| Geinig ding op marktplaats ... | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: michielv op 15/07/04 12:13
http://www.marktplaats.nl/markt/watersport/kanos/7935.htm Als het nou wat dichter in de buurt was deed ik het Misschien wat leuks voor Luuk? Afbouwen is niet zo'n punt, alleen heb ik al teveel boten .... |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Boogieman op 15/07/04 13:26
Naaahh... Ik heb al genoeg projectjes liggen. Wel tof dat je je ogen open houd. Thnx, Luuk |
||||
|
gepost door: michielv op 15/07/04 13:31
Wazzook maar een geintje, ik kwam het tegen en voor 25 euro ![]() Als ik zelf niet al de X-Ray had gehad was ik waarschijnlijk dit weekend wel even naar Grunn gereden. |
||||
|
gepost door: Thomas op 15/07/04 14:50
ik ga em even in me gedachten houden.. een beetje prutsen met polyester enzo is misschien best de moeite waard... |
||||
|
gepost door: michielv op 15/07/04 15:11
Oh, als je dat gaat doen wil ik hem wel eens uitproberen (als ik erin pas met mijn dikke r**t ). Als het mag/kan natuurlijk Ik wil die knakker zo even mailen oftie misschien bouwtekeningen oid heeft. |
||||
|
gepost door: michielv op 15/07/04 18:29
Zojuist gelezen dat de verkoper (helaas) geen bouwtekeningen oid heeft maar deze boot gebouwd heeft uit een heel oud bouwpakket. Enniewee, voor 25 euro plus wat centen voor een laagje polyester (ook 25 euro?) heb je denk ik wel iets grappigs voor in de branding. Of echt het wat is weet ik niet: de verkoper is volgens mij een jonge knul die totaal geen verstand heeft van kano's. Het heeft hem nl. een paar uur gekost om uit te vogelen hoe het bouwpakket in elkaar moet (okay, het was geen Ikea stapelbed maar super ingewikkeld ziet het toch niet uit ). |
||||