PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
cursus Freestyle kayaken
Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding
gepost door: remko101 op 14/03/06 13:07
wil je je freestyle technieken op vlakwater naar een hoger niveau brengen? Van Amerongen Training en Buitensport geeft in april/mei een cursus freestyle kayaken.
kijk voor meer info op www.training-buitensport.nl
Remko
(ps niet zeuren over commerciele uitingen enzo, want voor de de prijs van de cursus is het bijna niet commercieel te noemen!)

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Arjan op 14/03/06 14:02
Kijk, hier zou ik nou graag aan mee doen. Zeker voor dat geld. Maar helaas is dit veel te ver weg voor mij.
Kan iemand niet zoiets organiseren in de randstad?

gepost door: michielv op 14/03/06 14:11
Van iemand van de Europagaai freestyle cursus hoorde ik dat Rein (Vloed) elke week op de krabbeplas in Vlaardingen te vinden is. Geen idee wat lessen eventueel kosten maar dat zou je aan Wendy of Rein moeten vragen.

Inmiddels heb ik de smaak ook wel te pakken en ga denk ik af en toe ook maar eens in Vlaardingen kijken. En voor de rest veel thuis oefenen.

Edit: Er zijn verschillende verenigingen waar de nodige (NL-top) freestylers varen en trainen (in ieder geval Windhappers (Den Haag), Natsec (Vlaardingen), Plane (Delft)). Misschien kun je daar eens aankloppen om te kijken wat de mogelijkheden zijn?
gepost door: Stephen op 14/03/06 14:44
Eenmalig en alleen in dit topic a.u.b.

Leuk initiatief. Succes
gepost door: Jeroen op 14/03/06 19:39
Als bedrijf zijnde moet je toch ergens van leven?? Niet van deze cursussen in ieder geval. Ik zou in ieder geval achterdochtig zijn met welk bedrijf ik bij deze in zee zou gaan.
gepost door: michielv op 14/03/06 20:25
Volgens mij heeft Remko al wel meer gratis/goedkope promotie lessen voor freestyle kayakken gegeven. Ik denk dat hij dit als een soort hobby doet.

Veel mensen doen dit soort dingen in verenigingsverband maar als je toegang hebt tot een bedrijf wat dit wil meenemen, waarom niet?
gepost door: Stephen op 14/03/06 22:33
Ja ach.. het is geen OV, geen Arendbloem, het komt meer in de buurt van wat wendy met vloed doet. En om nou te zeggen dat je dan achterdochtig daar tegenaan moet kijken.. je kan al bijna geen `miskoop` doen hoor.. Een beetje knullige IT cursus van 2 dagdelen betaal je tegenwoordig al over de 1000 euro voor, en dat stelt meestal geen ruk voor.
gepost door: remko101 op 15/03/06 10:24
haha voor sommige mensen is het ook nooit goed he. Maar inderdaad rijk zal ik er niet van worden en het bedrijf ook niet, maar moet overal dan veel geld aan verdiend worden?
gepost door: Stephen op 15/03/06 14:35
Als je je brood ermee zou moeten verdienen had je het niet gedaan denk ik..