PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Gatz in Nederland?
Kanoforum: Algemeen
gepost door: Ruud2 op 02/09/04 13:41
Voor mijn Gatz-Yoho heb ik wat onderdelen nodig. De Gatz-site zelf geeft geen enkele info over hun producten buiten de fabriek in Keulen. Weet iemand meer?
Dank,

Ruud Keulers - Nijmegen

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Jur-re op 02/09/04 20:54
Wat heb je nodig?

Een van de kano winkels in NL is een Gatz dealer dacht ik, mischien AB vragen? SUC6
gepost door: Ruud2 op 03/09/04 12:05
Ik heb o.a. een nieuw knieplankje nodig en wellicht wat nieuwe spatzeilen. Dat was vroeger allemaal te krijgen bij SpacSport in Nijmegen maar die trekken alleen nog maar de bergen in.
Wie is AB?
Dank voor je reactie.

Ruud Keulers
gepost door: Stephen op 03/09/04 12:14
AB = arendbloem
www.arendbloem.nl
gepost door: michielv op 03/09/04 14:33
Heb je Double Dutch al eens geprobeerd? Zit wel dichterbij voor je denk ik.

Qua open kano's heeft Outdoor Valley ook een hoop keus maar die zijn dacht ik meer Amerikaans georienteerd (Mad River etc.)
gepost door: wendy op 03/09/04 15:41
Klopt, Outdoor Valley heeft o.a. de merken Mad River, Wenona, Grumman en Ally. Betreft Gatz kun je denk ik bij Arend Bloem terecht.

Gr. Wendy.
gepost door: Jur-re op 03/09/04 16:10
Als je handig bent zou je ook een kunnen kijken of je iets ook zelf kan maken, een clubgenoot heeft de spatzeilen zelf gemaakt. Knieplankje? Zo'n rubbere mat?
gepost door: Ruud2 op 03/09/04 16:45
Voor die spatzeilen kan ik inderdaad bij anderen terecht, maar die knieplankjes (dat zijn dingen die ervoor zorgen dat je niet met je knieen naar voren schuift over de bodem van de boot als je tegen een rotsblok knalt)luisteren nauw en, neen, zo handig ben ik niet dat ik dat zelf kan fabrieken.
Dank in ieder geval voor jullie reacties. Heb inmiddels de firma Gatz ook gemaild met de vraag waar hun producten in Nederland te koop zijn, maar nog niets vernomen.

Ruud Keulers
gepost door: Nico B op 04/09/04 13:03
Ruud,

Volgens mij kun je enkel bij Arend Bloem terecht voor Gatz-onderdelen. Hij is naar mijn weten de enige dealer/importeur voor Nederland.

Gezien je woonplaats kun je toch ook over de grens kijken?
Kijk eens op de voldende site:
http://www.kajaktour.de/lin_produkte.htm#k_deu

Succes.