PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Help vor een tripje in de zomer
Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding
gepost door: Michael op 05/05/06 09:58
Hee mensen,

Deze zomer wil ik samen met een maat van me een paar dagen gaan varen. We hebben niet zo heel erg veel tijd. Wonen in de buurt van enschede en zijn dus eigenlijk opzoek naar rivieren of playspots die een beetje in de buurt liggen. We willen nog gaan kijken bij de Oker maar we weten ook niet of daar in de zomer water stroomt.
Hohenlimburg hebben we nu wel gezien. Wie weet nog iets vets.

thanx alvast!!

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: michielv op 05/05/06 22:02
Het Eiskanal in Augsburg is misschien niet heel erg dichtbij maar wel erg leuk. Best aardige campings in de buurt, leuke atmosfeer in/om/bij de baan en zo af en toe kun je nog eens leuk naar een slalomtraining kijken als je aan het uitpuffen bent .
gepost door: Michael op 24/05/06 13:06
Heeft iemand enig idee of De Oker in de Zomer ook loopt?

Grz Frank
gepost door: Martijn op 24/05/06 13:15
lijkt me niet.. wellicht na extreme regenval.. maar ik weet geen grote besneeuwde bergen daar in de buurt.. dus met mooi weer zal er weinig water zijn..
gepost door: Thomas op 25/05/06 09:43
plattling of sault brenaz.. als je zeker wilt zijn van een leuke plek waar je lekker veel kan peddelen in een korte tijd.
gepost door: Bart Pijpers op 25/05/06 14:10
Michael schreef op 05/05/2006 09:58:
We willen nog gaan kijken bij de Oker maar we weten ook niet of daar in de zomer water stroomt.

thanx alvast!!

kijk even op www.rainriders.de voor het telefoonnummer van de stuwdam van de Oker. Waterlossingen worden redelijk van te voren aangekondigd.

[off topic] als je ook nog klimt dan kun je 'sochtends varen en 'smiddags lekker gaan klimmen op een van de vele klimrotsen