| [Date] week 50 | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: spikey op 13/12/05 19:26
MOrgenmiddag schevening rond 2 uur Ik en Rick zijn er.. wordt dik... Grtz |
||||
| Reacties (1 van 3 pagina's) |
||||
| 1 2 3 | ||||
|
gepost door: Niels20 op 13/12/05 19:37
Hoi Spikey wij hebben eigenlijk plannen om maar hohen limburg te gaan maar als dat niks word kunnen we wel naar scheveningen komen! hoe zijn de verwachtingen> gr niels |
||||
|
gepost door: Shtinky_puddin op 13/12/05 22:12
Ja ik had het vermoeden al dat er lekkere wind bezig was... Helaas oh helaas gaat het er voor mij niet in zitten, kep nog wel een halve dag vrij mogelijk ergens voor de kerst, maar morgenmiddag wordt te kort dag om in te plannen. Grrr het is jammer. |
||||
|
gepost door: spikey op 14/12/05 00:43
Hoi Niels, De verwachtingen zijn dik voor morgen.. Windkracht 5, 100 cm deining, kleine 2 meter golven. Mochten we de branding doorkomen levert dat dikke bakken op in scheveningen!! Zeker beter dan hohen limburg ![]() Wij zijn er rond 14:00.. De planning was noord, maar met de wind uit het noorden en deining uit het noorden weet ik niet of dat verstandig is met die pier naast je.. Dus misschien checken we zuid.. Maybe tot dan, Ciao |
||||
|
gepost door: spikey op 14/12/05 16:52
Whoooohaaa! Scheveningen was vanmiddag echt vet!! Die kleine meter deining was goed te merken, dikke 2 meter bakken achterin met veel power! Jammer dat je er niet bij was Niels. Cheers! |
||||
|
gepost door: Niels20 op 14/12/05 22:32
Wij zijn ook nog geweest niet normaal!!!!!! was echt zwaar gaaf! helaas waren we er pas om kwart voor 4 en had me maatje het erg koud! en zijn we dus niet zo heel lang gebleven! maar zeker beter als hohen limburg!!! Het bootje ligt nu bij mij thuis(lag in arnhem moesten we eerst halen)dus als je weer gaat laat maar weten!!Je keek af en toe gewoon tegen een muur van water op! De mensen keken ons wel wat raar aan en was verder nog 1 andere gek aan het surfen maar verder was het uitgestorven daar! gr niels |
||||
|
gepost door: Shtinky_puddin op 14/12/05 22:36
Nou, koud, koud... volgens mij hebben jullie nog geboft, het viel relatief gezien nog wel mee vandaag met de gevoelenstemperatuur. Maar mooi te horen dat er weer een lekkere branding voorbij is gekomen, terwijl ik 300mtr van de golven aan mijn stropdas zat te trekken Oh well, hoort er bij Maar vanaf halverwege volgende week ga ik vrij nemen, dus als er branding staat... en anders ben ik wel in voor een mini tripje Tilff, Hohen-Limburg of zo? Tim, Arson, Stephen, iedereen? |
||||
|
gepost door: spikey op 14/12/05 22:43
Ha niels, mooi dat het goed bevallen is:) Waar woon je eigenlijk dat je zegt dat je bootje nu bij je thuis ligt?? Qua kou heb je nog mazzel gehad: het was 10! graden, maar met windtemp natuurlijk stuk lager.. Wij hebben zelfs nog hele tijd in het zonnetje gelegen. Wij hadden trouwens wel stuk of 10/15 surfers om ons heen, maar ruimte zat.. Bereid je maar voor op de winter: cappies aan en mutsen op! @stinky: ik ben altijd in voor een trippie, ff aankijken, ik ben volgende week nog aan de studie, maar das niet altijd fulltime |
||||
|
gepost door: Shtinky_puddin op 14/12/05 22:58
Kan natuurlijk eigenlijk nog niet weg... moet nog drie trips verslaan!!! Tsss... Had nooit aan het Shoppen van die foto's moeten beginnen, daar zit ik nou tegen aan te hikken Nou ja, dat en ik heb ook nooit ff een verlopen uurtje op mijn werk om die klere pagina's ineen te flanzen. Schandalig! |
||||
|
gepost door: Niels20 op 14/12/05 23:08
Ik woon in woerden! Ik had het ook niet koud maar me maatje had een kort neopreen pak aan en een shirtje met lange mouwen eronder dat was alles dus begreep wel dat ie het koud had! ga je vaker naar scheveningen? hr niels |
||||
|
gepost door: Shtinky_puddin op 15/12/05 00:04
Oei neopreen shorty is inderdaad een beetje miniem deze tijd van het jaar... Maar Woerden is wel lekker in de regio, dat wordt wel vaker branding varen! Wil niet gelijk tussen jou en Tim springen qua discussie, maar de arme jongen is zijn shuttle-auto terug aan het brengen op het moment en ik heb toch niks beters te doen: preferred beaches zijn geloof ik Strandblokken, Ter Heijde, en Scheveningen. Waarbij er bij Ter Heijde bij de meesten van ons een zekere haat-liefde verhouding bestaat, het kan er super zijn, maar soms is het ook bikkelen... |
||||
|
gepost door: Thomas op 15/12/05 10:09
gaat er nog iemand peddelen a.s. zaterdag??? ennuh rolph in januari maar tripje naar tilff plannen dan? Heb er wel eens staan kijken, maar misschien verkeerd gekeken en wil het wel eens proberen daar... |
||||
|
gepost door: spikey op 15/12/05 10:09
Kun je dat niet vaker doen Stinky: dingen voor mij regelen? Ow verwacht alleen niet dat ik jou als mijn personal *ssistent behandel zoals jij je stagiares in de tijd hebt behandeld Maar niels, hou forum in de gaten zou ik zeggen! |
||||
|
gepost door: spikey op 15/12/05 10:20
@Tho: Zaterdag is het nog stormachtig aan zee. Weliswaar lveren de 4.0 meter 9/10 sec golfperiode abnormale dikke bakken, de windkracht 7, samen met de stroming maken het doorkomen waarschijnlijk onmogelijk.. Ik pas dus ff, zondagmiddag dropt de wind aanzienelijk tot kracht 5 en is er nog een golfperiode van 7/8 mry 2.5 meter golven, zijn dit dikke bakken! Hard werken om door te komen als er flinke deining staat, maar te doen schat ik in... ik ga mn agende vrij houden voor zondag mocht de wind zo blijven!!! |
||||
|
gepost door: Rocky op 15/12/05 10:35
Ik hoop dat de wind er zondag een beetje meer uitgaat dan nu voorspeld wordt maar ik ga in ieder geval richting Blokken. Ik moet op 17h AbsoluuT weer op Goeree zijn dus had gedacht zo rond 12.00 aan t strand te zijn. Wie nog voor Blokken? |
||||
|
gepost door: spikey op 15/12/05 10:39
Weet niet of ik vervoer heb, dus of blokken binnen bereik is.. Trouwens: zeeer waarschijnlijk rij ik vanaf februari in mn eigen kayak-mobiel!!!!!!!!!!!! Een zeer fraaie, altijd aanbeerde, niet weg te denken op de roadshows in Monaco, Ford Fiesta 1.3 |
||||
|
gepost door: Rocky op 15/12/05 10:43
Da's wel een Vette kayak-bak zeg! Heb ook een feestbak gehad en daar paste de Grind zelfs in |
||||
|
gepost door: Thomas op 15/12/05 10:46
lol mag ik dan voortaan met jou meerijden Tim? uhmm jammer van zaterdag had net zo'n zin.. zondag ben ik helaas al volgepland. |
||||
gepost door: Shtinky_puddin op 15/12/05 12:45
Thomas schreef op 15/12/2005 10:09: Ehm, januari? ik heb vrij vanaf volgende week tot oudjaar |
||||
gepost door: Shtinky_puddin op 15/12/05 12:46
spikey schreef op 15/12/2005 10:39: Je hebt DE Ford Fiësta?! Wauw!!! Maar goed, 2006 wordt dus een meerij-jaar voor Lex, neem ik aan? |
||||
gepost door: michielv op 15/12/05 12:47
Rocky schreef op 15/12/2005 10:35: Eens kijken of dit een beetje in te plannen is voor me. Als het trouwens weer zo idioot hard waait als de vorige keer dat ik er was (toen waren Stephen & BMT + vriendin er ook) is het me te gortig. BTW: Hoe rij je? Want als je over de A29 rijdt kun je zowiezo de Maverick meenemen mocht ik niet gaan varen. |
||||
|
gepost door: spikey op 15/12/05 12:54
Khoor hier net das Casper van Kalmthout morgen scheveningen de zware storm induikt.. Ik probeer ff een camera te regelen en ga ik mee om vanaf de pier te filmen, dacht niet dat ik met die wind en golven het water induik Dus wie weet binnenkort vet brandingactie materiaal!Zijn er nog meer mensen vrij tussen kerst en oud en nieuw? Lijkt me leuk een dagtripje, of branding te plannen, evt in combinatie met een PnP film/drink avond ![]() Grtz |
||||
|
gepost door: Niels20 op 15/12/05 21:14
Ik zat ook te deniken om morgen even te gaan hoelaat zijn jullie op scheveningen dan? Hoop dat het niet al te erg stormt want dan kan ik niet weg bij me werk! Maar moeten wel vette golven zijn volgens mij! Word zeker vaker brandings varen we zijn al redelijk vaak geweest ook 1x in ter heijde! gr niels |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 16/12/05 06:58
@ Spikey : Ik kan zondagmiddag ook wel. Heb dakdragers nu dus kayak kan mee. Ter Heide? |
||||
|
gepost door: Wilko op 16/12/05 09:48
Iemand interesse in de boven Rur op zaterdag? Die komt nu rap omhoog, en het lijkt daar nog wel even te blijven regenen... http://luadb.lds.nrw.de/LUA/wiski/phpwel.htm (dan links even Monschau kiezen) Wilko |
||||
|
gepost door: Shtinky_puddin op 16/12/05 09:51
Nou... in principe wel, heb alleen even niet mijn agenda voor ogen. Zal in loop van de dag nog even hierover whaah had ik toch bijna terugkoppelen getypt!!! Office-lingo, get out, get out!!! Maar goed, ik laat dus nog ff weten Wat zijn de voorspellingen/inschattingen qua waterstand? |
||||