| 11-9....halfweg! | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: KEESVK op 02/09/04 10:06
Mensen, Vergeet in al jullie plannen voor de 11e niet dat r een event is in halfweg. Varen in twee echte walsen en daarnaast nog een funwedstrijd. Verder spotgoedkoop bier en een BBQ party. Don't forget to come!! Voor meer info en inschrijvingen: http://paddlesup.waterwolf.net Tot volgende week zaterdag hopelijk. greetz, KEESVK |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Rocky op 02/09/04 10:41
Kees, met alle respect voor de organisatoren; deze "wals" kan mij echt niet bekoren. Het is natuurlijk wel een geweldig initiatief en daarvoor krijgen de organisatoren van mij zowieszo een dikke "thumbs up". De BBQ en de bijbehorende gezelligheid zouden me misschien kunnen overhalen, mijn boot blijft echter thuis. De wedstrijd komt in mijn ogen neer op vlakwater rodeo "terwijl er een beetje water tegen je boot spettert". Nou moet ik er natuurlijk bij vermelden dat ik persoonlijk uberhaupt niks heb met vlakwater- en wals-moves. Gelukkig zijn er veel mensen die er anders over denken dus zal er zeker wel een leuke competitie zijn. Het blijft toch jammer dat we in NL geen echte features hebben.... Alternatief zou de branding kunnen zijn maar ja, da's lastig plannen. Er zijn voor de 11e reeds wat brandingplannen in de maak met enkele forum bezoekers. Moest t nu compleet vlak zijn dan zouden we misschien kunnen overwegen met dat groepje in halfweg te gaan kijken maar die kans acht ik echter vrij klein.. Ralph |
||||
|
gepost door: michielv op 02/09/04 11:09
*grinnik* zo te horen zou Halfweg toch wel leuk zijn, in die zin dat ik wel wat heb met klooien op vlakwater. Alleen vallen mijn kunsten nog steeds onder de noemer "klooien" en niet echt onder "freestyle" zeg maar ![]() Maar er gaat niets boven een mooie golf, dat ben ik met Ralph eens 8) |
||||
|
gepost door: Stephen op 02/09/04 11:31
Opzich zag de video er wel leuk uit.. Maar misschien iets te veel van het goede voor een hele dag. Toch vind ik het leuk gedaan! Ik weet nog niet wat ik ga doen die dag |
||||
|
gepost door: Boogieman op 02/09/04 12:29
Ik ga voor het branding varen. Wel bedankt voor de tip! |
||||
|
gepost door: Noukje op 02/09/04 12:35
Ik ga ook voor het varen !! Zelf aanmodderen is toch nog leuker dan anderen zien doen hoe het echt moet ... alhoewel ? Nee, toch maar liever zelf . Heb me nu trouwens toch al ingeschreven bij Vloed ! Luuk, hoe laat zullen we afspreken ? Vloed is om 13u open. Ik kan er ook wel rond die tijd zijn. Ik passeer eerst nog even langs Michiel's huis in Barendrecht. Groetjes, Anouk |
||||
|
gepost door: Boogieman op 02/09/04 12:45
9-11 12:00 HvH lijkt me oki Luuk |
||||
|
gepost door: KEESVK op 02/09/04 16:50
Rocky, Mooi dat jullie nu op de hoogte zijn van wat er gaat gebeuren. Wel vreemd dat er op dit board niet echt veel animo blijkt te zijn. Ik ken veel mensen die alleen maar varen en dan zo veel mogelijk varen. Daarnaast mensen die ook varen, en tevens veel om gezelligheid geven..... Een forum heeft niet direct met varen te maken, maar veel met gezelligheid eromheen met mensen waar je een binding mee hebt. Gek toch dat er hier dan mensen blijkbaar niets hebben met een dag waar gezelligheid centraal staat. Natuurlijk wordt er ook gevaren op 1 van de 2 walsen (1 voor de wedstrijd, en 1 voor te trainen), maar daarnaast lekker napraten over de afgelopen zomeravonturen enz enz. Je zit nog meer in de boot dan de DPC, wat ook altijd als leuk ervaren werd door iedereen. Hoe dan ook, ik hoop uiteraard dat er een mooie branding zal staan, en wie weet tot binnenkort ergens anders op het water. chao, KEESVK |
||||
|
gepost door: Rocky op 02/09/04 17:28
YO, Casaman, je bent hier net met je neus in een klein groepje van kanoforum.nl gevallen wat toevallig net voor dat weekend wat plannen heeft. Tis dus echt niet dat we geen zin hebben in een party! Ik kan me de laatste twee DPC parties nog wel herinneren, gezellige boel, absoluut. Het vlakwaterdeel vergeet ik t liefst even ;-) maar achter de boot was t wel tof! Bij gebrek ana DPC dit jaar is t dan ook trés cool dat er weer iets georganiseerd wordt. Alleen net t verkeerde weekend voor een aantal mensjes. Verder nog steeds alles goed met de schouder? |
||||
|
gepost door: Noukje op 02/09/04 17:31
Ho Kees, Wij Belgen zijn niet schuw van een leuk feestje. Maar aangezien ik nog maar één keer op het water heb gezeten en nu de smaak naar méér te proef, wil ik graag elke kans grijpen om in de branding te gaan. Ik kan enkel in het weekend varen en de 11e hadden we nou net plannen ! Jammer, volgende keer ben ik enthousiast toeschouwer en feestvierder ! Groeten, Anouk |
||||
|
gepost door: KEESVK op 02/09/04 18:18
Hey..... Tis geen aanval he, begrijp me goed.....ik vind feessies met veel mensen gewoon altijd wel wat hebben. Schouder gaat goed ja. Van de zomer geen last gehad, en toch wel veel gevaren. Geen freestyle meer helaas, maar uiteindelijk ligt mijn hart toch bij rivieren. Van het najaar nog naar de ötz en een AKC treffen op de Rissbach. Genoeg te doen, en van de winter uiteraard weer ergens varen, want dat is ook heel erg verslavend hoor!!!! Wanneer doen we weer es een biertje ergens?? greetz, casa |
||||
|
gepost door: Rocky op 03/09/04 10:33
Hmm.... Otz en Rissbach klinken wel goed! Moet er dit najaar ook nog een een weekje uit om mijn nieuwe Eskimo Salto te testen; dit ter voorbereiding van (waarschijnlijk) twee weekjes Corsica komend voorjaar. Heb m namelijk nog niet op ww water gehad... Als je nog een plekje over hebt hoor ik t graag ;-) Dan zorg ik wel voor t bier! |
||||
|
gepost door: Stephen op 03/09/04 10:39
Waar liggen die rivieren dan |
||||
|
gepost door: michielv op 03/09/04 11:34
Rissbach is toch Oostenrijk? Zal de Otz ook wel liggen dan, denk ik. |
||||
|
gepost door: Thomas op 03/09/04 11:35
allebei in oostenrijk ja.. is erg leuk om te varen.. lekker hoge golven op de Otz jammer dat je die ene stuw moet omdragen... |
||||
|
gepost door: Rocky op 03/09/04 12:46
Brunauer Wehr of hoe t ding ook heet wil je zeker niet varen nee... Dat is nu echt eeen moordstuw |
||||
|
gepost door: Thomas op 03/09/04 14:31
hehe jah idd.. tussen de beneden otz en de boven otz zit ook nog wel een leuk verval... dat is het stukje met heel erg veel haarspelbochten in de weg. als je dan naar de otz loopt dan zie je me toch een geweld aan water... gelukkig was niemand zo gek om ook maar te opperen het te bevaren |
||||
|
gepost door: Rocky op 03/09/04 16:48
Heb ook een keer staan kijken bij de steile stukken op de Otz... Het stuk bij Thumpen is vet maar voor de doorsnee peddelaar niet verstandig. Het wordt echter wel eens gevaren door mensen van AKC kaliber; ik vermoed dat Kees dat stuk ook wel op zijn palmares heeft staan. Dat stuk is bevaarbaar bij bepaalde waterstanden maar blijft extreem moeilijk en gevaarlijk. "Playboats not allowed" |
||||
|
gepost door: KEESVK op 03/09/04 17:43
Ralph, geen aannames he...... Ik wil daar terug heen gaan van het najaar om daar te kijken wat te doen is. Het moeilijkste stuk op de ötz is zonder meer de wellerbrücke strecke. Een stuk van 800 meter oid. Toevallig is die afgelopen weekend bevaren. Tevens door Hendrik, een nederlander die in oostenrijk woont tegenwoordig. Echt waar, petje af voor wat die mannen daar gedaan hebben... Voor meer info kan je kijken op: www.soulboater.com en dan kijken bij de nieuwtjes (staat trouwens tevens vaarbericht van de MAC1). Over de Rissbach: Ligt op de grens van duitsland en oostenrijk. Je stapt in in oostenrijk en 100 meter verder uit in duitsland. Foto's daarvan zie je in mijn review van de happy-2b riverrunner op deze site. Zijn de plaatjes met 27-3-2004 in beeld. Info over AKC: www.alpine-kayak-club.org chao, KEESVK |
||||
|
gepost door: Thomas op 03/09/04 17:48
toevallig heb ik met diezelfde jan hendrik en andere mensen staan kijken daar... toen zei die al dat hij em wel eens zou gaan varen met een paar gekken |
||||