PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Paasbranding
Kanoforum: Wekelijkse vaar afspraken
gepost door: michielv op 09/04/06 13:28
Gaat er nog iemand brandingvaren met pasen?

Reacties (1 van 4 pagina's)
1 2 3 4
gepost door: WaizFisZ op 09/04/06 18:39
Wie weet Ik kom er net uit! T was weer fantastisch!
gepost door: Boogieman op 09/04/06 19:14
Mmmm...

Klinkt lang nit gek!
Zal het even in mn achterhoofd houden.

gepost door: WaizFisZ op 09/04/06 19:16
Luuk!

Je leeft!
gepost door: bert p op 10/04/06 19:45
Hoi, nieuw op het forum niet in de branding.
tuurlijk lig ik er met pasen in. ik kan jammer genoeg alleen op 1ste paasdag.
gepost door: Stephen op 10/04/06 20:00
Het plan is van wel.. 1ste of 2de maakt niet zoveel uit.
Ideeen?

Paas-kanoforum meeting
gepost door: michielv op 10/04/06 20:22
Ik heb een voorkeur voor 1e paasdag 's morgens of 2e paasdag, dan kan ik de hele dag.

(Bwehk, had ik gisteren net dit topic geopend, belt mijn schoonzusje dat ze haar verjaardag op 1e paasdag 's middags gaat vieren ).

Edit: koel paaseieren zoeken in de golven

gepost door: roosmcd op 10/04/06 21:06
Ik ben er op zich ook wel voor om tweede paasdag te gaan varen, dan kan ik gelijk de drakkar meenemen. Moet alleen nog kijken of het allemaal lukt enzo.
gepost door: WaizFisZ op 11/04/06 07:29
Ik ga voor 2e paasdag!
gepost door: michielv op 11/04/06 09:38
Dat zijn er al drie voor 2e paasdag! Gezellig

@MichielRoos: als je per trein deze kant op komt kan ik je wel een lift geven vanaf Rotterdam (of Barendrecht, als je trein daar toevallig ook stopt ). Is makkelijker denk ik dan per openbaar vervoer bij het strand proberen te komen..
gepost door: Jeroen op 11/04/06 09:52
aangezien mijn paaspeddelplannen niet doorgaan zou dit een mooie opvulling zijn van de leegte en een mooie introductie in de branding. Zijn er nog mensen met een overschot aan boten, aangezien de mijne in Budel ligt en ik daar niet meer kom. Enige probleem is wel dat ik 1,95m ben
gepost door: Arjan op 11/04/06 10:08
2e paasdag lijkt me een mooie, kijken of dat gaat lukken.
gepost door: michielv op 11/04/06 10:35
Jeroen schreef op 11/04/2006 09:52:
aangezien mijn paaspeddelplannen niet doorgaan zou dit een mooie opvulling zijn van de leegte en een mooie introductie in de branding. Zijn er nog mensen met een overschot aan boten, aangezien de mijne in Budel ligt en ik daar niet meer kom. Enige probleem is wel dat ik 1,95m ben

Bij 4 Winden in Ter Heijde ligt zowiezo nog wel een clubbootje denk ik. Of het mij gaat lukken een extra boot mee te nemen hangt er een beetje van af of ik Michiel nog mee moet nemen.

Edit: zo te zien kan ik nog veeeeel meer bootjes meenemen met die panda: http://playak.com/galleries.php?gid=225&pid=1525
gepost door: Boogieman op 11/04/06 11:39
IK LEEF!

Ahem... yep ik leef nog en spiek afentoe even mee op het KF.
Ik hou 2e paasdag vrij in mn agenda.
Waar gaan we eigenlijk? Heb al de vier winden horen vallen maar Katwijk zou mij ook wel (beter) uitkomen denk ik.

gepost door: Arjan op 11/04/06 11:44
Ik kan mijn grind ook nog wel meenemen.
gepost door: Stephen op 11/04/06 13:11
Sinds er bij mij een keer een kano op een moterkap gezeten heeft... weet ik wel zeker dat ik mijn kano's niet zo ga opbinden als op dat plaatje van je michiel..
Ik moet nog wel even kijken of ik de auto van mijn pa kan lenen, want die polo is beetje krap, en eigen auto kost benzine :-)... lang leven de lease auto's
gepost door: WaizFisZ op 11/04/06 13:24
Maar voorkeur gaat natuurlijk uit naar TH, maar wil best weleens ergens anders varen hoor!
gepost door: Jeroen op 11/04/06 14:47
ehm ik heb het trouwens wel over eerste paadag, aangezien ik 2e paasdag weer ergens in belgie zit.
gepost door: michielv op 11/04/06 15:27
Ik heb op zich ook wel een lichte voorkeur voor Ter heijde, onder andere vanwege de lekkere warme douche

gepost door: michielv op 11/04/06 15:32
Stephen schreef op 11/04/2006 13:11:
Sinds er bij mij een keer een kano op een moterkap gezeten heeft... weet ik wel zeker dat ik mijn kano's niet zo ga opbinden als op dat plaatje van je michiel..

Dit was tenminste nog een kano, da's beter dan dat iemand over je motorkap heeft gelopen

Maar je hebt wel gelijk, ik zou dat ook niet zo heel snel doen op die manier. Volgens mij houdt de gemiddelde dakdrager dat ook niet echt.
gepost door: bert p op 11/04/06 16:05
jeroen,

bij de 4 winden ligt nog een dna van mij. die kan je gebruiken, 2de paasdag is michielv en Waizfish er als het goed is. dan kan je er ook bij. zelf ga ik kijken of ik mijn afspraak op 2de paadag naar de 1ste kan verzetten.
gepost door: WaizFisZ op 11/04/06 16:19
Cool Bert
Ga je vanavond nog?
gepost door: michielv op 11/04/06 16:27
Hoi Bert, leuk dat je dit forum ook leest

@vanavond: ik ben weer aan het babysitten. Ook leuk, zo'n kleine smurf die zich vermaakt met een enorme doos mega blocks (soort duplo). Nee, ik ben niet zielig

Edit: Normaal vindt ze yoghurt erg lekker maar nu ze zelf begint te eten gaat het wel eens mis: http://www.flickr.com/photos/astridve/127362740/

gepost door: spikey op 11/04/06 18:44
MIsschien ben ik er 2e paasdag ook bij.

Was gisteraaf op scheveningen iig zeer DIK. Echt volumevaren tegen die bakken op. Voor mij wat te risicovol in mn Fishje en oude wetsuit, om echt achter de branding te komen zoals de broertjes Kalmthout dat deden. Die gasten stuiterden erop los

gepost door: michielv op 12/04/06 08:30
Wow, klinkt heftig.

@Tim: zal ik maandag een wetsuit voor je meenemen? Is in ieder geval wat warmer dan die oude van je en met een beetje mazzel heb ik er nog eentje die mij niet meer past (in de breedte ) maar jou nog wel.
gepost door: Wilko op 12/04/06 13:08
michielv schreef op 11/04/2006 15:32:
Dit was tenminste nog een kano, da's beter dan dat iemand over je motorkap heeft gelopen

Maar je hebt wel gelijk, ik zou dat ook niet zo heel snel doen op die manier. Volgens mij houdt de gemiddelde dakdrager dat ook niet echt.

Vrij veel dakdragers zijn maar tot 75 of 80kg berekend, en zelfs als de dakdrager het houdt, dan kan het dak daar meestal niet tegen als je meer op de dakdrager gaat laden. Resultaat: deuken in het dak! Op mijn toenmalige Ford Focus wagon mocht je wel 100kg laden, maar ik weet ook nog van een VW Polo dakdrager waar maar 55kg op mocht.

Maar goed, als ķe het houdt terwijl hij stil staat, dan zegt het nog niks als je met een flinke snelheid op de Duitse autobahn ineens een noodstop moet maken...

Een speelbootje weegt tegenwoordig toch maar iets van 15kg of zo? Kun je er toch prima een stuk of vijf speelbootjes op een gewone dakdrager laden. Ik geef wel de voorkeur aan bootjes op hun kant op het dak binden, en er geen twee op elkaar leggen...