| Brandingvaren as zaterdag 14 Aug | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: Rocky op 11/08/04 19:43
De planksurfers op de verschillende forums beginnen zich te roeren, er lijkt zich langzaamaan iets te gaan ontwikkelen... Vrijdag ZW 4-5Bft met windstoten 60Km/h Zaterdag W / NW 3-4 Bft Vrijdagavond voor ik naar huis ga zal ik even kijken in Noordwijk of Katwijk om te zien of er al iets gebeurd.. Zaterdagochtend dan nog even online gegevens zoals golfhoogte en wind controleren Zaterdag zou ik dan eventueel willen gaan peddelen tussen Domburg en Westkapelle. Vloed om 14.15h dus rond 12.00 aanwezig zijn. Wie zou er eventueel meewillen? Rocky |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: michielv op 12/08/04 08:03
Willen best maar dan moet ik eerst even overleggen met het thuisfront ![]() Wow, dan moet ik morgen oid ook mijn voetensteun echt in orde maken... ![]() 8) Net even gekeken op windguru (maar ja, die hadden het afgelopen weekend ook bij het verkeerde eind) en daar voorspellen ze voor zondag betere branding? |
||||
|
gepost door: Stephen op 12/08/04 11:02
Ik wil wel.. Maar ik vier die dag erna mijn verjaardag (ook al ben ik nog niet jarig..) en dus weet ik niet of ik de auto heb en of ik tijd heb ![]() Word echt tijd voor een eigen autotje.. |
||||
|
gepost door: Boogieman op 12/08/04 12:10
Helaas, Domburg is echt te ver voor mij. Ik ga het zondag ochtend (10:30) met een clubje vrienden proberen bij Vloed Kanosport. (Hoek van holland dus.) Ik weet het het word 'smiddags pas vloed maar voor mijn niet kanoende vrienden is dat juis wel OK om mee te beginnen lijk mij. Veel plezier in iedergeval! Luuk |
||||
|
gepost door: Stephen op 12/08/04 12:41
Domburg is voor mij ook wel erg ver weg... Monster is lekker dichtbij en dat beviel me prima. Domburg is voor mij dus echt 2x zo ver denk ik... |
||||
|
gepost door: Rocky op 12/08/04 12:44
Ik hoop voor de zaterdag op een beetje nadeining van de ZW 5Bft van vrijdag. De NW3 van zaterdag moet dit wel een beetje in stand kunnen houden. Dit is een vd sterke punten van Domburg, deining blijft er een dagje langer hangen dan in Ter Heijde. Zondag voorspellen ze weer ZW en dat is vrij parallel aan het strand in Domburg. Daardoor drijf je nogal opzij en das niet leuk ivm met de golfbrekers. Van onze club gaan er waarschijnlijk ook nog wat mensen peddelen op zaterdag; omdat het hoe dan ook nooit MEGA gaat worden komen er ook een aantal kids mee. Nu maar hopen dat de wind inderdaad aantrekt morgen.... |
||||
|
gepost door: Stephen op 12/08/04 12:57
Voor mij is het dus 203 km.. en dat terwijl ter heijde net iets van 110 is ofzo.. A bridge to far voor 2 uurtjes peddelen terwijl je nooit zeker weet wat voor golven er zijn |
||||
|
gepost door: michielv op 12/08/04 13:15
Mij komt het tijd-technisch ook minder goed uit maar ik heb wel weer eens zin in een branding. Als er zondag nou een leuke branding zou staan ... 8) Maar goed, voorlopig dus zaterdag dan maar. |
||||
|
gepost door: Sleepless op 12/08/04 22:58
Ha, Ik heb ook wel best zin om zaterdag nog eens te demonsteren hoe weinig ik brandingvaar, door mijn voorpunt weer ettelijke malen onder te laten duiken Ik ga die dag in ieder geval ergens de branding opzoeken, misschien ook wel Domburg. Bart |
||||
|
gepost door: Rocky op 13/08/04 13:44
Het ziet er goed uit voor morgen, hier is de laatste info: Momenteel Vlissingen W 6 Bft, morgenmiddag voorspelling NW 3-4 Momenteel Noordwijk W 5 Bft, morgenmiddag voorspelling W 4-5 Golfhoogten nemen toe: Deurlo (ver op zee voor zeeuwse kust): Was 40 is nu 140cm, noordwijk (dichter bij strand) was 30 is nu 106 cm. Dit klinkt heel mooi voor Domburg, vandaag stevig wind, morgens ietje minder waardoor je eenvoudiger uit kunt varen. DUS: Morgen rond 1200h verzamelen op de spot bij Domburg, het gaat leuk worden. Er zullen ook mensen van onze club (Zeewitoe) zijn dus er gaat hoe dan ook meer peddelvolk zijn. Bart, als je toch wilt varen morgen, kom dan ook naar Domburg, is maar paar km verder dan Oostkapelle, voordelen: gratis P en minder ver lopen met de boten. Spot: Als je vanuit Domburg naar Westkapelle rijdt; paar honderd meter na de golfbaan aan de rechterkant 1e parkeerplaats aan de rechterkant. Deze gratis P-plaats lig aan de voet van het duin dus je hoeft niet ver te lopen. |
||||
|
gepost door: kanofreak op 13/08/04 15:24
Mannen!!!!! Ik ben er bij!! Ik heb nog even op surfholland.nl gekeken en sportshop domburg gebeld(de plaatselijke golfsurf fanaat). Nu best redelijke golven op scheveningen bekijk de webcam maar (surfholland.nl). Morgen met nw wind waarschijnlijk constanter. Niet super hoog maar leuk voor in de zomer. Let op het zal wel druk zijn met (voornamelijk) duitse..beginnende golfsurfers dus....niet met kano en al in de kuilen vallen!! Ik neem aan dat we elkaar zien op de parkeerplaats na de golfbaan van Domburg?? Wachten we even op elkaar?? of bellen we..? ik ben wel te herkennen heb een kano bij me. Zilvergrijze mercedes combi. Bliss stick RAD (rood) Ik zorg dat ik er om 12:00 uur ben. Ik hoop dat ik jullie niet teveel in de wegvaar ben nog maar een beginner...whaha Wil je mij nog even op hotmail bevestigen dat jullie dr zijn en hoe ik jullie kan herkennen behalve aan de kano's dan.... Groetjes Freek Freek_1977@hotmail.com 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) |
||||
|
gepost door: Rocky op 13/08/04 15:39
Komt allemaal goed; mensen met kayaks zoeken elkaar vanzelf wel op. De groep peddelaars die met verschillende auto's tegelijk aan komen rijden zal onze club zijn. Ik zal dan zelf wel even alle "losse" peddelaars komen opzoeken. Ik ben zelf te herkennen aan mijn witte composiet surfkayak met rood / blauwe race strepen; image not available We zullen inderdaad even moeten kijken waar we precies kunnen surfen ivm met de andere badgasten. Gelukkig is het niet het meest ideale strandweer morgen dus het aantal zwemmers zal beperkt zijn. |
||||
|
gepost door: kanofreak op 13/08/04 15:44
Ik zal vanavond voor het slapengaan wat extra kniebuigingen,en situps en teenaantikkingen maken dan weet ik zeker dat ik er klaar voor ben.....JIHAA. Dus morgen staat?? Tot morgen Groetjes Freek |
||||
|
gepost door: Rocky op 13/08/04 16:40
Morgen "staat" zeer zeker! Laten we lekker op ons gemak verzamelen en dan omkleden; de beste golven hebben we normaliter zo'n anderhalf uur voor hoog water tot een half uurtje erna. Dus als we om 1230h de zee tegemoet treden kunnen we een tijdje vooruit Ciao, Ralph |
||||
|
gepost door: Rocky op 14/08/04 01:39
WHEEHEE het wordt KNALLEN straks, golfhoogtes gaan door t dak! image not available |
||||