| Foto's Paddles Up! 2004 | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: Audiofiel op 14/09/04 08:42
Ik heb zondag nogal wat foto's geschoten en er zitten hele leuke tussen! Ik heb ze allemaal op een kleine website gezet, zodat iedereen zijn of haar foto's kan bekijken. Klik hier: Foto\'s Paddles Up! De foto's zijn gemaakt met een 12 megapixel camera en daarom extreem verkleind, waardoor ze softer overkomen dan het origineel. Veel kijkplezier, Arjen |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: michielv op 14/09/04 14:49
Leuke foto's, bedankt! Het zijn er ook nogal wat, dan ben je echt blij dat dat digitaal kan tegenwoordig ![]() Weet iemand toevallig ook de uitslagen? |
||||
|
gepost door: Audiofiel op 14/09/04 17:35
Ik ken niet meer alle uitslagen uit het hoofd. Ik weet dat de freestyle (dag 2) onder de Senioren Heren is gewonnen door Casper van Kalmthout; de vlakwater (dag 1) door Remi Wegman. Totale winnaar Heren Senioren is Remi. Bij de dames junioren weet ik alleen nog dat Querine en Martine Wegman in het totaal evenveel punten hebben gehaald .Bij de Senioren Dames is de enige deelnemer Lieke Servais als eerste geëindigd. |
||||
|
gepost door: michielv op 14/09/04 19:54
Ha, ik hoorde net van Koen van Ginkel (de waarschijnlijk enige C1-vaarder) dat hij overall 2e was geworden. Toch knap met maar de helft aan peddel ![]() Humm, vlakwater, toch maar eens goed oefenen om die Tekno beter onder de knie te krijgen. Zodra mijn griepje over is dan ![]() |
||||