PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Bliss Stick Blitz Special
Kanoforum: Aangeboden
gepost door: michielv op 10/09/04 08:16
Is nu overcompleet en mag weg voor 200 euro. Leuke beginners rodeo/freestyleboot. Lengte 220, breedte 65 (of daaromtrent), volume 165 liter. Flink gebruikt maar mankeert niets aan.

Mail of bel 06 41041905 om een afspraak te maken, op vlakwater of branding.

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Thomas op 10/09/04 11:39
ik zag in het andere forum dat je er 2 verkoopt.. misschien kan je ook even die andere vermelden? (die andere Bliss Stick zeker? of had je die al verkocht?)
gepost door: Stephen op 10/09/04 11:54
maximale lengte voor personen is 183 cm?
gepost door: michielv op 10/09/04 12:33
Ik ben zelf 1,94 meter en ik pas er in. Het enige is dat mijn voeten op een gegeven moment gaan slapen dus rond de 1,90 is prima, daarboven is afhankelijk van hoe vervelend je slapende voeten vindt.

Die andere is die andere Bliss Stick (FJ-2) inderdaad. Is een wat grotere boot, alleen voor mij net te lang/groot volume op op vlakwater wat mee te kunnen. Daarvoor had ik de Blitz Special maar nu met de Tekno wil ik alles in 1 houden. Scheelt ruimte en ik heb op vakantie niet het probleem dat ik verschillende boten mee hoef te nemen

gepost door: michielv op 15/09/04 22:22
Vanavond heeft deze boot een nieuwe eigenaar gevonden.
gepost door: michielv op 22/05/05 21:34
Echt tof: ik had de koper wat oude spanbanden meegegeven (hadtie zelf niet bij zich) met het idee dat ik die niet meer terug zou zien (was ook geen probleem geweest, dat heb ik erbij gezegd).

Gaat vanmiddag de bel, staat hij voor de deur met twee spanbanden! Koel! Heb hem gelijk maar doorverwezen naar het kanoforum want hij zoekt ook vaarmaatjes voor in de branding