PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Riot Boogie!!!! Wie heeft hem.
Kanoforum: Gezocht
gepost door: Sander op 24/09/04 12:57
Wie, O Wie,
Heeft er een Riot Boogie waar hij vanaf wil.
Een tijdje terug lag er één bij Arend Bloem in Wormer voor een zeer redelijke prijs van 295,- euro. Ik ben te laat, volgens mij is hij al weg, maar wie heeft hem gekocht??? En heeft daar spijt van of wil gewoon een andere kayak kopen en heeft dit surf monster over.
Weet je wat laat het even weten.
Thanx Sander

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Dol-fijn op 24/09/04 13:32
Sander,

Volgens mij heeft Luuk hem (zie Luuks nieuwe Boogie) en hij wil hem vast niet kwijt.

Even doorsparen dus.

Gr. Vincent
gepost door: michielv op 24/09/04 13:36
Yep, Luuk heeft hem gekocht.

Ik heb een Mega X-Ray, die mag je ook wel eens proberen, als je wilt. Is een iets ander type surf kano, maar wel specifiek voor het surfen dus. En ook plastic

Overigens is die boot ook niet te koop, tenzij je een wel heel interessant bod doet (maar voor die prijs heb je hem ook nieuw )
gepost door: Sander op 24/09/04 13:39
Jullie reageren wel vlot zeg hierzo.
Die Mega X-Ray, waar heb jij die vandaan gehaald???
Internet bestelling?? En zijn dat custom boten?
gepost door: michielv op 24/09/04 13:44
Yep, ik ken Malcolm al wat langer en had voordat de boot in productie was al eentje besteld.

Ik heb de PE uitvoering dus die is zo standaard als wat maar er is ook een composiet versie die eventueel gecustomized kan worden. Als je voor de composiet versie gaat kan ik je van harte aanraden te proberen of Malcolm in plaats van het standaard schuim zitje + rugband (een en al ellende IMNSHO) de Mega Italian seat (uit zijn poloboten) wil installeren. Die zitjes zijn echt da bomb!

BTW: khep in mijn bootje inmiddels al een geheel schuimen rugsteun gemaakt zodat je daar ook een beetje fatsoenlijk in kunt zitten. Misschien dat ik van de winter nog een oud wildwaterboot-zitje monteer, eens kijken of dat niet beter zit..
gepost door: Stephen op 24/09/04 13:51
Wellicht als je 2x zoveel bied als Luuk ervoor betaald heeft maak je misschien kans dat ie hem wel weg wilt doen LOL
gepost door: michielv op 24/09/04 13:53
Mwoh, voor die prijs heb je ook een splinternieuwe Riot Tekno (tenminste, vorige week stond er nog 1, ik heb de 1-na-laatste weggehaald), dat schijnt ook lekker te surfen.

Luuk kennende was hij wel heel erg blij met zijn boogie hoor
gepost door: Sander op 24/09/04 14:02
Ik ben hier net nieuw en ken de gebruiken/functies van dit forum nog niet maar laat die Luuk maar eens mailen/reageren.
Wie weet wat ik ervoor wil bieden?? En anders met zijn gegevens neem ik wel contact met hem op.
Ik hoor het wel van hem
s.palm@home.nl
gepost door: michielv op 24/09/04 14:26
Heb je al eens aan Arend Bloem gevraagd of hij niet nog een Boogie heeft? Hij heeft aan de lopende band demobootjes en zal dit best wel doseren maar wie weet.

Overigens kun je Luuk gemakkelijk zelf een message sturen: kijk in het linkermenu bij de Leden, zoek op gebruiker Nova-Carib en dan heb je Luuk.

gepost door: Sander op 24/09/04 14:33
Heb inderdaat Arend al gebeld, Hij heeft alleen nog nieuwe staan a 995,- euro. En dat is me net even iets te veel op dit moment.
Ik kan wel oude boten gaan inleveren, maar je ook nog zoiets als emotionele waarde aan bepaalde modellen. Dus ik wil een Boogie eigenlijk alleen voor erbij.
Bedankt voor de tip. Zal die Luuk zelf wel even een mailtje sturen, handig.
gepost door: michielv op 24/09/04 14:48
Mocht je nou werkelijk een goede surfboot voor weinig willen: de Prijon Delerium en Riot Tekno zijn officieel weliswaar wildwaterbootjes maar schijnen als surfkayak door de gevestigde orde (de surfgoeroe's) ook redelijk goed geaccepteerd te worden.

Als je trouwens een beetje handig bent: persoonlijk vind ik de surfyak nog steeds een mooi project wat ik zeker nog eens wil proberen (www.surfyak.com).

Wat voor boten heb je trouwens nu? Want ik heb ook nog een BlissStick FJ2 vrij goede surfkayak, niet te vergelijken met een Boogie of X-Ray maar surft goed voor een leuke prijs liggen

gepost door: Sander op 24/09/04 15:03
Hoi Michielv,
Bedankt voor het aanbod, maar ik heb al een paar ww-boten liggen. Namelijk een Riot Trikster en een Zelezny IGO. Verder nog 1 slalom kayak een afvaart C2 en een vlakwater K1. Boten zat, maar ik ben op zoek naar een echte surf kayak voor weinig.
Maar die X-Ray heeft ook wel mijn intresse opgewekt. Wie weet wat die kost??
gepost door: michielv op 24/09/04 15:09
Aha, heb jij toevallig die Igo laatst gekocht? Hij was net weg voor ik hem kon proberen ;-)

De X-Ray is duur, Mega-duur. Ik heb hem een voor de oude prijs gehad maar sindsdien is hij snel duurder geworden: 700 britse ponden (ruwwweg 1100 euro) excl vinnen en bezorgen.

Het is op zich een geweldige boot maar voor die prijs kun je ook een composiet boot kopen en dan heb je meer keus. Rocky (andere gebruiker hier op dit forum) heeft een Mega Marauder. De andere britse PE surfkayak (Amoeba Carver) is een (illegale) copy van de Mega Marauder (dit verhaal heeft nog een staartje).

Maar je bent welkom om de X-Ray een keertje te proberen.

Overigens kreeg ik net een mail van Malcolm dat hij deze week aan een nieuwe boot heeft gewerkt die binnenkort uit gaat komen. Ben benieuwd.
gepost door: Sander op 24/09/04 15:39
En als we toch bezig zijn, die IGO is te koop hoor. Alles heeft een prijs en veel gebruiken doe ik hem niet meer i.v.m. rug problemen kan ik bijna geen rodeo meer varen en wil ik me weer meer op zee gaan richten. Vandaar.
Mocht je nog interesse hebben in een IGO dan hoor ik het wel.
gepost door: WaizFisZ op 24/09/04 16:51
Heeeeej, Michiel wat doe je nu? Hahaha ik ga die BlissStick FJ2 van je as zondag toch proberen? Misschien neem ik wel een zak geld mee op m'n rug.
gepost door: michielv op 24/09/04 16:52
Mes elas, ik heb kortgeleden de Riot Tekno gekocht als alternatief. Gewoon voor op vakantie om zowel wat (vlakwater) rodeo als op zee te kunne surfen. Is niet "the real thing" maar voor vakantie prima.

Tenzij ik ergens heen ga waar het echt mooi surfen is, dan gaat de X-Ray gewoon mee.

Als je trouwens zin hebt: komende zondagmiddag ga ik weer varen bij Ter Heijde (KV Vier Winden).
gepost door: Thomas op 24/09/04 18:24
he sander

wil je misschien ruilen tegen een mooie prijon Alien..

staat op deze site bij artikelen een mooi verslagje van deze boot.. door zijn vorm surft hij ook best lekker. mogelijkheden zat, en ik kan me herrineren dat er ergens een topic is waarin word uitgelegd hoe je bijv. zelf vinnen kan monteren op een bootje..

groeten

thomas
gepost door: Boogieman op 25/09/04 10:40
Haai Sander

Ik ben je inderdaad voor geweest. Na een proefvaart in de branding heb ik de Boogie van AB gekocht. Ook klopt het dat ik er heel erg blij mee ben en verkopen is absoluut geen optie. (Ik begin net een beetje in te komen)

Ik hoop dat je een goed betaalbaar alternatief voor de Boogie vind. Het lijkt me namelijk leuk als er meer surfkayaks aan de Nederlandschekust verschijnen.

Succes en wellicht tot ziens op het strand (je herkent me vast wel aan dat gele bootje.)

Luuk

PS: Dinsdag ben ik waarschijnlijk in Katwijk te vinden.

gepost door: michielv op 25/09/04 18:08
Wees gerust, jullie hadden de boot beiden kunnen proberen en dan heb jij wat mij betreft eerste keus. Maar voor de zekerheid is wat extra interesse nooit weg

WaizFisZ schreef:
Heeeeej, Michiel wat doe je nu? Hahaha ik ga die BlissStick FJ2 van je as zondag toch proberen? Misschien neem ik wel een zak geld mee op m'n rug.
gepost door: WaizFisZ op 25/09/04 20:54
okee.... ik heb er wel zin in morgen. volgens mij wordt het heel mooi
gepost door: Boogieman op 16/02/11 11:03
Ik verkoop m'n Boogie (Met pijn in het hard moet het er toch maar van komen.)

Zo, even een toppic uit de oude doosch ophalen.

Geen idee of de oorspronkelijke starter van dit toppic, Sander, een notificatie krijgt van dit bericht, wie weet...

Zie hier de advertentie