PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
TK: Jackson AllStar
Kanoforum: Aangeboden
gepost door: Jaspertje op 12/12/06 21:11
Na een jaartje trouwe dienst moet ik alweer afstand doen van mijn Jackson Kayaks AllStar. We hebben het over een geel bootje, gekocht bij onze grote vriend Bloem in augustus 2005. Er zit geen roest in de outfitting en alleen wat lichte krassen. Geen deuken, lekkages of grote/diepe krassen!

Proberen kan altijd, ik woon een kwartiertje van het Scheveningse strand en heb een meer op 2 minuten lopen. Ik zat te denken aan ongeveer 600 euro, maar een leuk voorstel mag je altijd doen!

Voor foto's en alle andere vragen kun je me bereiken op

kano at jasperpolak punt nl OF
06-45942071

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: jens op 10/01/07 21:22
Ik heb je een paar dagen terug een mailtje gestuurd met de vraag of je wat foto's kan sturen?, maar blijkbaar nog geen reactie?

Dus vraag ik het nog maar eens via deze weg:
Is het bootje nog te koop?
gepost door: Jur-re op 10/01/07 22:26
jens schreef op 10/01/2007 21:22:
Ik heb je een paar dagen terug een mailtje gestuurd met de vraag of je wat foto's kan sturen?, maar blijkbaar nog geen reactie?

Dus vraag ik het nog maar eens via deze weg:
Is het bootje nog te koop?

Je kan Jaspertje ook wel bellen
Tis een leuk bootje, ik zal hem zeker gaan proberen.
LKKR FEL
gepost door: jens op 11/01/07 11:14
Dat het een leuk bootje is weet ik wel, ik heb zelf een allstar sindskort.

Maar men had mij gevraagd om eens rond te zien voor een bootje dat kon dienen bij ons in het zwembad.
Ik zal het vanavond eens voorstellen aan de rest, dan bel ik mss één van de dagen eens.
gepost door: Jaspertje op 11/01/07 12:12
Jens,ik vond net je mailtje in spam-bak.. sorry!
Je bent niet de eerste geinteresseerde, maar het bootje ligt er nog. Ik zal je zo ook even terugmailen!
gepost door: Jaspertje op 29/01/07 00:02
verkocht!