| Morgen (Zo 15e) branding varen op Noordzeestrand N.. | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: Rocky op 14/08/04 22:11
Domburg was vanmiddag vet heftig. Morgen gaan we weer met een paar man varen, neeltje Jans deze keer. Vandaag was het al druk met zwemme=rs en bodyboarders in Domburg, morgen door het mooie weer waarschijnlijk nog meer. Vandaar deze uitwijkmaneuvre... Michiel, misschien is dit voor jou ook te doen? Is voor jou in ieder geval een stuk minder ver dan Domburg. Zal minder heftig zijn als vandaag maar hopen dat t nog steeds leuk is. Vandaag was in ieder geval boven verwachting heftig! Rocky |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Rocky op 15/08/04 11:28
OM een of andere reden vertrekken we vrij vroeg vandaag; ik wordt zometeen opgehaald. Bestemming ng steeds Neeltje Jans, ben benieuwd! Er schijnen gisteren foto's van ons gemaakt te zijn met statief en MEGA zoomlens in Domburg. Heb de fotograaf al opgespoord en gemails, hoop dat ie foto's wil delen. Ralph |
||||
|
gepost door: kanofreak op 16/08/04 09:47
Foto's..dat klinkt goed.. Ik hoop dat niet alleen de onderkant van mijn kano op de foto staat whahaha..was echt super zaterdag nietwaar mannen!! Helaas helaas voor de ongelukkigen die dit niet hebben kunnen meemaken. Ben benieuwd als er foto's zijn hoor ik dat graag. Groetjes Freek. 8) 8) 8) 8) |
||||
|
gepost door: Stephen op 16/08/04 10:52
Ik overleef het wel.. Ben wel benieuwd naar de fotos |
||||