of meer naar Nederland halen....al is het alleen maar als demo of testbootje of beetje reclame te maken.

Gr, Wendy

gepost door: KEESVK op 14/07/04 21:15
...Ook nieuwe Bliss-Stick boten aangekomen in Nederland!!

Naast de ws boten doet ook Bliss-Stick uit het verre (en zeer mooi creek land!) Nieuw Zeeland, waar ze met hart en ziel gemaakt worden aan de Rangitikei. Naast de vooral grafisch vernieuwde RAD 175 en 185 is ook de MAC 1 gekomen. Dit is een zeeeer snelle boot, goed voor boatercrosses, head to heads en extreme slaloms. yyeeeeehhhaaaaaa
gepost door: wendy op 14/07/04 21:38
He...krijg gelijk weer heimwee !!, heb toevallig afgelopen weekend alle foto's ingelijst en opgehangen....zucht. Maar ehh, ik zal zo 's kijken op de site van bliss-stick, ben natuurlijk wel benieuwd !

Gr, Wendy & Rein.
gepost door: Ralf op 14/07/04 22:12
Op de site van bliss stick staat hij nog niet maar....

image not availableimage not available

* Length 242 cm * Width 66 cm * Volume aprx. 270 L * Weight 18,5 kg *

-----------------------------------------------------------

Tot over een paar weken! Ik ga de Soca verkennen morgen

gepost door: michielv op 15/07/04 08:08

wsvanrijn schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat wij (Vloed Kanosport) daar ook erg benieuwd naar zijn en hebben dit ook doorgegeven aan Outdoor Valley, maar Outdoor Valley (nieuwe naam van Tiekano) heeft 'm nog niet besteld. Ook omdat ie best prijzig is. Maar wanneer de vraag ernaar voldoende is, zal Outdoor Valley er vast wel 1 of meer naar Nederland halen....al is het alleen maar als demo of testbootje of beetje reclame te maken.

Gr, Wendy

Mocht er eentje jullie kant opkomen lijkt het me erg interessant om hem te vergelijken met de Mega X-Ray en Mega Marauder (en een Riot Boogie als iemand die mee kan brengen ).

Maar goed, zodra jullie er eentje hebben of weten: laat maar horen & zien! 8)

BTW: ben ook wel weer eens in voor een bezoekje aan NZ, is al weer een paar jaartjes terug en het wordt weer tijd