PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Floop
Kanoforum: Algemeen
gepost door: frits op 04/05/07 20:25
De laatste tijd niet echt veel wildwater gezien, daarom vorige winter wat zwembadsessies gedaan en de laatste zonnige weken enkele kanaalsessies en er is nu beeldmateriaal van het resultaat ...
Enjoy

http://www.youtube.com/watch?v=wom10GfVzuA

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Thomas op 04/05/07 21:38
netjes hoor!
gepost door: criss op 04/05/07 22:09
Ziet er goed uit !

Dat je dat nog kan op jou leeftijd
gepost door: DaLamaMan op 05/05/07 00:43
idd netjes! zo te zien heb je hard getraind!
gepost door: michielv op 05/05/07 09:17
Netjes hoor! Zo te zien is er nog hoop voor me dus
gepost door: Thomas op 05/05/07 12:15
ahum
gepost door: michielv op 05/05/07 14:09
Er is altijd hoop Thomas, soms tegen beter weten in, maar er blijft hoop

gepost door: guzzio op 09/05/07 20:07
Whaaw ... Ik heb al uren geprobeerd om dergelijke trics onder de knie te krijgen, maar het lukt me niet . Ik kan m'n Wave Sport Ace 5.1 maar amper in stahl krijgen, laat staan daarna over gaan tot een volledige loop. Zou m'n bootje dan toch iets te veel volume hebben voor mij (1.81 cm en circa 63 kg) of is de Wave Sport niet geschikt voor dit soort acrobaten werk? Ik denk dat het me beter zou lukken met iets extremers (lees: korter) genre Riot Air 60 of zo. Die dingen gaan blijkbaar zonder de minste moeite op hun kop ... of een beetje achterover leunen en hup, ...

Zouden die moves wel te doen zijn met een Wave Sport? Of hebben jullie zoiets als: oefenen, oefenen en nog eens oefenen!
gepost door: JR!!! op 09/05/07 20:46
De wavesport Ace moet je zkr op zn voor punt kunne krijgen als hij in jou gewichts klassen licht .
Loopen zal lastiger worden omdat hij een vrij groote achter kant heeft en niet zo veel volume in het midden.
gepost door: remko101 op 09/05/07 21:08
@frits ziet er goed uit! alleen een vraagje, waarom wel een zwemvest en geen helm?
gepost door: JR!!! op 09/05/07 21:12
dan blijft hij drijven als hij zn kop heeft gestoten en bewusteloos is
gepost door: frits op 10/05/07 17:49
Leuke reakties

Er is inderdaad steeds hoop...maar blijven trainen is de boodschap...heeft laaaang geduurd eer dit lukte...zowel floop als stall

at criss : van een goed jaar hé

at remco : die bult achter de kuip van de 4twenty irriteert me wel eens vandaar de zwemvest...

Grtz