| zondag 08 augustus: 's avonds een stukje peddelen? | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: michielv op 08/08/04 11:53
Voor wie het leest en tijd/zin/gelegenheid heeft: het lijkt erop alsof het vanavond (na 17.00 uur) een beetje aantrekt dus als er iemand zin heeft om een sutkje te gaan branding varen? 06 41041905 of michielv@xs4all.nl Morgen (maandag) is ook een optie natuurlijk, dan lijkt het erop dat de golven nog min of meer dezelfde hoogte zullen hebben. Daarna neemt het weer af volgens de windguru. |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Stephen op 09/08/04 10:47
Ben je nog geweest? Voor mij was het een beetje te kort af.. Ik las het om 3 uur en ik had al andere plannen |
||||
|
gepost door: michielv op 09/08/04 12:05
Ha, ben wel geweest maar de zee was zo vlak als een spiegel. Heel suf, volgens windguru zou er vanaf 17.00 uur een golfhoogte van 90 centimeter staan maar volgens rijkswaterstaat kwam het niet boven de 45 cm. uit. Nou ja, beetje rondgepeddeld, nog wel wiebelig in de x-ray (nog steeds geen goede voetensteun maar ik ben er nog niet over uit of het zitje al goed zit. Ergens zegt mijn gevoel dat dat ding nog naar voren moet maar misschien ook niet, dat merk je pas wanneer je echt op golven surft en dat is totnogtoe niet gelukt...). Was ook leuk ![]() |
||||