| Morgen (Zo 29 Aug) brandingvaren bij Ter Heijde | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: Rocky op 28/08/04 19:12
Rond 13.13h zullen zich een aantal peddelaars verzamelen aan de de duinovergang. Voorspelling is een ZW 4-5Bft, vloed valt iets na 15h dus het kon wel eens een leuk dagje worden. Misschien tot morgen. |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Stephen op 28/08/04 20:04
Iemand die langs amersfoort komt :? |
||||
|
gepost door: Stephen op 28/08/04 22:57
Oh jongens.. komen een partij mooie golven aan: http://www.meteofrance.com/FR/mer/carteVagues.java_scriptp?LIEUID=ATLANTIQUE En daar kan ik niet bij zijn En het is ook nog is springvloed.. verdomme zeg Past me kano in de trein? vast wel |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 29/08/04 09:53
Gezellig ![]() Precies 13:13h? hahaha |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 29/08/04 16:38
jeetje wat waren er veel. Ik telde er wel 22! Was vroeg weg! Lex |
||||
|
gepost door: Rocky op 30/08/04 10:13
Heb je nog kanoforummers herkend? Toen we om 13.13h aankwamen (ik in ieder geval... ) stond t water nog erg laag en waren de golfjes best klein dus we zijn eerst een bakje koffie gaan drinken, daarna bleek het spontaan harder te zijn gaan waaien en werden de golven ook wat groter. En het was ook wel lekker druk, de locals en nog wat anderen kwamen in grote getalen opdagen toen wij eenmaal op t water zaten. Het was wel hard werken met die wind maar het was zeker de moeite waard, ik heb toch wel een paar leuke surfjes kunnen maken. Aan het begin vd sessie zijn er een paar fotos met 300mm zoom en statief gemaakt; als deze foto's beschikbaar komen (en actie bevatten) zal ik ze hier laten zien. |
||||
|
gepost door: Noukje op 30/08/04 10:16
HEY ! Da's nou al twee weekends dat jullie goeie golven pakken terwijl ik er niet bij kan zijn ! Om dit (aan mezelf) goed te maken, wil ik graag aanstaande zondag weer het water op ! Ik vermoed dat dit voor jou ook wel het geval zal zijn, hé?! Laat je 't weten waar je zondag gaat varen, dan kunnen we misschien nog 'ns afspreken ? Groetjes, Anouk PS. Ik mag Michiel's bootje ook 'ns uitproberen, dat kan dan misschien gelijk ... |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 30/08/04 10:38
Ik ben as zondag zeker weer in Ter Heide. Ik heb je gezien Rocky met je mooie witte bootje :x :x Mij heb je ook vast gezien. Ik was die knoeier/zwemmer met die blauwe whiplash. Ik zag wel iemand uit Zwolle foto's maken. Om 13:13 zag ik inderdaad niemand, alleen van die gasten met vervelende enquette formulieren. |
||||
|
gepost door: Rocky op 30/08/04 10:55
OK dan! Ik wist niet dat je zelf ook al op t water zat; was wel een lekker branding voor een beginner. Als je t op zo'n "moeilijke" dag incl een paar zwempartijtjes toch leuk vind dan ben je uit t goede hout gesneden :-) Mijn eerste brandingervaring was na drie avondjes vlakwater peddelen; en toen HUP een metershoge branding in met een stevige NW 6. Keer of acht gezwomen en toen was ik verslaafd, de dag erna meteen weer meegegaan, zelfde scenario maar wel totally hooked. Nu drie jaar verder en de verslaving wordt alleen maar groter. Noukje, ik ben van plan as zaterdag en zondag te gaan varen. Wordt waarschijnlijk beide dagen in Domburg want ik kan zondag nog niet naar leiden ivm met afspraak in BoZ op maandagochtend. Verder zal ik deze week op di en do in katwijk te vinden zijn want t ziet er allemaal goed uit voor deze week! |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 30/08/04 11:21
Geen probleem hoor af en toe zwemmen. Ik was er dinsdagavond ook en toen was het nog moeilijker. Heel veel wind en stroming en hele korte golven. |
||||
gepost door: Noukje op 30/08/04 11:22
As. zaterdag moet ik werken, maar zondag wil ik zeker het water op ! Ik was van plan om richting ter Heyde te gaan, maar Domburg is voor mij véééél dichter, dus wordt het dat waatschijnlijk ! Ik wilde graag Michiel's bootje testen, maar ik geraak voorheen niet in Barendrecht. Daar moet ik nog iets op verzinnen ! Heb jij al een idee hoe laat je as. zondag gaat ? Ik heb de getijden nog niet gecheckt. I can hardly wait ... ik heb het zwaar te pakken, vrees ik. Ik zat vorig weekend in de Ardennen met vrienden, maar zat heel de tijd aan de golven te denken ! Anouk |
||||
|
gepost door: Boogieman op 30/08/04 11:45
Ik heb er ook last van moet ik bekennen. Afgelopen zondag zat ik met vrienden in de klimhal, toch ook af en toe een betje met mn gedachten aan de Nederlandse kust... Aanstaand weekend gaat voor mij weer niet lukken ben ik bang maar donderdag wil ik graag een een kijkje bij BKT te Katwijk nemen. (dinsdag komt familie langs, K#T) Dan neem ik m'n Boogie mee natuurlijk. Luuk |
||||
|
gepost door: Boogieman op 30/08/04 12:36
Donderdag is het 17:55 vloed dus ik denk dat ik zorg dat ik er vroeg bij ben... |
||||