| Kanostickers zelf ontwerpen? | ||||
| Kanoforum: Off-topic | ||||
|
gepost door: Wilko op 27/03/07 18:32
Ik ben vorige week op zoek geweest naar bepaalde kanostickers voor op mijn auto, maar de stickers die ik leuk vond kon ik nergens meer vinden. Iemand op Boatertalk wees me naar een Amerikaanse site waar je zelf stickers kon ontwerpen, met alleen een eigen tekst, op basis van een door hen geleverde achtergrond, of met een achtergrond op basis van je eigen afbeelding, met je eigen tekst. Hieronder de drie modellen stickers die ik uit heb geprobeerd en heb besteld, ze zijn net bij me in de brievenbus gevallen. Ik zit nu nog even te kijken of er iets leuks te doen is met een eigen afbeelding op een sticker. ![]() . ![]() Ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn die dit ook leuk vinden, maar ik wil voorkomen dat dit als ongewenste reclame wordt gezien, dus ik zal de link naar de site er vooralsnog niet bij zetten. Ik heb overigens niks met die site, behalve dat ik er wat stickers heb besteld... Mail me even, dan stuur ik de link door. Edit: Het adres ishttp://makestickers.com |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: bigboybigboat op 27/03/07 18:54
kijk dat is nou net waar ik op zat te wachten...kun je mij het adres doormailen? WWW.bredeman@zonnet.nl En mijn tweede vraag is wat ben je nou voor 3 stickers kwijt,is het nog leuk of moet je behalve je kano ook je stickers verzekeren? |
||||
gepost door: Wilko op 27/03/07 18:58
bigboybigboat schreef op 27/03/2007 18:54: Adres zit in de mail. Ik heb twee stuks van elk van de onderste twee stickers besteld, en 5 van de bovenste. Met de 3 dollar verzendkosten erbij was ik 33,85 US$ kwijt. Dat is dus ongeveer 25 euro voor 9 stickers. |
||||
|
gepost door: Stephen op 27/03/07 19:15
Ik neem aan dat je er zelf geen voordeel uit haalt. Dan mag je best de link erbij zetten! Vraagje: Zijn de stickers van goede kwaliteit voor op Auto's Of eventueel voor op de kano? |
||||
gepost door: Wilko op 27/03/07 19:20
Stephen schreef op 27/03/2007 19:15: Ik zat zelf aan de auto te denken. Ze hebben volgens de site UV bestendige inkt en materiaal:"Our bumper stickers are made from the finest synthetic (polypropylene or polyester) materials. We use automotive-grade color pigments, heat-fused onto the material, so the image is resistant to weather, carwashes, etc." Ik plak zelf geen stickers op mijn kano's , omdat die nogal snel in aanraking met rotsen of iets anders hards komen, en dan aan flarden gaan. Ik heb wel ooit met zo'n witte verfpen voor autobanden een duiveltje op mijn Diablo getekend, en dat is nu, na meer dan tien jaar nog steeds vrijwel intact. |
||||
gepost door: Jur-re op 29/03/07 14:04
Wilko schreef op 27/03/2007 18:32: Ik heb interesse in de NL.... Het deel voor WARNING! Als je dit kan mailen dat wil ik dit best laten drukken |
||||
gepost door: Wilko op 29/03/07 14:23
Jur-re schreef op 29/03/2007 14:04: Jurre, ik heb die stickers al door makestickers.com laten drukken, in een klein aantal, voor eigen gebruik. Die bestelling heb ik ook al een paar dagen binnen. Ik wil geen van mijn stickers verkopen, ik wilde alleen anderen attent maken op het bestaan van deze (m.i. originele) optie. Als je ze wilt hebben, dan kun je ze zelf bij makestickers.com (ontwerpen en) bestellen, of je kunt mijn plaatje naar een drukker die je kent brengen en zien of die ze in een beperkt aantal, van dezelfde kwaliteit, voor een lagere prijs kan maken. Edit: Er staat een plaatje van die sticker in hoge resolutie op http://kayaker.nl/other/nl-sticker.jpg Daar zou je met een beetje mazzel genoeg aan moeten hebben, als je die zelf wilt laten drukken... |
||||
|
gepost door: Jur-re op 16/04/07 19:20
De NL stickers heb ik binnen en ziet er goed uit. Interesse?? |
||||
gepost door: Wilko op 16/04/07 20:44
Jur-re schreef op 16/04/2007 19:20: Nee dank je, ik heb er genoeg, maar ik ben wel benieuwd naar wat je er voor hebt betaald! :-) |
||||
gepost door: Jur-re op 16/04/07 20:47
Wilko schreef op 16/04/2007 20:44: Zijn er 6 stuks en flink groot, groter als de normale NL sticker, zullen wel denk pas die mooi op die bus van hem (moet er alleen nog voor spare.... )mmm prijsje, nog geen €5,- p/s Maar als iemand hem wilt doe ik hem voor €7,- weg incl verzenden. |
||||
gepost door: Wilko op 16/04/07 22:12
Jur-re schreef op 16/04/2007 20:47: Ik was nu iets meer dan 2,7 Euro per stuk kwijt voor die vijf NL stickers... en dat is inclusief verzendkosten. Edit: zoals Rolph ook al aangeeft was het niet mijn bedoeling om iets aan deze tip te verdienen. Maar goed, nu anderen kunnen zien wat het kost om zelf de stickers op die makestickers.com site te bestellen in vergelijking met wat jij er voor betaald hebt en er voor vraagt, lijkt het me zowieso financieel aantrekkelijker om ze zelf op die site te bestellen dan om jouw zakken te spekken, Jurre. |
||||
|
gepost door: Shtinky_puddin op 16/04/07 22:20
Denk ook niet dat het helemaal de bedoeling is om een goede tip van Wilko op dit forum om te zetten in een winstje op datzelfde forum... maar goed, just my €0.02 |
||||
gepost door: Jur-re op 17/04/07 08:58
Wilko schreef op 16/04/2007 22:12: 5 stuks, maar welke grote? Die van mij zijn flink groot. Ik zal eens de site checken... |
||||
gepost door: Wilko op 17/04/07 11:51
Jur-re schreef op 17/04/2007 08:58: Die NL stickers van Makerstickers.com zijn iets groter dan 15 cm. |
||||
gepost door: Jur-re op 17/04/07 15:38
Wilko schreef op 17/04/2007 11:51: Ikke 17,6cm x 15,6cm.Ach, maar als er mensen interesse hebben kan ik eens bij de drukker vragen of er korting valt te regelen met een grotere oplage... |
||||
gepost door: Wilko op 17/04/07 15:40
Jur-re schreef op 17/04/2007 15:38: Ja, en wat betaal je voor die twee centimeter extra? Die zijn al bijna twee keer zo duur... 2,7 tegenover 5 euro. Nee, dank je. |
||||