| Riot Dominatrix 47 Gekocht | ||||
| Kanoforum: Algemeen | ||||
|
gepost door: Graham op 25/07/04 21:32
Reeds gekocht en heerlijk gevaren in Castricum aan zee ik weet niet of er nog meer mensen daar komen?!?! maar het was leuk! |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: michielv op 26/07/04 13:16
Gefeliciteerd! Voor 500 euro een prima boot denk ik, leuk om een hele tijd plezier van te hebben! |
||||
|
gepost door: Boogieman op 26/07/04 13:44
Gefeliciteerd! Ik heb geen verstand van alle verschillende type bootjes maar het klinkt in iedergeval goed! Vraagje: Vaar je alleen en is dat niet eng dan? (met oog op veiligheid) Ik ben zelf van plan eens een leuke kayak voor in de branding te kopen maar zou dan liever nooit alleen willen varen... Grtz, Luuk |
||||
|
gepost door: michielv op 26/07/04 16:48
Op zich is het verstandig om in ieder geval iemand aan de kant te hebben die een beetje oplet. Maar het leukste is natuurlijk met mensen varen. Of zoiets eng is is afhankelijk van wat je zelf eng vindt, verstandig vind ik het in ieder geval niet zo. |
||||
|
gepost door: Rocky op 26/07/04 18:53
gefeliciteerd met je bootje! Ff checken, heb je er nog het een en ander aan zooi bij gekregen? Omdat je "demo" zei ging ik er van uit dat je bij een winkel ging kopen. Heb mijn beide boten (een demo en een opruimingsmodel) bij Arend Bloem gekocht en daar kreeg ik de hele "riot-bag" met schuim, fles, spons etc etc erbij. Alleen varen... Forgive me father for I have sinned. Zowel in de branding als op een playspot. Wel in normale branding en een hele diepe playspot voor vlak water (ingang haven) maar het blijft onverstandig. Stoot je hoofd into a knock out en je bent weg. Al vraag ik me wel eens af hoe snel je medepeddelaars in branding en zelfs playspots door hebben dat je al een tijdje op zijn kop ligt. En voordat ze dan bij je zijn? Je hebt maar een paar minuutjes en dan ben je t haasje. Zelfde als je mensen aan de kant hebt staan, hoe lang duurt t voordat die met kleren en al in t water springen als jij plots niet blijkt te eskimoteren? Maar ook minder ernstige zaken zoals een geschonden aangezicht of een schouder uit de kom. Daar sta je dan in je uppie Lusje spatzeil aan de binnenkant ? Jammer dan :? Dingen om even bij stil te staan. Rocky Oh, en die keer op die playspot: geloof niet wat de mensen zeggen; ik heb toen niet tot ver na zonsondergang gevaren ![]() Surfen op een vette golf die je bijna niet kunt zien kan toch niet leuk zijn? image not available |
||||
|
gepost door: Graham op 27/07/04 01:20
Hey bedankt Michiel! Ik hoop dat het een goeie boot is maar ik hoor goeie dingen erover dusse varen maar! |
||||
|
gepost door: Graham op 27/07/04 01:23
Ook bedankt Luuk! Enne nee ben inderdaad samen met me vriendin gegaan enne die vond het ook super! Ik heb wel een beetje last van me kuiten en na een kwartier was ik uit geput :-) Trouwens dit is me eerste bootje enne de eerste keer meteen op zee dus ben niet echt meteen diep de zee in gegaan...aan gezien ik ook nog niet kan eskimoteren... (schrijf ik dat goed? :-)) Gr Jaimy |
||||
|
gepost door: Graham op 27/07/04 01:28
Ja jij ook bedankt Luuk en ook voor de advies... Ik heb luchtkussens erbij gekregen en voor de rest alleen de vinnen... trouwens ik heb deze boot ook bij arend gehaald... Ik vaar al een tijdje in een plastex en wedstrijden maar daar ben ik echt een beetje op uit gekeken en denk dat dit echt een nieuwe sport voor me word! Nou nog me vriendin proberen overhalen :-) |
||||