PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Wie gaat er nog varen?
Kanoforum: Wildwater Algemeen
gepost door: Jur-re op 28/09/04 13:16
Hallo,

Zijn er nog mensen die weekendjes ww gaan varen ergen in de tijd van okt '04 t/m maart '05? En wil ook mensen buiten de club mee hebben laat het dan weten want ik heb wel intresse en nog wel meer mensen.. Ik hoop dat wij met de club (D.K.V.) nog zowieso een keer naar de branding en hohenlimburg (hh) gaan.

[url=http://www.diteweg.org]Groetzzzz Jurre/J@rre
image not available
[/url]

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: michielv op 28/09/04 15:59
Als je zin hebt in brandingvaren ben je altijd welkom. Over een drie weken zal het clubhuis van De Vier Winden wel van het strand gehaald worden dus misschien dat het wat minder luxe wordt.

gepost door: Jur-re op 29/09/04 14:23
Okee, zijn er nog anderen die mee willen, plek hebben enz.
Ik ga wel eens met die tochten van de TKBN mee en daar ik nu voor een jaar de data's van. Er kunnen mensen buiten de tkbn ook mee geloof ik. Dus als je instresse heb, laat het maar horen. Hoe meer mensen hoe meer vreugd :idea:
gepost door: Jeroen op 08/10/04 15:28
Ik ga waarschijnlijk met een aantal oud klasgenoten wat varen in de branding of in de Ardennen. Eerst nog es een bootje kopen.
gepost door: michielv op 09/10/04 17:20
Heb je hier al eens gekeken?http://www.kanokoopjes.nl/kanokoopjes/index.php?ac=show&cat=4

Er staat nog her en der best wat leuks tussen hoor. Zelf heb ik er laatst een Riot Tekno vandaan gehaald, ze hebben er nog eentje. Wel wat tricky maar ook fijn 8)
gepost door: Jur-re op 12/10/04 09:05
Hallo Kano freaks,

Ik wil 6nov naar hohenlimburg (HH) maar van onze club nog niet veel gehoord.
Zijn er hier mensen die mee willen ALS het door gaat?
Laat maar ff via een PM-mtje weten of je intresse hebt.
Ik zal binnen kort laten horen of het doorgaat.

mvg jur
gepost door: Stephen op 12/10/04 10:56
Ja wieweet als ik geld heb om daksteunen te kopen
Wieweet wil ralph of michiel mee? Luuk houd geloof ik niet zo van wild water?

Dan zijn we iig met zijn 4en
gepost door: Thomas op 12/10/04 11:58
je hebt in princiepe helemaal geen daksteunen nodig hoor...
gepost door: michielv op 12/10/04 12:01
Welke daksteunen had je vrijdag mee dan?

Mes elas, 6 november ben ik alweer druk bezet .. Is een zaterdag he
gepost door: Stephen op 12/10/04 12:05
Ik bedoelde kanosteunen
gepost door: Stephen op 12/10/04 12:05

Thomas schreef:
je hebt in princiepe helemaal geen daksteunen nodig hoor...

yeah right..
gepost door: michielv op 12/10/04 12:21
Aha, okay, ik heb wel een setje van die v-vormige dingen, als je dat bedoelt. Mag je best lenen hoor.

gepost door: Thomas op 12/10/04 13:34
jah naja kanosteunen dan.. heb je toch nie nodig in princiepe...

6 november zit ik in het vliegtuig... naar amerika
gepost door: michielv op 12/10/04 14:08
Ja, ik hoorde het, gefeliciteerd nog!

Dat wordt dus een nieuw polobootje binnenkort?
gepost door: Thomas op 12/10/04 16:18
die kreeg ik toch al waarschijnlijk.. gratiszzzz
gepost door: michielv op 12/10/04 20:20
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? wat voor boot wordt het trouwens? Niet dat het uitmaakt, een gegeven paard enzo
gepost door: Thomas op 12/10/04 21:53
een hanord speed

kijk ophttp://www.hanord.pl/voor informatie over het merk..

ze hebben op het moment alleen een fibreglass versie, maar speciaal voor mij gaan ze er een van carbon maken om zo te kijken of er meer vraag ontstaat..

helaas voor mij is door de reclame die ik op forums al verspreid had (naja reclame meer vragen neergezet en discussies gestart) de vraag naar die boten zo gestegen dat het even duurt voordat ze beginnen met carbon..

ik w8 het rustig af en idd.. een gegeven paard
gepost door: michielv op 13/10/04 07:53
Hey, da's tof! Ik had ook nog eens naar prijzen enzo gevraagd maar nooit meer wat gehoord.

Ben benieuwd, als je hem hebt volgend jaar met de competitie kom ik wel even kijken
gepost door: Wilko op 13/10/04 13:34
Ik heb wel interesse in regelmatig een dagje Ardennen of Eifel, maar laten we eerst even naar de waterstanden kijken om precieze plannen te maken. Ik rijd zelf vanaf Eindhoven, maar ik heb niet altijd meer een plaats vrij in de auto of op het dak. Laat maar horen wat er voor plannen zijn en ik geef wel een gil of ik (of wij) zin hebben.

Wilko
gepost door: Jeroen op 27/10/04 09:19
Heb inmiddels mijn bootje en spullen binnen. Heb een eskimo kendo gekocht die 2e hands stond op de kanomarkt van kanoshop.nl. Arend Bloem verschafte me ook de nodige spulletjes om het kajakken mogelijk te maken. Ik wil dus best eens met wat mensen gaan varen. 6 November schikt niet, want dan moet ik de hele dag aan de carnavalswagen lassen en slijpen

Andere hobby van me, hehe.