PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Kanoforum shuttle vehikel
Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding
gepost door: Rocky op 12/09/04 10:55
Gisteren gesignaleerd in HvH:

image not available

image not available

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Stephen op 12/09/04 11:07
He ben ik dat :x
gepost door: Boogieman op 12/09/04 16:36
Leuk!

Dat daar nog geen handige oplossingen voor worden verkocht bij AB... maar dan met ballon en/of rups-banden en opvouwbaar natuurlijk! (het liefst milieuvriendelijk op zonnecellen aangedreven ofzo)

Vandaag met Vincent op het Gooisemeer gevaren. Daar stonden golven door de wind waar ik met m'n zeekano aardig op mee kon surfen. (serieus!)

Luuk

PS: Kan je me die foto van de auto mailen oid?
gepost door: michielv op 12/09/04 20:03
Die handige oplossing heet carbon/kevlar lichtgewicht bootje

gepost door: Rocky op 13/09/04 10:58
Nou, als je zover moet lopen als op zaterdag dan is zelfs zo'n licht bootje er te veel aan...
Je hebt namelijk ook nog een zak natte spullen en een peddel bij en dan laat ik die harde wind nog ven buitenn beschouwing.

Ik heb dan ook snel de kar gekaapt toen Luuk en Stef zich aan het omkleden waren

De "startonderbrekerfoto" staat nog op de cam, zal zien of ik die morgen op t werk kan downloaden
gepost door: michielv op 13/09/04 11:10
*grinnik* jij hebt geen lichtgewicht bootje, tenminste, niet wat ik lichtgewicht noem. Lichtgewicht is < 8 kilo, die van jou weegt zeker 12.

Eigenlijk zijn die kanokarretjes zoals veel zeekanoers die hebben misschien wel handig, alleen dan een slee ipv wielen vanwege het zand?