| mijn droom komt uit | ||||
| Kanoforum: Off-topic | ||||
|
gepost door: freeflower op 29/12/05 22:27
ik had ooit eens een droom. ik droomde dat ik op zee vaarde en dat ik een super golf pakte en onder tussen aan het luisteren was naar mijn favo muziek. ik heb de hele set* nu bij elkaar en de volgende keer dat ik het water op ga. ga ik hem uit testen greets remi * een ipod 20gig, een waterdichte case met waterdichte oordopjes. en natuurlijk mij favo muziek!!! p.s. ik weet dat dit topic al ergens staat. |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Stephen op 05/01/06 12:30
Hebbie hem al getest nu ?? Ik ben benieuwd |
||||
|
gepost door: RapidRoel op 05/01/06 17:03
Onwijs gozer, best wel jaloers... Ga je die ook gebruiken bij lesgeven? Ideaal lijkt me... |
||||
|
gepost door: Jur-re op 05/01/06 20:45
mmm lijkt me ook gaaf om het te hebben maja eerst sparen voor de week Sesia. Remi? Zou je me ff een foto kunnen mailen? Ben nieuwsgierig, kan niet wachten... |
||||
|
gepost door: freeflower op 06/01/06 11:21
ben er mee weze zwemmen. echt chill onder water zwemmen met muziek. zal ff kijken of ik een fototje kan maken. greets remi |
||||
|
gepost door: Sen op 08/01/06 23:16
Toen ik in Indonesië was ben ik ergens op Java naar een zwembad geweest waar ze onderwater muziek draaiden. 't klonk hartstikke goed en was beter te horen dan boven water... Zoiets moeten ze hier in ons kikkerlandje ook maar eens gaan proberen.. Liefs, senna |
||||
|
gepost door: freeflower op 09/01/06 17:30
hee senna dat bestaat al. syngroon zwemmers gebruiken het. greets remi |
||||