| Hawaï sur Nijmegen | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: P-J op 28/04/06 14:26
Ola Amigos, De Powerpit in Nijmegen heeft wel degelijk potentieel! Het is meer dan een waardeloze betonnen bak. Deze week was de waterstand perfect (tussen 860-870 op de waal) en er ontstaat een supersnelle surfgolf waarop alles mogelijk is! PLUS: het water is lekker (bacterierijk) warm! De meeste onder ons zijn ook niet vies van de Erft, dus who cares..?? via www.de-batavier.nl kun je foto's en een filmpje bekijken. (Ik wilde er hier een plaatsen, maar ben niet zo'n computernerd, dus dat gaat niet lukken) Greetz, PJ |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Jur-re op 28/04/06 15:12
Hierbij het filmpje http://www.de-batavier.nl/video/wwcentrale20060426_m.mov image not available Tjuus de ICT nerd uit Deventer.... |
||||
|
gepost door: vagebond op 28/04/06 21:37
he pj moeten we binnenkort eens een keer gaan varen dan in nijmegen. kan je ook met die oc er in denk je. Of moet de nieuwe fluid die zijn echt vet... |
||||
|
gepost door: roosmcd op 29/04/06 15:58
Mocht er komende week nog iemand zin hebben om te varen; als hij nog een beetje stijgt, staat het goed. Ik heb eigenlijk wel zin om te gaan, weet alleen niet of het uitkomt. |
||||
|
gepost door: JR!!! op 29/04/06 17:45
wow relax nooit geweten dat we zulke vette spots hebben in nl ik heb wel zin deze week |
||||
|
gepost door: roosmcd op 30/04/06 21:33
Ik kan vanaf woensdag, vrijdag komt het beste uit. Maar je moet daar wel met minimaal 3 personen varen. Dus wie wil nog meer? |
||||
|
gepost door: JR!!! op 30/04/06 21:39
Jurre is dat niet wat voor jou kan je gelijk je gloedje nieuwe boot uit testen |
||||
|
gepost door: roosmcd op 02/05/06 13:22
Vrijdag ben ik dis richting zee, morgen of overmorgen iemand? |
||||