| Gath helm waar te koop? | ||||
| Kanoforum: Gezocht | ||||
|
gepost door: michielv op 13/09/04 15:21
Vanwege de lovende verhalen op boatertalk wil ik zo'n helmpje wel eens proberen alleen kan ik nergens een winkel vinden waar ik zo'n ding eens kan passen. Weet iemand toevallig waar je hier die dingen zou kunnen proberen? |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Noukje op 13/09/04 15:35
Hoi Michiel, Ik weet dat de meeste kiteshops Gath-helmen verkopen. Gath is erg populair bij de kitesurfers. In jouw buurt zou 'k zo direct denken aan De Paddestoel in Schiedam (www.depaddestoel.nl) en op de site van Vliegerop (die zitten in Den Haag) kan je ze zelfs zien (www.vliegerop.nl). De laatste winkel ken ik persoonlijk, daar komen mijn kites ook vandaan ! Erg goeie service ! Groeten, Anouk |
||||
|
gepost door: michielv op 13/09/04 15:49
Kijk, dit is geweldig! Dank je, ik denk dat ik komende donderdag even langs Schiedam rij. De Gath met Visor (zal wel de vaste zijn) kost 127 euro maar goed, die is bij Gath zelf ook al 155 dollar (dezelfde prijs dus). En nu kan ik hem passen en misschien meteen meenemen. Wat een maffe namen hebben die winkels trouwens, Bij De Paddestoel denk ik niet direct aan een vlieger/surfshop... :D |
||||
|
gepost door: Noukje op 13/09/04 15:52
ja, gek hé ? ik vond dat ook toen ik hem ontdekte, maar dat zorgde er dan weer wel voor dat ik hem me nog direct herinnerde !! |
||||
|
gepost door: Rocky op 13/09/04 16:02
Lijkt mij ook wel interessant ivm met mijn surfoortjes. Houdt de wind natuurlijk lekker buiten zo'n Gath'je |
||||
|
gepost door: michielv op 13/09/04 16:05
Yep, zeker aangezien ik maar 1 functionerend oor heb (het linkeroor is alleen zinnig voor het omhooghouden van mijn bril, voor de rest doettie nix) ben ik er een beetje voorzichtig mee. In ieder geval ga ik komende donderdag even kijken. Of ik wat koop hangt natuurlijk af van of het een beetje past enzo. Humm, ga ik mijn hoofd in een gat steken, dat is wel een fokke en sukke moment |
||||
|
gepost door: Rocky op 13/09/04 16:19
Misschien is t beter om dionderdag te gaan brandingvaren; lijkt een goede dag te worden. Morgen tot 8 bft... denk niet dat ik t water opga Donderdag draait de wind en dan kan t wel eens HEEL erg mooi gaan worden |
||||
|
gepost door: michielv op 13/09/04 16:33
Morgen ga ik denk ik zowiezo niet: ik voel een verkoudheid opkomen . Beetje last van mijn oor en keel![]() Daarom wil ik zowiezo eerst een helm die mijn oren een beetje uit de wind houdt. Maar aan de andere kant is varen natuurlijk wel erg verleidelijk. Dan ben ik zeker klaar met de volgende outfit-poging ![]() |
||||
|
gepost door: Boogieman op 14/09/04 15:06
Donderdag varen lijkt me wel wat. Al heb ik nu ook een beetje last van n oor, dat moet dan niet doorzetten natuurlijk. Misschien ga ik wel zo'n neopreen-mustje kopen voor onder m'n klim-helm. Die het eigenlijk ook perfect in de branding doet. (Laadst al eens mijn eigen kano tegen m'n hoofd gekregen...) Luuk |
||||
|
gepost door: Stephen op 14/09/04 15:18
Mensen. Hou het even on topic |
||||
|
gepost door: michielv op 14/09/04 20:00
Terug on topic: ik hoop wel dat mijn griep over gaat voor donderdag want dan wil ik wel erg graag naar de Paddestoel (Schiedam) om zo'n helm te passen. |
||||
|
gepost door: Rocky op 15/09/04 15:33
Ook te koop op onderstaand adres in Katwijk, ik ga zopmeteen eventjes hempjes passen denk ik. Vooral het totaal bedekte oor spreekt mijn surfoortjes erg aan. Zitten schuifjes in die je kunt openen als je wat meer wilt horen. In gesloten toestand minder tocht op je oren. Ik zal morgen verslag uitbrengen |
||||
|
gepost door: michielv op 15/09/04 16:50
De gehoorbescherming was voor mij ook de reden om eens naar de Gath helmen te gaan kijken. Zeker omdat ik maar 1 (werkend) oor heb ben ik er een beetje zuinig op. Aangezien ik nu (nog) geen surfers' ear heb wilde ik dat voorkomen. Het zou echt vreselijk zijn wanneer ik niet meer kon varen omdat ik mijn oren verkloot had. Zie ook Ted Roessen. En zo leuk vind ik fotograferen niet dat ik me daarmee ga vermaken ![]() Ben benieuwd. Het grote voordeel van online bestellen is wel dat je ook een speciale uitvoering kunt bestellen. Voor de gitaristen onder ons: de kleuren van de originele Ibanez JEM (fluoriserend geel/roze/groen/zwart) zouden het wel doen denk ik. Anders de zuurstok kleurtjes van EVH's Frankenstein gitaar. |
||||
|
gepost door: michielv op 20/09/04 12:25
Humm, net op de website van Shred Ready gezien dat ze daar losse oorflappen verkopen. Is misschien ook een idee (toevallig heb ik een Shred Ready helm): stuk goedkoper en als je er flitsend uit wild zien haal je ze eraf. En dat voor 6 dollar ![]() |
||||