| [Date] Branding week 21 | ||||
| Kanoforum: Wekelijkse vaar afspraken | ||||
|
gepost door: WaizFisZ op 20/05/07 14:25
Ik kom net terug van het strand waar vandaag de Brandingdag gehouden wordt. Helaaaaas, helaaaaaaaas is de zee zo plat als een dubbeltje ![]() Morgenavond afgesproken om te gaan varen bij Scheveningen met Lennert, Arson, Spikey en Asscobra, 20:00. Wie joint? Waveman? Sthinky? Cheers! Oeps.... Tis week 21 volgens mij.. Admins? |
||||
| Reacties (1 van 2 pagina's) |
||||
| 1 2 | ||||
|
gepost door: Shtinky_puddin op 20/05/07 15:20
Ik niet, naar ik nu van uit gaat. Niet alleen heb ik geen tijd, maar ik lig ook redelijk in de vernieling. Mijn schaafwond aan de keel bloed, en mijn eeltbultjes op de vingers zijn pijnlijk, en beide duimen zijn bloedende kapotte blaren. Ik heb het wel even een paar dagen met de branding gehad, als ik mijn handen mag geloven |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 20/05/07 16:07
Hmmmm.. Zaten er stekels op die bierflesjes nadat Arjan en ik weg waren? |
||||
|
gepost door: Shtinky_puddin op 20/05/07 16:42
Nah... maar Tim had zich niet geschoren, en dat schuurde nogal |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 20/05/07 16:45
zooooooooo was ik ff op tijd weg dan! |
||||
|
gepost door: Shtinky_puddin op 20/05/07 17:22
Nou, inderdaad, want volgens mij had jij je ook niet geschoren haha |
||||
|
gepost door: waveman op 20/05/07 21:37
WaizFisZ, blijkbaar heb ik je gemist vandaag. We kunnen niet met zijn allen met een zwaailicht op ons hoofd lopen niet. Ik zou morgenavond dolgraag komen spelen met jullie, maar heb vandaag gemerkt dat het vanuit Brugge een slordige 500km is om heen en terug te rijden. PS Ik heb op aanraden van jullie en de mensen van Kanoshop de ZG getest. Gaaf bootje vooral voor een spelend surfertje als ik die wil leren blunten. Alleen zat voetkramp klaar vanwege weinig ruimte. Denk hem toch aan te schaffen en te hopen dat mijn voetjes de krappe ruimte zullen wennen. Misschien ook een foam erin en zitje wat naar achter. |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 20/05/07 22:44
Ohh jammer Waveman, ik was er met Arjan al vroeg maar we waren al snel weer weg, we zijn tot ongeveer half 1 gebleven. |
||||
|
gepost door: spikey op 20/05/07 23:19
Ha Waveman, wat is je emailadres?? |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 20/05/07 23:24
Damn, is er morgen wel surf? |
||||
|
gepost door: spikey op 21/05/07 08:45
Tis eind van de middag begin van de avond met opkomend misschien wel geining. Niet spectaculair hoog of lang, maar er valt wat te surfen. Ik kan echter niet ivm andere verplichtingen. Have fun iig! CU |
||||
gepost door: michielv op 21/05/07 08:58
waveman schreef op 20/05/2007 21:37: Hoewel er het nodige te verstellen valt met een bootje adviseer ik je toch om een bootje pas te kopen als je echt zeker weet dat je er goed in kunt zitten. Uit ervaring (en ik ben niet de enige hier, Tim heeft bijvoorbeeld zijn Fish ook weer verkocht omdat hij er toch niet 100% lekker in kon zitten) weet ik dat je daar uiteindelijk spijt van krijgt als je het niet doet. Dus ik zou zeggen, eerst verstellen en proberen en dan pas kopen. Tenzij je snel een bootje in de verkoop wilt hebben |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 21/05/07 11:25
Zoals het er nu uitziet is vanavond rond hoog water het enige moment van de week dat er golven zijn. Ik ga naar Scheveningen dusssss.. Wie zie ik daar? |
||||
|
gepost door: asscObra op 21/05/07 11:39
hoe laat lex?ik heb vrij vandaag:D |
||||
|
gepost door: waveman op 21/05/07 11:53
Bedankt voor eerlijke feedback Michiel. Ken jij bootjes die geschikt zijn om te spelen en te surfen in de branding met meer voetruimte? Spikey, je vroeg mijn mail adres: jan.coysman@werk.belgie.be |
||||
|
gepost door: michielv op 21/05/07 12:10
Hoi Waveman, Het ligt er een beetje aan welke maat van de ZG je geprobeerd hebt? Anders zou je ook nog eens de Fluid Flirt kunnen proberen, of de Pyranha 4 Twenty of Dagger Agent. Ik heb zelf de Flirt Medium, die mag je best eens proberen. Hier in Barendrecht (net onder Rotterdam) staat ook een Robson Energy XL, die ziet er ook ruim uit bij de voeten. Hoe goed die in de branding is weet ik trouwens niet. Wie weet is er wat bij Soulboater.de of Playak.com te vinden? |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 21/05/07 12:11
Uhm, nou ik kan er al half 7 zijn hoor tatoo mannetje |
||||
|
gepost door: waveman op 21/05/07 12:53
De ZG was de grootste van de twee. Ook de Flirt effe in gezeten en toch redelijk krap. Ik ben ook aan het kijken op de site van Pyranha daar Spikey daar blijkbaar van alles mee kan en bots hierbij op een (volgens hen) supersnelle surfspeelboot met bluntmogelijkheden (want vooral dat wil ik in de nabije toekomst leren): de S8. Ook de sevenO ziet er gaaf uit, doch waarschijnlijk meer gericht op rivieren. Mijn ding en blijft de branding, vooral vanwege surfende kids. |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 21/05/07 13:03
Waveman, ik heb 2 jaren in de Seven O gevaren in de branding. Fantastische boot ervoor. Ik heb 'm afgelopen zaterdag ingeruild bij AB voor een Recoil (de opvolger van de Seven O) omdat er een enorme scheur in m'n kuiprand zat. |
||||
|
gepost door: michielv op 21/05/07 13:07
@Lex: gefeliciteerd met je nieuwe bootje. Hopelijk blijftie wat langer heel dan de vorige? |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 21/05/07 13:15
Ik hoop het Michiel, het ziet er in ieder geval een stuk steviger uit. Edit : De scheur. |
||||
|
gepost door: waveman op 21/05/07 13:31
WaizFisZ, kan je goed leren blunten met zo'n Recoil? Hoe groot ben jij en welke schoenmaat heb je? Je andere maten moet je echt niet geven... Wil je je eerste ervaringen met je bootje delen op het forum. |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 21/05/07 13:44
Uhmmmm... Volgens mij moet dat wel kunnen ja, met de seven O kan het ook (al lukt het mij niet zo, maar ja oude man he). Mijn schoenmaat is 44-45 en ik ben 1.80 (wel korte benen). Je mag m wel een keer proberen hoor, no problem. |
||||
|
gepost door: waveman op 21/05/07 15:02
Bedankt voor aanbod! Misschien reis ik wel eens tot bij jullie. Eventueel voor een paar dagen, wanneer de golfjes zich zo eens voordoen. Afstand is nl nogal groot. In alle geval succes met je bootje en don't worry, ik ben in sporttermen ook ouwe rakker. |
||||
|
gepost door: michielv op 21/05/07 15:06
@Waveman: wees gerust, er zitten hier nog meer "krasse knarren" op het forum |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 21/05/07 22:45
Lekker gevaren vanavond. Geen supergolven maar toch ff lekker m'n nieuwe kayak kunnen uit testen. |
||||