PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Zondagnamiddag brandingvaren bij Ter Heijde
Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding
gepost door: Rocky op 20/08/04 11:52
Deze jongen doet op weg naar zijn werk weer Ter Heijde aan voor een brandingsessie.

Rond 20h hoog water dus ik dacht zo rond 18h ten strijde te trekken.

Met de harde ZW wind van do/vrij, voorspelde NW 4-5 voor za maakt het niet meer zo veel uit hoe de wind zondag zal staan.

Wie durft?

Rocky

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Boogieman op 20/08/04 12:34
Oei, dat klinkt wel heel verleidelijk. Helemaal nu ik van Michiel zijn Blitz special even mag proberen!
Ik moet dit wel even tactiesch met m'n meisje overleggen. (zaterdagavond en zondagavond varen in een weekendje dat we min of meer voor ons zelf hadden gereserveerd...)

Ik laat het jullie hier nog even weten wat het gaat worden zondag. (Een avondje gezellig met mn meisie is me ook wat waard natuurlijk.)

Luuk
gepost door: WaizFisZ op 20/08/04 21:55
Hebben jullie er bezwaar tegen als een nieuweling (ik) zondagmiddag/avond even kom kijken? Ik ben bezig zelf een kano aan te schaffen.

Lex
gepost door: Rocky op 20/08/04 22:11
Tuurlijk moet je langskomen; met een beetje geluk kun je zien waarom wij allemaal zo enthousiast zijn over het brandingvaren.

Blijft altijd beetje afwachten hoe de branding precies gaat zijn maar ik eb er eigenlijk wel vertrouwen in.

Ik zal er zondag in ieder geval vanaf 18h zijn, ongeacht weer en wind.

This is me:
image not available
Met dank aan Noukje voor het nemen van deze foto
gepost door: WaizFisZ op 20/08/04 22:51
Coole foto zeg. Ik zal r zijn!
gepost door: Boogieman op 21/08/04 11:40
Zondag varen zit er voor mij niet in. Ben blij dat Monica vanmiddag mee wil maar zondag gaan we even echt samen genieten van het weekend. (Ik kan me voorstellen dat het minder leuk is als je een betje vanaf de kant staat toe te kijken.)

Michiel: bedankt voor je aanbod, maar liever een ander keertje.

Grtz,
Luuk
gepost door: michielv op 21/08/04 16:49
Is goed hoor. Ben wel blij dat ik het vantevoren lees anders sta ik daar met een extra boot

Veel plezier en groetjes aan Monica,

Michiel
gepost door: Rocky op 22/08/04 00:38
Luuk heeft geen exta boot meer nodig ;-)

image not available

Dus hieruit denk ik op te maken dat je er morgen vanaf 18h ook bij bent?
Gaat mooie worden hoor! Vandaag in Egmond aan zee was het nog een beetje sloppy ivm met de wind maar de golven waren hoog genoeg om het zondag nog lekker te laten nadeinen.

Lekker gepeddeld in Trickster, Boogie en op SOT en echte waveski.

Rocky
gepost door: michielv op 22/08/04 10:16
Hey koel, gefeliciteerd Luuk! Dus je hebt die Boogie gekocht? Mooi man!

gepost door: michielv op 23/08/04 08:31
Zo zeg, dat was gisteren ouderwets lekker! Wel hard werken om tegen die golven op te komen (meer varen Verhoef, je conditie is knudde ) en ik moet duidelijk nog flink met schuim in de weer (de dijbeensteunen in de X-Ray zitten er zo'n beetje voor de sier in want er zit een vuistdikte ruimte tussen mijn been en de steun) maar wat was het lekker!

*auw, niet slaan, ik type het toch al?* Oh ja, Ralph heeft een paar geweldige surfs gemaakt en hoewel ze op BT lachen om onze golven moet (no pun intended) ik zeggen dat het er erg mooi uitziet zoals die Marauder over het water scheert. Hopelijk kan ik dat ook volgend jaar...

In ieder geval hoop ik dat ik 11 september ook van de partij ben, hopelijk is Luuk er dan ook bij? Ben wel benieuwd naar die Boogie
gepost door: Rocky op 23/08/04 12:58
Ja ja,

het was lekker he.

Rolph en ik hebben nog zeker een uur doorgevaren en er zaten toch lekkere bakken tussen zeg!
Het was toen ook vrij makkelijk uitvaren en achterin was het lekker rustig met hier en daar en supergolf.

Zometeen na t werk ff kijken of er in Katwijk nog wat deining is 8) spullen liggen klaar in de bus...

Rocky
gepost door: michielv op 23/08/04 13:07
Ha, ik zou er graag bij zijn maar helaas heb ik deze week al een hoop te doen en van het weekend ben ik ook al niet thuis.

Anders krijgt Astrid helemaal het gevoel dat ze kano-weduwe is

Oh ja: het is bijna niet te geloven maar het strand gebeuren trekt haar ook meer dus dikke kans dat ik binnenkort ook lid ben bij de Vier Winden. Lekker met het hele gezin naar het strand en als de kleine groot is riptie net zo als dat gastje op zijn board gisteren ...