PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
[trip] week van hemelvaart
Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding
gepost door: Arjan op 04/02/07 15:33
Mede-peddelaars,

zoals ondertussen gebruikelijk gaan we met hemelvaart weer een paar daagjes weg. En om er voor te zorgen dat niemand dit jaar thuis blijft vanwege werk of andere smoesjes (*kuch* lex, michiel *kuch*) maak ik nu vast een topic aan waarin iedereen kan aangeven hoe lang hij/zij wil en waarheen.

Hemelvaart is donderdag 17 mei en de meeste werkende mensen zullen dan ook 18 mei wel vrij zijn. Vertrek op woensdagavond (de 16e) met een terugkeer op zondag de 20e moet dan ook goed te doen zijn. Maar daarnaast is er ook nog de optie om eerder te vertrekken. In principe vanaf het weekend ervoor. Als we eenmaal weten wie er mee willen moeten we daar met het aantal dagen wel uit komen. Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk dat een aantal mensen eerder vertrekt of dat sommige mensen later aansluiten.

Dus geef even aan als je mee wilt, welke periode je wilt en waar je graag zou willen peddelen.

Ik dan maar eerst:
periode: In principe de hele week. Met vetrek op zaterdag (12mei), gewoon lekker relaxed aanrijden. Hoeft van mij geen race tegen de klok te zijn snachts. En terugkomst op zaterdag(19e) of zondag(20e).

locatie: SB/HsR. Voornamelijk voor HSR. Even dat gevoel krijgen hoe het volgend jaar in Uganda zal zijn.
En anders oostenrijk in de buurt van Lienz/Ainet, met op de heen en terugreis stopje in Plattling. En misschien loopt wittelsbacher dan wel.

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Shtinky_puddin op 04/02/07 16:39
Shtinky mee! Liefst langer dan korter, week is dus prima. Hemelvaarsdag is SB van de drukke, dus ook focus om andere golfjes graag. HSR prima, rest van je voorstel ook!
gepost door: Thomas op 04/02/07 21:45
ik wil mee weet nog niet hoelang.. hangt beetje af van nieuwe baan
gepost door: WaizFisZ op 04/02/07 22:10
Ik wil best wel mee hoor als mn baas me vrij wil geven
gepost door: Shtinky_puddin op 04/02/07 22:17
Nou ken ik die baas van jou volgens mij, en dat is een enorme @#$%^&*&$ dus dat kon nog wel eens lastig worden
gepost door: asscObra op 05/02/07 00:32
zal ook eens kijken ,maar heb eerst een veiligheidsweekend gelijktijdig en de week erna ook al alpenweek met club,dus denk (helaas) dat t mij niet zal lukken, niet wegens werk maar dubbele vaardata . luxeprobleem dus...
gepost door: Shtinky_puddin op 05/02/07 00:33
Maar PnP-en met ons is toch veel leuker dan een verenigingsweekend met de vaten bieren?! Tss! Keuzes in het leven!
gepost door: asscObra op 05/02/07 00:41
at stinky: cker leuk, maar riviertje afraggen blijft voor mij de sjit.
en als er maar paar dagen kunnen voor mij is sb/hsr/pl mij te ver... maar.... wie weet
gepost door: Shtinky_puddin op 05/02/07 00:44
Probleem opgelost: we gaan gewoon wat langer!

Maruh, snap je dilemma wel. En rivieren afjassen is inderdaad errug leuk! Als er nou nog ergens in Europa rivieren zouden lopen zou het helemaal super zijn, zucht...