| Branding 20 - 27 september | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: michielv op 20/09/04 08:13
Ik zie het al: hele dikke golven met een nog veel hardere wind dus ik vraag me af of het leuk wordt? Anders maar eens kijken of hier op de oude maas de wind nog voor leuke speelgolfjes om de pieren zorgt.. |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 20/09/04 09:18
Nou.. het mag toch best moeilijk zijn? Ik was van plan om dinsdagavond toch ffies in Ter Heide te gaan peddelen. |
||||
|
gepost door: michielv op 20/09/04 09:27
Op zich heb ik geen probleem met moeilijk maar ik heb dit voorjaar een behoorlijk serieuze blessure gehad en aangezien ik nogal de neiging heb de beuk erin te gooien overbelast ik me nogal eens Om nou te voorkomen dat ik weer van voren af aan kan beginnen wil ik dus een klein beetje kalm aan doen zodat ik volgend jaar tenminste weer lekker los kan![]() |
||||
|
gepost door: Stephen op 20/09/04 10:11
Ik zal er deze week en weekend niet bij zijn helaas.. Ik moet nu weer druk aan me werk en van alles regelen nog! |
||||
|
gepost door: Boogieman op 20/09/04 13:54
Ik ga misschien dinsdag (als mijn spierpijn een beetje wegebt) of anders donderdag in Katwijk! Al zie ik toch ook wel een betje op tegen die wind. (Moet zondag toch een betje fit zijn voor de Veluwe Rally) Luuk |
||||
|
gepost door: Rocky op 20/09/04 16:06
Misschien beter de donderdag afwachten.... morgen waait t errug hard..... |
||||
|
gepost door: michielv op 20/09/04 16:09
Vanavond echt even langs de Oude Maas rijden dus, want het stormt als een gek hiero... |
||||
|
gepost door: krusty op 21/09/04 05:30
Voor zover ik begrijp wordt het vrijdag pas 'wat' minder. Maar vergis je niet, dan is 't nog 4-5 ! Wat behoorlijk hard is. Liefst zou ik naar Domburg gaan, maar misschien is scheveningen met die pier wel een goeie optie, dan hebben we misschien weer een invaarroute. Was wel makkelijk de vorige keer. 't is natuurlijk maar de vraag wat er overblijft van die invaarroute als de wind uit 't noordwesten komt (vorige keer kwam ie uit 't westen, waardoor er een luwte was achter de pier). En weet er iemand hoe laat het hoogwater is ? Zou 't eerlijkgezegd niet weten, meer nog, weet zelfs niet meer waar ik dat moet opzoeken (nou, to be honest ... ben er te lui voor )Greetingz, Krusty krusty@xackers.net http://xackers.net |
||||
|
gepost door: Stephen op 21/09/04 11:44
Wat een golvenmassaaaaaaaaaaaa image not available |
||||
|
gepost door: Rocky op 21/09/04 12:53
Zit er allemaal niet zo heel geweldig uit... Wind zorgt wel voor golven maar is lastig peddelen (en zolang als de wind nog krachtig is zijn het niet eens echt mooie golven...) Volgens windguru.com zakt de wind pas op za/zo onder de 5 Bft... Donderdag 7-8 bft en zelfs kans op een storm met 9Bft... Denk dus dat ik deze week t water niet op ga en mijn oogjes richt op het weekend (en de week erna). Dit NW wind extravaganza gaat in ieder geval een stevige partij deining opleveren waar we zeker plezier aan kunnen beleven als de wind een beetje gaat liggen. Vrijdag is voor mij zeker geen optie ivm met werk, za en of zo wil ik best even een kijkje nemen mits de wind een beetje acceptabel is. |
||||
|
gepost door: Rocky op 23/09/04 18:55
Weekend ziet er goed uit voor de brandingvaarders!!! Zal er zelf niet bij zijn want heb last minute aansluiting geboekt bij Wilko's Lipno trip. Of dit slim is? Oordeel zelf ad hand van deze verslagen van de vorige dam-releases... wilko sized trip reportWilko sized trip reportWilko sized trip report Wil iemand mijn ouders bellen als ik binnen een week geen nieuwe post geplaatste heb? |
||||
|
gepost door: michielv op 23/09/04 20:20
En voor wie niet kan varen of geen zin heeft in wat de teevee te bieden heeft:http://boatertalk.com/forum/SurfZone/673858 Met dank aan Rocky :worship: Je hebt wel Realplayer nodig maar wie dat niet heeft: www.download.com, zoeken op realplayer en ze hebben er zelfs een linux versie .. ![]() |
||||